Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسمی از آغاز توزیع ۴۴ هزار و ۱۶۹ بسته معیشتی در مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی همزمان با دهه اول محرم با شعار ما ملت امام حسینیم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» پیش از ظهر امروز (۶ شهریور) در مراسم آغاز توزیع مرحله دوم از گام دوم نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله دوم از گام دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه با رویکرد احسان و تعاون و با رمز « لبیک یا حسین (ع)»از امروز در استان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی از تهیه و توزیع ۴۴ هزار و ۱۶۹ بسته معیشتی در این مرحله از گام دوم نهضت کمک مومنانه در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۷ هزار و ۶۵۱ بسته توسط سپاه استان، ۱۶ هزار و ۳۲۴ بسته به همت کمیته امداد، سه هزار و ۱۷۵بسته اوقاف و امور خیریه، سه هزار بسته بنیاد علوی، یک هزار و ۵۰ بسته بهزیستی، ۳۰۰ بسته خیریه امام علی(ع)، ۵۰۰ بسته مرکز مرزبانی، ۵۶۹ بسته نیروی انتظامی، ۳۰ بسته مرکز آموزش مرزبانی، یک هزار و ۵۰۰ بسته تیپ مردم پایه سپاه و ۷۰ بسته هلال احمر آماده و توزیع می شود.

 

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های مومنانه توسط نهادها ادامه دارد و در مرکز استان هماهنگ و برابر سامانه کمیته امداد توزیع می شود، بیان کرد: در این مرحله از نهضت کمک مومنانه ۹۳ سری جهیزیه با همکاری کمیته امداد و سپاه استان توزیع خواهد شد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مرحله ۲ هزار و ۴۱۲ کارت هدیه در بین نیازمندان توزیع می شود، ادامه داد: همچنین چهار هزار و ۶۴ بسته پوشاک و کفش نیز با همکاری سپاه، کمیته امداد و مجمع خیرین مدرسه ساز توزیع خواهد شد.

 


وی با اشاره به اینکه ۴۳۹ هزار و ۵۲۵ پرس غذای گرم نیز در طرح اطعام حسینی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، گفت: همچنین ۱۳ هزار و ۸۴۵ کیلوگرم گوشت گوسفندی و ۱۴ هزار و ۷۵۰ بسته نان نیز از دیگر اقلامی است که در این مرحله از نهضت کمک مومنانه در سطح استان توزیع می شود.

 


قاسمی از توزیع ۵۵۹ فقره تسهیلات قرض الحسنه بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد و افزود: در این مرحله با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدید قرار داریم ۳۲ هزار و ۵۱۵ بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع می شود که چهار هزار و ۳۲۷ بسته توسط سپاه پاسداران، هشت هزار بسته توسط کمیته امداد، ۱۸۸ بسته توسط اوقاف،۲۰ هزار بسته مجمع خیرین مدرسه ساز و ۲۵ بسته توسط هوافضای سپاه تهیه شده است.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا علیه السلام خراسان جنوبی تاکید کرد: تاکنون در مرحله دوم گام دوم کمک مونانه در استان خراسان جنوبی ۱۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و تحصیلی جمع آوری شده است.

 

وی در پایان افزود: گام دوم نهضت کمک مومنانه شامل سه مرحله است که مرحله نخست آن در دهه امامت و ولایت برگزار شد و مراحل بعدی آن در دهه اول محرم و دهه آخر صفر برگزار می شود.

 

 

 


 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: نهضت کمک مؤمنانه توزیع بسته معیشتی بسته تحصیلی ماه محرم حسيني فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گام دوم نهضت کمک مومنانه نهضت کمک مومنانه خراسان جنوبی توزیع می شود کمیته امداد گام دوم هزار بسته بسته توسط مرحله دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی

استاندار خراسان جنوبی گفت: سطح تعاملات دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات اظهار کرد: از چهار حوزه انتخابیه خراسان‌جنوبی در سه حوزه تکلیف انتخابات در مرحله اول مشخص شد و حوزه انتخابیه بیرجند، خوسف و درمیان به مرحله دو کشیده شد که ۲۱ اردیبهشت انتخابات مرحله دوم برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله دوم انتخابات دو حساسیت وجود دارد یکی اینکه مرحله دوم انتخابات در مرکز استان برگزار می‌شود و در این مرحله دو داوطلب رقابت انجام می‌شود، از این رو باید دقت لازم در خصوص مناظرات انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: همه دستگاه‌ها باید در مرحله دوم انتخابات پای کار باشند تا در یک فضای سالم و رقابتی انتخابات برگزار شود.

وی تصریح کرد: جلسه توجیهی با حضور دو داوطلب مرحله دوم انتخابات برگزار شود و پیش‌بینی‌های لازم در خصوص نیروهای پشتیبانی انجام و اگر لازم باشد، افراد مورد نظر در شعب اخد رأی جایگزین شوند.

قناعت گفت: با توجه به وقوع سیل در روزهای اخیر اگر سیل در جاهای منجر به تخریب جاده‌ها شده است، باید پیش بینی‌های مورد نظر و تست دستگاه‌های احراز هویت به خوبی انجام شود.

استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب‌وهوایی در صورتی که در روز انتخابات بارندگی داشته باشیم، از یکی دو روز قبل از انتخابات پیش‌بینی‌های لازم باید توسط دستگاه‌های مربوط انجام شود.

وی با اشاره به پیش بینی‌ها انجام شده در مرحله اول انتخابات که با سردی هوا و بارش برف همراه بود، گفت: از ساعت هشت صبح روز انتخابات باید همه دستگاه‌های احراز هویت در شعب اخذ رأی فعال شوند.

قناعت با بیان اینکه در مرحله دوم انتخابات سه شهرستان استان یعنی یک چهارم خراسان‌جنوبی درگیر برگزاری انتخابات هستند، افزود: در مرحله اول انتخابات هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و انتظار داریم با کمک رسانه‌ها، شاهد حضور حداکثری مردم در شهرستان‌های مورد نظر در مرحله دوم انتخابات باشیم.

وی تاکید کرد: سطح تعاملات دستگاه‌های اجرایی برای رفع مشکلات احتمالی باید افزایش پیدا کند، زیرا استانی در این زمینه موفق خواهد بود که سطح تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی آن بیشتر باشد و امیدواریم که ستاد انتخابات استان رتبه خوبی را در کشور در این خصوص کسب کند و انتخابات در فضای سالم و رقابتی با مشارکت خوب مردم و بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

کد خبر 748346

دیگر خبرها

  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند