Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: بخش اول مرحله دوم با توزیع 19 هزار بسته در دهه کرامت صورت گرفت بخش دوم نیز از امروز آغاز شده که در این بخش 20 هزار بسته پخش خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه از 15 فروردین ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه در مرحله اول 170 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج و خیران تهیه  و توزیع شد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم شیوع کرونا در گلستان که از اوایل مرداد ماه آغاز شد سه مرحله توزیع بسته معیشتی خواهیم داشت.

وی افزود: بخش اول مرحله دوم با توزیع 19 هزار بسته در دهه کرامت صورت گرفت بخش دوم نیز از امروز آغاز شده که در این بخش 20 هزار بسته پخش خواهد شد.

سردار ملک شاهکوهی عنوان کرد: بخش سوم مرحله دوم در دهه آخر صفر خواهد بود تا به فرمایش مقام معظم رهبری این کمک ها به نیازمندان ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به همکاری خوب هیئت های عزاداری در اجرای پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری امسال با دستور رهبری عزاداری های محرم در شرایط ویژه و با شکوه تر برگزار می شود.

وی گفت: انتظار ما این است مردم عزیز تا پایان این بیماری مانند این چند روز گذشته همکاری کنند تا این شرایط کم شدن بیماران و فوتی های ناشی از کرونا ادامه دار باشد.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و مشکلات آنها را مشکلات خود می دانیم و تلاش می کنیم آلام آنها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ملک شاهکوهی مرحله دوم هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد

مقامات نظارتی آمریکا بانک «ریپابلیک فِرست» (Republic First Bancorp) را تعطیل کردند و به شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) سپردند.

به گزارش فارس، «ریپابلیک فرست» مستقر در فیلادلفیا که مذاکرات تامین مالی با گروهی از سرمایه‌گذاران را رها کرده بود، توسط دپارتمان بانکداری و اوراق بهادار پنسیلوانیا توقیف شد.

شرکت بیمه سپرده فدرال روز جمعه اعلام کرد، بانک «فولتون»، واحدی از شرکت مالی فولتون برای حمایت از سپرده‌گذاران، تمامی سپرده‌های به عهده می‌گیرد و تمامی دارایی‌های این بانک را می‌خرد.

«ریپابلیک فرِست» که به «ریپابلیک» معروف است، تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ در مجموع حدود ۶ میلیارد دلار دارایی و ۴ میلیارد دلار سپرده داشت. شرکت بیمه سپرده فدرال هزینه این ورشکستگی را برای صندوق خود ۶۶۷ میلیون دلار برآورد کرده است.

بانک فولتون در بیانیه‌ای اعلام کرد، «ریپابلیک»، به جز سپرده‌ها، دیون و سایر بدهی‌هایی به ارزش تقریبا ۱.۳ میلیارد دلار هم داشته است.

تمامی ۳۲ شعبه بانک «ریپابلیک» در نیوجرسی، پنسیلوانیا و نیویورک از روز شنبه یا دوشنبه به عنوان شعبه‌های بانک «فولتون» بازگشایی خواهد شد.

قیمت سهام بانک «ریپابلیک»، از کمی بیش از ۲ دلار در ابتدای سال به حدود یک سنت در روز جمعه کاهش یافته است و ارزش بازار آن کمتر از ۲ میلیون دلار شد.

این بانک پنجمین بانک آمریکایی‌ست که ورشکسته می‌شود. سال گذشته ۳ بانک آمریکایی «سیلیکون ولی»، «سیگنیچر» (Signature Bank) در ماه مارس ۲۰۲۳ و «فِرست ریپابلیک» (First Republic Bank) در ماه می‌ورشکست شدند.

تعطیلی بانک «سیگنیچر» چند روز بعد از دستور تعطیلی بانک «سیلیکون ولی» اتفاق افتاد. یک هفته پیش از آن هم بانک سیلورگِیت (Silvergate Bank) اعلام کرده بود به طور داوطلبانه بانک خود را منحل می‌کند.

خبر سقوط بانک «ریپابلیک»، درکنار ۴ ورشکستگی بانکی دیگر در آمریکا در سال (۲۰۲۳)، سال سختی را برای صنعت بانکداری این کشور به دنبال خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • آغاز توزیع بیش از ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار