Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید خوبی زاده گفت: صبح امروز ۶ شهریور نشست توجیهی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در خصوص نحوه اخذ مجوز الکترونیک کانون ها در بستر فضای مجازی برگزار شد. 

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: صبح امروز ۶ شهریور نشست توجیهی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در خصوص نحوه اخذ مجوز الکترونیک کانون ها در بستر فضای مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: از آنجایی که مهلت مجوز فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد به پایان رسیده است بنابراین بر اساس دستوالعمل های ابلاغی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، مدیران کانون ها می بایست برای اخذ مجوز الکترونیکی به صفحه مشخصات کانون خود در سامانه بچه های مسجد مراجعه کرده و نسبت به تکمیل موارد خواسته شده اقدام کنند.

 

وی با بیان این مطلب که کانون ها برای دریافت مجوز الکترونیک باید شرایط لازم را دارا باشند، اظهار کرد: از جمله شرایط اخذ مجوز الکترونیکی، برخورداری کانون از 2 هزار امتیاز، تکمیل اطلاعات مربوط به پروفایل کانون، تکمیل اطلاعات ارکان کانون، شرایط سنی برای مدیران بین ۲۸ تا ۵۰ سال، ثبت حداقل 20 عضو برای کانون های شهری و 10 عضو برای کانون های روستایی در سامانه، بارگذاری مدارک است و علاوه بر این نیز باید مدرک تحصیلی مدیران کانون های روستایی کاردانی و مدیران کانون های شهری کارشناسی باشد.

 

 وی ابراز کرد: در جنوب کرمان ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری در حال فعالیت هستند که مدیران آنها می بایست نسبت به اخذ مجوز الکترونیکی کانون اقدام کنند.

 

خوبی زاده بیان کرد: طی روزهای گذشته مرحله نخست مراحل اخذ مجوز الکترونیکی آغاز شده و در این مرحله می بایست ۴۰ درصد از کانون ها نسبت به اخذ مجوز اقدام کنند و در مراحل بعدی ۶۰ درصد باقی مانده نیز باید همین مراحل را برای اخذ مجوز الکترونیکی طی کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه تاکید کرد: از آنجایی که ۹۰ درصد کانون های جنوب کرمان روستایی بوده و در روستاهای دور دست قرار دارند بنابراین در گذشته یکی از مشکلات پیش روی مدیران برای اخذ مجوز فعالیت کانون، رفت و آمد آنها به ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بود که خوشبختانه با راه اندازی سامانه بچه های مسجد این امکان فراهم شده که مدیران بدون نیاز به حضور  در ستاد، بتوانند از طریق مجازی نسبت به اخذ مجوز الکترونیکی کانون اقدام کنند.

 

شایان ذکر است؛ در این نشست نحوه ثبت اطلاعات برای اخذ مجوز الکترونیکی در سامانه بچه های مسجد آموزش داده شد و آنها نسبت به این مهم توجیه شدند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اخذ مجوز اخذ مجوز فعالیت ستاد هماهنگی کانون های مساجد اخذ مجوز الکترونیکی مدیران کانون مساجد جنوب کرمان مدیران کانون ها برای اخذ مجوز فرهنگی هنری اقدام کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند

به گزارش همشهری آنلاین، تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۵۲ هزار و ۴۸ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۲۴ هزار و ۵۷۶ مجوز است.

در بین دستگاه‌ها بیشترین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از سوی سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی انجام شده است. هر یک از این دستگاه ها به ترتیب ۲۴.۳ درصد، ۱۷.۶ درصد، ۸.۴ درصد و ۳.۳ درصد از کل مجوزهای کاغذی صادره خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

گفتنی است؛ در میان استان ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان های مذکور به ترتیب ۱۲.۷ درصد، ۱۲.۷درصد، ۱۰.۶ درصد و ۸.۸ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان های گلستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند. آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نامشان در qr.mojavez.ir نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره‌سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 847080 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی اصناف

دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت ماه