Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:08:03 GMT

توصیه شکوری راد به مخالفان داخلی برجام

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۴۹۴

توصیه شکوری راد به مخالفان داخلی برجام

به گزارش جماران؛ علی شکوری راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «مخالفان داخلی برجام انصاف داشته باشند و حالا که آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل در یک انزوای تاریخی قرار گرفته و نزدیک‌ترین متحدینش در مقابل خواسته‌های آن ایستادگی می‌کنند در کنار شادمانی از استیصال آمریکا دو کلمه هم بگویند که همه این تحقیرها و انزوای امریکا دستاورد برجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

گفتنی است که در روزهای اخیر تقریبا همه اعضای شورای امنیت با درخواست آمریکا برای استفاده از ساز و کار مکانیسم ماشه برای بازگرداندن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران مخالفت کردند. 

اخبار مرتبط معاون بایدن: در صورت پیروزی، برجام را احیا می‌کنیم شورای امنیت تفسیر منطقی حقوقی از برجام را مبنای کار قرار دهد واکنش وزارت خارجه به اظهارات برخی از نمایندگان مبنی بر عدم اجرای گام چهارم برجامی گفت و گوی ظریف و وزیر خارجه فرانسه در مورد برجام و انفجار بیروت نامه محمود صادقی به ظریف در خصوص طرح نمایندگان برای برجام آمریکا حق استفاده از امتیازات برجام را ندارد کمیسیون مشترک برجام 1 سپتامبر برگزار می‌شود پیام ظریف درباره خروج آمریکا از برجام تخت‌روانچی: هیچ منافع محسوسی از اجرای تعهداتمان تحت برجام، دریافت نکردیم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا برجام علی شکوری راد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است

به گزارش قدس آنلاین آمریکا به عنوان بزرگترین حامی مالی و تسلیحاتی اسراییل گرچه نفوذ زیادی بر این رژیم دارد، اما به دلیل لابی‌های قدرتمند صهیونیست در ایالات متحده که معروف‌ترین آن لابی آیپک است، مقامات کاخ سفید هیچ گاه نمی‌توانند از قدرت بر روی تل آویو برای استقرار صلح بهره بگیرند. 

 وزارت خارجه آمریکا از هر گونه توافق صلحی میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس استقبال کرد. 

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت: استقرار صلح اکنون اولویت نخست آمریکاست. با این حال، من نمی‌توانم چارچوب زمانی برای بررسی پیشنهاد حماس از سوی واشنگتن مطرح کنم. درحال حاضر ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات آمریکا در حال کار بر روی این مسئله است. 

ویلیام برنز از روز جمعه در خاورمیانه به سر می‌برد و روز گذشته با سفر به دوحه به دنبال نهایی کردن توافق صلح میان طرفین با کمک میانجیگران بود. 

میلر در ادامه خاطر نشان کرد: حقیقت این است که استقرار صلح اولویت نخست ما از صدر تا ذیل این دولت است. همه ما اکنون تمرکز خود را بر روی این موضوع گذاشته ایم. همه خواهان رسیدن به توافق در این زمینه ایم. 

قرار است جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تا ساعاتی دیگر با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی درباره جنگ غزه گفتگو کند. توافق صلح مورد پذیرش حماس از جمله مهمترین محور گفتگوهای دو طرف است. 

کابینه راستگرای نتانیاهو به شدت تحت فشار داخلی برای عملیات نظامی در رفح است به طوری که وزرای راستگرای وی از جمله ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی حماس را متهم به بازی دادن اسراییل کرده و خواهان اشغال رفح شده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • فیلم| آمریکا از برجام خارج شده است و به تعهدات خود عمل نکرده است
  • آمریکا: اولویت اصلی ما استقرار صلح است
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • مصر: جنگ طلبی اسرائیل امنیت کل منطقه را تهدید می کند
  • ادعای شورای امنیت داخلی اسرائیل درباره یحیی السنوار