Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@07:03:07 GMT

آتش سوزی در بازار تهران مهار شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۱۱۵

خرداد: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مهار آتش سوزی در یک مغازه ۴۰ متری در بازار سلطانی تهران خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از فارس، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در این باره گفت: در ساعت ۸:۱۹ صبح امروز وقوع یک فقره آتش سوزی در بازار بزرگ تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از سه ایستگاه به محل حادثه واقع در بازار سلطانی شده و دریافتند یک مغازه ۴۰ متری در یک سرای قدیمی دو طبقه طعمه حریق شده است.
ملکی گفت: از آنجا که دو ایستگاه سازمان آتش نشانی در داخل بازار تهران وجود دارد اولین گروه از آتش نشانان به فاصله ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند که در یک مغازه لوازم خرازی آتش سوزی رخ داده است اما کرکره برقی این مغازه پایین بود و دسترسی به آتش برای آتش نشانان مشکل شده بود.
وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان به سرعت کرکره مغازه را برش داده و مشغول خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش بیشتر به مغازه های مجاور شدند.
ملکی گفت: با تلاش آتش نشانان حوالی ساعت ۹:۵۳ آتش خاموش شد و محل تحویل عوامل انتظامی شد. برچسب ها: سخنگوی سازمان آتش نشانی ، بازار تهران

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی سازمان آتش نشانی بازار تهران سازمان آتش نشانی شهر تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی آتش نشانان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران

آفتاب‌‌نیوز :

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به اینکه این محدوده در خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران قرار داشت، همکاران از وقوع این آتش‌سوزی اطمینان حاصل کردند و یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله تانکر آب به محل اعزام شد.

وی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد، شهرک‌های صنعتی مجاور و آتش‌نشانی باقرشهر محل حضور داشتند، گفت: آتش‌نشانان تهرانی نیز در محل حاضرشده و مشاهده کردند که حریق در یک کارخانه بزرگ ۲۰۰۰ متری مسقف تولید مبلمان پلیمری بسیار قابل اشتعال رخ داده و شعله‌های آتش حدود ۷۰ درصد این فضا را دربرگرفته است و همین اندازه سقف‌ها تخریب و روی اجناس شعله‌ور ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بیان کرد: همچنین به گفته افراد حاضر در محل داخل این کارگاه مملو از ظروف رنگ و پارچه و تینر، مواد نفتی و ... مورد استفاده در تولید مبل در حجم زیاد وجود داشت که همین موضوع نیز سبب گسترش سریع آتش و دود غلیط برخاسته از آن شده بود.

ملکی گفت: در مجاورت این محل یک کارگاه تولید مواد پتروشیمی قرار داشت که احتمال سرایت شعله‌های آتش به آن وجود داشت؛ در همین راستا نیز آتش‌نشانان از چند جهت وارد عمل شدند تا هم شعله‌های آتش را مهار کنند و هم از سرایت آن به اماکن دیگر جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده در حال حاضر از گسترش آتش جلوگیری شده است، گفت: هم‌اکنون آتش تا حد زیادی تحت کنترل است، اما آتش‌نشانان همچنان در حال اطفاء آن هستند و تا این مورد مورد مصدوم و تلافات جانی نداشته‌ایم، اما چون سقف‌ها تخریب شده ورود به مرحله لکه‌گیری قدری زمان‌بر است و با احتیاط کامل این کار را آتش‌نشانان انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران