Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

اینستاگرام بستری عجیب و غریب است. قبول ندارید؟ شبکه‌ای اجتماعی که منبع درآمد هزاران هزار آدم در سراسر دنیا شده و توانسته روی بهبود روند فروش و بازاریابی برندهای کوچک خانگی در دورافتاده‌ترین روستاها تا بزرگ‌ترین شرکت‌ها اثر بگذارد، اگر عجیب و غریب نیست، پس چیست؟‌ بله اینستاگرام از آن عجایب دنیای فناوری است که هنوز هیچ شبکه اجتماعی تازه‌ای نتوانسته است، آن را کنار بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با وجود اینکه همه جا حرف از مزایای این بستر اجتماعی است و آمارها نشان می‌دهد که اینستاگرام می‌تواند معجزه‌گری بزرگ در کسب‌وکارهای رنگارنگ باشد، اما برخی نتایجی که باید را کسب نمی‌کنند. چرا؟ دلیل فقط و فقط ریشه در ناآگاهی دارد. واقعیت این است که اگر فضای اینستاگرام و امکانات آن را به‌خوبی نشناسید، امکان رشدتان در این فضا هم مقدور نخواهد بود. گاهی برای موفقیت نیاز به کمک‌گرفتن از کارشناسان و خبرگان هر امر است. برای مثال، نشانت از بهترین سایت‌ها و پلت‌فرم‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی در هر جایگاهی در اینستاگرام موفق شوید. اما چرا نشانت بهترین یا دست‌کم در دسته بهترین‌هاست؟ چرا برای تبلیغ پیج اینستاگرام نشانت بهترین پلتفرم است؟

نشانت و اهمیت به تغییرات شکل بازاریابی در دنیای جدید

نشانت پلت‌فرم و سایتی است که به شما کمک می‌کند تا در نقش کاربری ساده، صاحبان کسب‌وکار با اینفلوئنسر بتوانید از فضای اینستاگرام استفاده کنید و نتایج مطلوب بگیرید. یکی از دلایلی که این سایت را برایتان بدل به بهترین کارشناس و مشاور می‌کند، اهمیتی است که به تغییرات شکل بازاریابی می‌دهد. چه بپذیریم و چه نه؛ شیوه‌ها و ترفندهای بازاریابی و تبلیغات به‌شدت دستخوش تغییرات شده است و دیگر نمی‌توان انتظار داشت که روش‌ها و ابزارهای قدیمی برای بالابردن وضعیت یک برند کافی باشند. نشانت با رصد فضای شبکه‌های اجتماعی و مطالعه دقیقی که درباره این بستر دارد، می‌تواند برندها و افراد را در اینستاگرام به رشد و موفقیت برساند. این سایت خیلی سریع و زود دریافته که برای موفقیت در اینستاگرام باید مانند هر پروژه دیگری از برنامه‌ریزی درست و استراتژیک استفاده کند. به همین خاطر است که فضای این شبکه اجتماعی را مطالعه کرده و دریافته که ظرفیت‌ها و امکانات آن چیست. از همین راه می‌تواند به دیگران هم کمک کند تا بهترین نتایج را از تبلیغات اینستاگرامی دریافت کنند.

نشانت و داشتن برنامه‌ای دقیق و حرفه‌ای برای استفاده از اینستاگرام

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد، نشانت فضای شبکه‌های اجتماعی را به‌خوبی می‌شناسد و مانند خیلی از افراد، شرکت‌ها و برندها این‌طور فکر نمی‌کند که مدیریت یک شبکه اجتماعی کار ساده‌ای است و باید آن را به فردی بیکار سپرد یا هزینه اندکی بابت مدیریتش پرداخت کرد. جالب این است که همه انتظار دارند، نتایج خوبی از تبلیغات در اینستاگرام به دست بیاورند اما از میان این خیل عظیم، تنها اندکی حاضر به پرداخت هزینه هستند. نشانت با تدوین استراتژی، راه‌اندازی کمپین، تبلیغات در سطح اینستاگرام و استفاده از ظرفیت‌های متنوع آن مانند اینفلوئنسرمارکتینگ و... می‌تواند به هر برند و فردی کمک کند که به اهداف تبلیغاتی‌اش دسترسی پیدا کند. عالی نیست؟ در واقع، نشانت برندها و افراد را مطالعه می‌کند و در طی یک برنامه‌ریزی استراتژیک، مسیر مناسب برای موفقیت آنها را طراحی می‌کند و برنامه‌ها را به مرحله اجرا درمی‌آورد. تعیین استراتژی و اجرایی‌کردن برنامه‌های تبلیغاتی نشانت برای افراد و برندها همراه با سنجش اثربخشی و ثمربخشی پیش می‌رود. یعنی چه؟ یعنی به مشتریان خود نشان می‌دهد که از نظر مالی و از نظر جلب‌نظر مخاطب و رساندن برندها به اهداف تبلیغاتی و بازاریابی‌شان چه کرده است و چطور نقطه الف را به ب رسانده است.

نشانت و در نظرگرفتن نیازهای تبلیغاتی افراد مختلف

هر چیز مثبت و مفیدی نیاز به کشف و جدیت‌ به خرج‌دادن در این مسیر شناسایی دارد. اینستاگرام هم پلت‌فرم به‌شدت مثبتی است که نشانت تلاش کرده است که آن را به بهترین شکل ممکن بشناسد و این شناخت را به افراد و شرکت‌ها هم عرضه می‌کند. یکی از بخش‌های مهمی که نشانت در نظر گرفته است، توجه به افراد مختلفی است که در بستر اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند و تلاش خود را به کار گرفته است که به همه آنها مشاوره و خدمات بازاریابی در اینستاگرام و تبلیغات لازم را بدهد. برای مثال، اینفلوئنسرها که افراد معروف سطح اینستاگرام هستند و به دلایل مختلف فالوورهای زیادی دارند هم می‌توانند از خدمات نشانت بهره ببرند. در واقع، نشانت می‌تواند کاری کند که همه از ظرفیت‌های اینستاگرام بهره ببرند و حرفه‌ای در جهت تبلیغات و بازاریابی حرکت کنند. به همین خاطر، می‌تواند واسطه‌ای برای اتصال برندها و تبلیغات به اینستاگرامرها و اینفلوئنسرها هم باشد.

در آخر

هیچ موفقیتی اتفاقی نیست. اگر می‌خواهید در شبکه پرطرف‌دار اینستاگرام هم به کامیابی برسید و تبلیغات و بازاریابی موفقی را در این فضا تجربه کنید، حتما از تجربه اهل فن و کارشناسانی بهره ببرید که راه درست حرکت در مسیری آگاهانه را به شما نشان می‌دهند. نشانت در کنار شماست تا به اهداف مختلف بازاریابی خود برسید و به بهترین شکل ممکن و با شناسایی مخاطب و اهداف درست به نتایجی راضی‌کننده دسترسی داشته باشید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۹۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام

اتحادیه اروپا از فیس‌بوک و اینستاگرام به اتهام اقدامات گسترده و موارد مشکوک به نقض قانون خدمات دیجیتالی، از جمله عدم اقدامات کافی برای محافظت از کاربران در برابر انتشار اطلاعات نادرست خارجی در آستانه انتخابات سراسری اروپایی تحقیق می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه "دی پرسه"، کمیسیون اتحادیه اروپا پرونده شرکت متا، (شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام) را بازگشایی کرده است. این پرونده در مورد نقض احتمالی "قانون خدمات دیجیتال" و قوانین حفاظت از داده اتحادیه اروپا است.

به این ترتیب کمپین روسی "صدای اروپا" که هدفش به اذعان بروکسل پر کردن اروپا از ایدئولوژی پوتین با کمک کمپین های اطلاعات نادرست بود، پیامدهایی برای متا (مادر فیسبوک و اینستاگرام) داشته است. کمیسیون اتحادیه اروپا می خواهد موارد نقض احتمالی قوانین خود از طریف این شرکت را بررسی کند. در اینجا مسئله مدیریت متا با تبلیغات سیاسی مطرح است. گفته می شود که این شرکت نتوانسته است از انتشار اطلاعات نادرست هدفمند بخصوص از طرف روسیه جلوگیری کند.

کمیسیون کمپین به اصطلاح دوپلگانگر را هدف قرار داده است. به ادعای بروکسل کمپین با تقلید از منابع خبری معروف و معتبر، اینترنت را پر از محتوای تبلیغاتی در حمایت از سیاست های ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه کرد.

کمیسیون اروپا در بیانیه ای اعلام کرد که تحقیقات قانون خدمات دیجیتال (DSA) سیاست ها و شیوه های شرکت متا را در رابطه با تبلیغات گمراه کننده و محتوای سیاسی در آستانه انتخابات اروپا در ژوئن بررسی خواهد کرد. البته روسیه به طور خاص ذکر نشده است.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا، در بیانیه‌ای گفت: طبق قوانین اتحادیه اروپا، شرکت‌های فناوری باید از انتشار محتوای خطرناک جلوگیری کنند، در غیر این صورت با جریمه‌های سنگین مواجه می‌شوند. وی تاکید کرد: این کمیسیون ابزارهایی را برای محافظت از شهروندان اروپایی در برابر اطلاعات نادرست و دستکاری هدفمند توسط کشورهای ثالث ایجاد کرده است.

متا اکنون پنج روز کاری فرصت دارد تا قبل از ادامه این روند، به نگرانی های اتحادیه اروپا پاسخ دهد.

سال گذشته کمیسیون اروپایی علیه X (توئیتر سابق) در یک پرونده مشابه بررسی نحوه مدیریت پلتفرم ایلان ماسک با محتوای غیرقانونی و اطلاعات نادرست، به ویژه در ارتباط با حملات حماس به اسرائیل در 7 اکتبر را آغاز کرد.

کمیسیون اروپایی تاکید کرد: شروع این رویه صرفاً یک شبهه را بررسی می‌کند و ارزیابی اولیه مرجع هنوز نتیجه نهایی را نشان نمی‌دهد. کمیسیون اعلام کرد که به جمع آوری شواهد، به عنوان مثال از طریق مصاحبه، ادامه خواهد داد. علاوه بر این، کمیسیون اتحادیه اروپا از نظر تئوری می تواند امتیازات متا را بپذیرد.

در ماه اکتبر، تیری برتون، کمیسر صنعت اتحادیه اروپا به فیس بوک در مورد محتوای بیش از حد تحریف شده در این پلتفرم در ارتباط با انتخابات اروپا هشدار داد. برتون نوشت که می‌خواهد فوراً در مورد جزئیات اقدامات فیس بوک برای جلوگیری از جعل، از جمله با توجه به انتخابات آتی در اتحادیه اروپا مطلع شود. پارلمان اروپا در تابستان مجدداً انتخاب خواهد شد.

بروکسل از زمان اجرایی شدن قانون خدمات دیجیتال در سال گذشته، در حال مقابله با نفوذ روزافزون شرکت‌های فناوری بوده و تحقیقاتی را در مورد سایت‌های شبکه اجتماعی تیک‌تاک و ایکس (توییتر سابق)  آغاز کرده است. تیک‌تاک هفته گذشته در برابر فشار اتحادیه اروپا تسلیم شد و پس از اینکه کمیسیون از این پلتفرم درباره یک ویژگی پاداش در اپلیکیشن جدیدش، پاسخ خواست، ویژگی جدید را متوقف کرد.

اتحادیه اروپا همچنین ظنین است که فیس‌بوک و اینستاگرام ممکن است امکان مشاهده محتوا در فیدهای توصیه‌ای محتوای سیاسی از حساب‌هایی را که حجم زیادی از این دست محتوا را منتشر می‌کنند کاهش دهند و در این باره با کاربران شفاف نباشند که نقض قانون خدمات دیجیتال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیامی که پلیس روی صحفه اینستاگرام این بلاگر منتشر کرد
  • افزایش۲۰ درصدی تعداد افراد در طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • حمله به نون‌خ و آقاخانی: برای اینستاگرام سریال ساخته بودید؟
  • الگوریتم اینستاگرام تغییر می کند؟
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • چرا اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می‌دهد؟