Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۶ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۱۷ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ "علی ملکی آهنگران معاون عملیات پلیس اصفهان اظهار داشت: عوامل یگان تکاوری اصفهان در جاده خاکی منتهی به "اوشن" شهرستان "نایین" به یک دستگاه موتورسیکلت هوندا مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۷ کیلو و ۹۴۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ آهنگران بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

معاون عملیات پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   کلاهبرداری اینترنتی با ترفند فروش "حیوانات خانگی سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی او را فریب داده و مبلغ ۹ میلیون ریال از او کلاهبرداری کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: شاکی مدعی بود در یکی از سایت‌های تبلیغاتی با یک آگهی در زمینه فروش "حیوانات خانگی" مواجه شده و با فرد فروشنده تماس برقرار می‌کند که از او مبلغ ۹ میلیون ریال تقاضا می‌کند.

سرهنگ براتی ادامه داد:فرد شاکی نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را بدون دریافت هیچ گونه مدرک و نشانی به حساب آن فرد واریز می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت:ماموران پلیس فتا با بررسی‌های تخصصی در فضای مجازی متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ غلامرضا براتی در پایان به مردم توصیه کرد: قبل از خرید اینترنتی و واریز وجه به حساب فروشنده باید اطلاعات کافی از سایت مورد نظر، شخص فروشنده و جنس خریداری شده بدست آورند و تا زمانی که آن جنس را مشاهده و از صحت و سالم بودن آن اطمینان حاصل نکرده اند و از پرداخت وجه خودداری کنید.   کشف محموله میلیاردی لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق در"برخوار سرهنگ "نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان "برخوار" مطلع شدند فردی محموله‌ای لوازم آرایشی بهداشتی خارجی را در منزل خود نگهداری می‌کند که بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: پس از هماهنگی لازم از منزل مذکور بازرسی شد که ۲ هزار انواع لوازم آرایشی بهداشتی خارجی و ۱۰۰ دستگاه انواع لوازم برق خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده اظهار داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر دستگیری کلاهبردار اینترنتی قاچاق کالا فرمانده انتظامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری ۱۸۱ چیتگر در حال گشت زنی در خیابان‌های اطراف دریاچه چیتگر بودند که یک دستگاه خودروی سواری سفید با ۲ سرنشین را مشاهده کردند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند.

وی ادامه داد: پس از استعلام پلاک مشخص شد خودروی مذکور مسروقه است و همین مساله مأموران را بر آن داشت تا به راننده دستور توقف دهند.

سرهنگ مافی ادامه داد: متهمان بدون توجه به دستور پلیس سعی کردند از محل متواری شوند که با تعقیب و گریزی کوتاه و شلیک به لاستیک خودرویشان، متوقف و دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از خودرو، سه حلقه رینگ و لاستیک، یک عدد جک خودرو که به گفته متهمان در همان ساعات سرقت شده بود، کشف شد.

سرهنگ مافی، تصریح کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی به همراه جزئیات پرونده، در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات بیشتر قرار گرفتند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل GPS، قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیا قیمتی داخل خودرو خودداری کنند.

کد خبر 6088582

دیگر خبرها

  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • کشف ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان