Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از خوی اشرافیت برخی از مدیران٬ گفت: مدیران در حال حاضر پشت میز نشین شده‌ و سیره و مکتب شهیدان رجایی و باهنر را فراموش کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فاروج٬ علی آذری امروز در نشست شورای اداری اسن شهرستان اظهار داشت: فرهنگ یکی از مهم‌ترین مصادیق اولویت‌دار برای پیشرف است و اگر فرهنگ احیا شود٬ مساله اقتصاد نیز حل و فصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در راه نشر فرهنگ، باید توسعه و تولید خلاقیت و نوآوری داشته باشیم.

وی با انتقاد از سیره برخی از مدیران و نگاه اشرافی به مساله حاکمیت٬ افزود: مدیران در حال حاضر پشت میز نشین شده‌اند و سیره و مکتب شهیدان رجایی و باهنر را فراموش کرده‌اند.

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید از مکتب جدید خدمت به مردم تبعیت کنند. خدمت به مردم نباید سلیقه‌ای و با نگاه سیاسی باشد. متاسفانه در سیستم توسعه محور، مشارکتی نیست و در برخی ادارات شاهد خط مشی سیاسی هستیم.

جلوگیری از فساد اقتصادی مطالبه ستاد امر به‌معروف استان کردستان استمبارزه با فساد اقتصادی وظیفه جدید ستاد امر به معروف استان مازندران استدادگاه بررسی فساد اقتصادی شهرداری و شورای شهر ساری علنی برگزار می‌شود

آذری با تقدیر از عملکرد استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: شجاعی استاندار خراسان شمالی فقط خدمت به مردم را در راس امور خود قرار داده و همه باید از این راه و روش پیروی کنند.

وی در پایان با بیان اینکه راه توسعه و پیشرفت استان از مسیر کشاورزی است٬ تصریح کرد: تعریف خوشه‌ها و زنجیره های صنعت کشاورزی، پایان خام فروشی، هوشمند سازی شهرستان فاروج، توسعه زیر ساخت‌ها و حمایت از تولید کنندگان باید انجام شود.

328 شغل مستقیم در فاروج ایجاد شد

مسعود صادق فرماندار فاروج نیز در این نشست اظهار داشت: 92 پروژه با اعتباری بالغ بر 660 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح شد. 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 373 میلیارد ریال ارمغان بخش خصوصی در هفته دولت است.

وی افزود: 75 پروژه با اعتبار 267 میلیارد ریال نیز ارمغان بخش دولتی در هفته دولت است که ماحصل افتتاح این پروژه‌ها اشتغالزایی برای 328 نفر برای مردم شهرستان فاروج است.

به گزارش تسنیم٬ نشست شورای اداری شهرستان فاروج با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مدیران استان در حال برگزاری است.
 

انتهای پیام/311/ ع

R7719/P/S6,55/CT11 واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت بیشتر بخوانید... گلستان|مبارزه بی‌امان با تخلفات و فساد اقتصادی/با سنگ‌اندازان در مسیر تولید برخورد می‌شود ‌‌شناسایی باندهای فساد اقتصادی با همکاری سپاه در کرمان / پرونده‌های خوبی ‌در دادگستری تشکیل شد رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: ۲۰ نفر در پرونده فساد اقتصادی مرز «پرویزخان» دستگیری شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گلستان|مبارزه بی‌امان با تخلفات و فساد اقتصادی/با سنگ‌اندازان در مسیر تولید برخورد می‌شود ‌‌شناسایی باندهای فساد اقتصادی با همکاری سپاه در کرمان / پرونده‌های خوبی ‌در دادگستری تشکیل شد رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه: ۲۰ نفر در پرونده فساد اقتصادی مرز «پرویزخان» دستگیری شدند واژه های کاربردی مرتبط هفته دولت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۵ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۶ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۷ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۸ گزارش ویدیوئی| مصائب مردم در منطقه "بم پشت" سراوان‌/ خطه‌ای ۲۵ هزار نفری که جاده استاندارد ندارد مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد تکمیل طرح "ابرار" در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان قم در هفته دولت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ثبت نام برای انتخابات مجلس دو مرحله‌ای می‌شود/اخذ برگه صحت سلامت از سوی کاندیداها اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته دولت هفته دولت فساد اقتصادی ترین اخبار هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه جراحی اقتصادی باید در ساختار‌های غلط و پوسیده کشور انجام شود، گفت: «انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی این است که دست به تغییرات ساختاری در اقتصاد بزنند در غیر اینصورت ادامه وضع موجود بی تدبیری و بی خردی است و نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم.»

به گزارش شفقنا، روح الله ایزدخواه در خصوص وضعیت ارائه تسهیلات به مردم، اظهار کرد: یکی از انتقادات به این دولت مدل ارائه تسهیلات بانکی است؛ متاسفانه عملکرد مناسبی در حوزه تسهیلات ازدواج و اشتغال دیده نمی‌شود و بانک‌ها به اسم کنترل نقدینگی، تسهیلات تکلیفی را در عمل محدود کردند که منجر به رکود شد یعنی سرمایه در گردش و تسهیلات تولید، به مشکل برخورد و به مساله اول صنعت ما تبدیل شده است.

به اسم کنترل «تورم» تسهیلات بانکی را محدود کردند

وی در ادامه افزود: سال گذشته به اسم کنترل تورم، تسهیلات بانکی را محدود کردند که باعث ایجاد رکود تورمی شد. این سیاست غلط است و بار‌ها هم گفتیم یک طرفه نمی‌توان به مسایل اقتصادی نگاه کرد و بدون توجه به تولید اگر بخواهیم تورم را مهار کنیم، منجر به رکود می‌شود.

برخورد این دولت با بانک‌ها برخورد جدی و سازنده‌ای نبوده است

آقای ایزدخواه با انتقاد از اینکه بخش زیاد از منابع مالی بانک‌ها خرج بنگاهداری بانک‌ها می‌شود، ادامه داد: بخش‌های دیگری از این منابع را هم به عنوان وام به پرسنل خود می‌دهند و حتی بعضا این تسهیلات به دانه درشت‌ها داده می‌شود؛ بنابراین در شرایطی که منابع بانکی بیشتر شده است سوال ما از بانک‌ها این است این منابع در کجا خرج می‌شود!. ما ایراد اساسی به نظام بانکی داریم که از گذشته بوده و در این دولت تشدید شده است؛ برخورد این دولت هم با بانک‌ها مطلقا برخورد جدی و سازنده‌ای نبوده است؛ اقای خاندوزی بار‌ها در جلسات نظارتی ما به صراحت گفتند که «زور من به بانک‌ها نمی‌رسد». اقای رئیسی علی رغم شعار‌ی که در ایام تبلیغات ریاست جمهوری گفتند که «بانک‌ها را به خط خواهم کرد»، اما در عمل نشانه‌ای از این مساله نمی‌بینیم.

وی افزود: عده‌ای از نمایندگان مجلس هم دائما با شعار کنترل نقدینگی، فضا را تشدید می‌کنند که قطعا به ضرر تولید و به نفع سوداگری و بنگاهداری بانک‌ها است. مجلس جدید به دلیل اینکه مجلس یکدستی به لحاظ سیاسی نیست و نیرو‌های مستقل بیشتری دارد، امیدواریم بتواند با جدیت و الگوی منطقی درست بانک‌ها را وارد کار کند.

نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم

وی در خصوص عدم اخذ تضامین از مردم برای ارائه وام‌های خرد، گفت: بانک‌ها اصلا عمل نمی‌کنند و این حرفی که وزیر اقتصاد گفتند توسط بانک‌ها رعایت نشد و مراجعینی که برای دریافت وام‌های معیشتی خرد به مردم معرفی می‌کنیم، یا توسط بانک‌ها رد می‌شود و یا چند ضامن از مردم می‌خواهند؛ لذا ما نیاز به جراحی واقعی داریم چراکه جراحی در سفره مردم هنر نیست بلکه در ساختار‌های غلط و پوسیده کشور باید انجام شود. جراحی در ساختار الیگارشی بانکی باید انجام شود و انتظار ما از دولت و مجلس انقلابی این است که دست به تغییرات ساختاری در اقتصاد بزنند در غیر اینصورت ادامه وضع موجود بی تدبیری و بی خردی است و نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم!.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • لبه تیغ
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش