Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@17:20:37 GMT

فرهنگسرای روستای علی آباد ملاعلی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۳۰۰

فرهنگسرای روستای علی آباد ملاعلی افتتاح شد

دهیار علی آباد ملاعلی گفت: گلنگ زنی مدرسه خیر ساز و افتتاح سالن ورزش های رزمی و فرهنگسرای علی آباد همزمان با هفته دولت انجام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا رنجبران در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه های روستای علی آباد ملاعلی همزمان با هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: امروز در روستای علی آباد ملاعلی شاهد افتتاح سالن ورزش های رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگسرای شهریار و کلنگ زنی مدرسه خیر ساز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پروژه ساخت و تکمیل سالن ورزش های رزمی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سال ۱۳۹۸ آغاز و با توجه به پتانسیل ها و استعداد هایی که در این روستا وجود داشت این انگیزه را برای ما ایجاد کرد تا روند تکمیل این پروژه زودتر انجام شود.

دهیار علی آباد ملاعلی با بیان اینکه تنها هزینه کرد دهیاری برای این پروژه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده، گفت: خوشبختانه شاهد کمک خیرین و مسئولین در این پروژه بوده ایم.

رنجبران اظهار کرد: فرهنگسرای شهریار هم با ۷۰۰ متر مربع زیر بنا امروز به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: در این پروژه هم خیران و مسئولین مشارکت داشتند که تنها هزینه کرد دهیاری یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد

دریافت 38 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پروژه آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد بردسکن تا گلزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس تحت عنوان پروژه «حرم تا حرم» با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به طول ۳ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095300

دیگر خبرها

  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه