Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:27:21 GMT

پیش تولید سریال «راز ناتمام» در کرمان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۱۷۳

پیش تولید سریال «راز ناتمام» در کرمان کلید خورد

به گزارش ایرنا استاندار کرمان روز پنجشنبه در آیین آغاز پیش تولید سریال "راز ناتمام" ویژه شخصیت شهید محمدجواد باهنر در کرمان گفت: به دلیل ویژگی های خاص و ارزشمندی که این سریال دارد باید آن را حمایت و کمک کنیم تا به نتیجه برسد.

محمدجواد فدائی با اشاره به شخصیت فاخر شهید باهنر افزود: شیوه زندگی و منش این شهید بزرگوار می تواند به عنوان الگو و سرمشقی برای نسل جوان و همه ما باشد و اصولا در علم تربیت و به ویژه در تعالیم قرآنی نیز به داشتن الگو و سرمشق برای زندگی انسان توصیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکریم و بزرگداشت شهدا را موثر دانست و تصریح کرد: حفظ تاریخ یکی دیگر از ویژگی های ساخت این سریال است و تاریخ کرمان به لحاظ اینکه یک استان فرهنگی است باید حفظ شود.

وی همچنین گفت: با ساخت سریال راز ناتمام به ارتقاء هنر کمک می کنیم زیرا یک تجربه جدید است و می تواند صنعت هنر و نمایش را توسعه دهد و کرمان استانی است که در این زمینه سابقه دارد تا جایی که نخستین سینمای کشور در کرمان بوده است.

استاندار کرمان افزود: دنبال این هستیم با کمک سرمایه گذاران متخصص و علاقمندان این حوزه، شهرک سینمایی در کرمان ایجاد کنیم که در این زمینه دو نقطه مناسب بررسی و انتخاب شده است و احداث این شهرک می تواند به تهیه فیلم و سریال ها در استان سرعت بدهد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کرمان نیز با بیان اینکه در سال های گذشته در معرفی قهرمانان و شهدا کم کاری داشتیم گفت: اگر یکی از همین شهدا با این افتخارات در کشورهای اروپایی بود حقیقتا آن را به تمام دنیا معرفی می کردند.

احمد علی رمضانی با اشاره به کارهای در حال انجام در صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: یک هزار ۴۷۰ دقیقه انیمیشن مصوب در حال تولید داریم همچنین، سریال شهید باهنر در ۲۶ قسمت هزار و ۴۰ دقیقه نیز از کارهای در حال انجام است.

رییس مرکز سیمای استان ها صدا و سیما نیز با بیان اینکه متاسفانه هیچ کار فاخری از این شهید منتشر نشده است اذعان کرد: ما در مرکز سیمای استان ها با حمایت از طرح ها و برنامه های فرهنگی و ارزشی سهم خود را انجام می دهیم.

سید عباس فاطمی با بیان اینکه چهار سال است که پیگیر این سریال هستیم و عمده فیلم نامه انتخاب شده و ان شاالله فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد افزود: در مهر ماه امسال تولید و فیلمبرداری سریال راز ناتمام که چند لوکیشن آن در خارج از کشور است آغاز خواهد شد.

فاطمی افزود: کرمان نیز همانند استان رضوی یکی از پر رویداد ترین استان های کشور است و این هم به برکت مردان بزرگ این خاک است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی صدا و سیما کرمان تلویزیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی صدا و سیما کرمان تلویزیون خبرگزاری جمهوری اسلامی صدا و سیما کرمان تلویزیون راز ناتمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • ساخت ادامه سریال‌های موفق در دستور کار است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • سلمان؛ روایت درست تاریخ
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟/ توافقات اولیه سریال
  • ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون