Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی، مقدار یک تن و ۸۰ کیلو و ۹۵۰ گرم مواد افیونی، شامل ۹۹۳ کیلو و ۹۵۰ گرم تریاک و ۸۷ کیلو گرم شیشه کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: عصر روز گذشته در درگیری مسلحانه جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی این شهرستان، مقدار یک تن و 80 کیلو و 950 گرم مواد افیونی شامل 993 کیلو و 950 گرم تریاک و 87 کیلو گرم شیشه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انهدام باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر به مرکز کشور/ 1.5 تن مواد مخدر کشف شدهواپیماهای ناتو و آمریکا در افغانستان مواد مخدر جابجا می‌کنند/توقف رشد شیوع مصرف موادمخدر بین دانش‌آموزانارزش یک تریلیون تومانی مواد مخدر کشف‌شده در 5 ماه نخست 98

وی افزود: در این عملیات مقتدرانه علاوه بر توقیف 3 دستگاه خودروی پژو 405، تعداد 2 قبضه سلاح کلاش به همراه مقادیری مهمات جنگی از قاچاقچیان به دست آمد. همچنین در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طی هفته گذشته، با تلاش شبانه‌روزی مأموران انتظامی شهرستان‌های زابل، زاهدان، ایرانشهر، سراوان و سیب سوران، در عملیات‌هایی مجزا پنج سارق مسلح و به عنف دستگیر و 12 فقره انواع سرقت مسلحانه و به عنف در سطح استان سیستان و بلوچستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان دو دستگاه خودرو، 10 دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه دو قبضه کلت کمری و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

انتهای  پیام/391/س

R7843/P/S6,65/CT12 بیشتر بخوانید... کشف بیش از ۳.۸ میلیون قلم انواع کالای قاچاق در ۲ هفته ۲۰۲ هزار قلم تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری کشف شد ورود قاچاقی بذر‌های تراریخته ذرت و کلزا به کشور/ کشاورزان هیچ نیازی به بذور تراریخته ندارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کشف بیش از ۳.۸ میلیون قلم انواع کالای قاچاق در ۲ هفته ۲۰۲ هزار قلم تجهیزات جانبی و قطعات موبایل و رایانه قاچاق در شهرستان ری کشف شد ورود قاچاقی بذر‌های تراریخته ذرت و کلزا به کشور/ کشاورزان هیچ نیازی به بذور تراریخته ندارند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۵ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۶ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۷ گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات ۸ لرستان| اهالی روستای سیل‌زده "ملاوی" پلدختر زمین مسکونی دریافت می‌کنند مهمترین اخبار استانها گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش کهن‌ترین آئین نمایشی در ایران‌/ مسئولان دیگر از تعزیه حمایتی نمی‌کنند اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد تکمیل طرح "ابرار" در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان قم در هفته دولت + فیلم مهمترین اخبار تسنیم دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ثبت نام برای انتخابات مجلس دو مرحله‌ای می‌شود/اخذ برگه صحت سلامت از سوی کاندیداها اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان مواد افیونی مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن درستی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با مأموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6097044

دیگر خبرها

  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • کشف تریاک با طعم هندوانه در عسلویه
  • شهادت مامور پلیس در درگیری با قاچاقچیان
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد