Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عبدالله پور با بیان اینکه امروز فاز دوم مرحله دوم رزمایش مواسات امروز انجام می‌شود، گفت: فاز اول این رزمایش در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد و فاز دوم نیز از امروز تا پایان روز عاشورا بیش از ۴۰ هزار بسته در سراسر استان گیلان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، صبح امروز فاز دوم مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در سالن ورزشی شهید حق وردیان رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رزمایش سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز فاز دوم مرحله دوم رزمایش مواسات امروز انجام می‌شود اظهار کرد: فاز اول این رزمایش در بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع شد و فاز دوم نیز از امروز تا پایان روز عاشورا بیش از ۴۰ هزار بسته در سراسر استان گیلان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۴هزار بسته توسط سازمان بسیج مستضعفین کشور به ما اهدا شد و مابقی توسط خیرین، کارخانه داران، بازاریان و مردم تهیه شده است، خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته کمک معیشتی این مرحله بین ۲۵۰ تا ۳۰۰هزار تومان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر اینکه بازهم مردم ایران غرور آفریدند، گفت: در مرحله اول ۲۳۵۰۰ بسته توزیع با محوریت مساجد محلات توزیع شد و در این مرحله نیز بیش از ۴۰ هزار بسته توسط مردم، خیرین، کمک های عزاداری ها و کارخانه‌داران تهیه شده است.

دبیر قرارگاه مواسات گیلان ارزش ریالی این مرحله را ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: در این بسته های معیشتی عموما از کالای تولید داخلی استفاده شده اما بر حسب اجبار به دلیل اینکه برنج گیلان به اندازه کافی در داخل کشور وجود ندارد و هزینه پایین برنج خارجی در این بسته‌ها از برنج خارجی استفاده شد ضمن این که برخی از این بسته ها نیز از اهدایی به ما هستند و ما در آن دخیل نیستیم.

وی با اشاره به اینکه در برخی از بسته ها تلاش کردیم تا با کاهش وزن برنج به جای برنج خارجی از برنج محلی استفاده کنیم ادامه داد: نیازمندان اغلب توسط هیئت امنای مساجد و پایگاه های بسیج شناسایی می شوند؛ این بسته ها شب ها توزیع می شود و تلاش می کنیم که عزت مردم حفظ شود.

سردار عبدالله‌پور در پایان افزود: تاکنون به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی بسته ای ندادیم و این بسته ها فقط برای افرادی که در ویروس کرونا آسیب دیده و شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

در ادامه حجت الاسلام ولی عادلی، سخنگوی قرارگاه رزمایش مواسات استان گیلان با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش، مردم گیلان درخشیدند و ۴۹ میلیارد تومان کمک مالی کردند اظهار کرد: امروز فاز دوم دومین رزمایش مواسات در ایام دهه عاشورا در حال برگزاری است و این بسته‌ها از امروز تا عاشورای حسینی در بین آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا تقسیم می شود.

حجت‌الاسلام عادلی افزود: بیش از ۴۰هزار بسته در مرحله دوم رزمایش با کمک مردم، سپاه و بسیج با محوریت مساجد محلات تقسیم می شود.

وی ارزش ریالی این کمک ها را حدود ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: مرحله سوم این رزمایش در دهه آخر ماه صفر انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امروز فاز دوم توزیع می شود بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • رژیم اسرائیل، شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گیلان برگزار شد
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود