Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@03:09:19 GMT

انتشار دو اثر جدید عاشورایی ویژه جوان و نوجوان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۵۲۴

انتشار دو اثر جدید عاشورایی ویژه جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، به تازگی دو اثر عاشورایی جدید با عناوین «از کوفه تا کربلا» و «ده قدم، ده نام» توسط نشر نسیما که ناشر تخصصی حوزه جوان و نوجوان است منتشر شده است.

نویسنده کتاب «از کوفه تا کربلا»، حامد محقق و مخاطب آن گروه سنی نوجوان و نویسنده کتاب «ده قدم، ده نام» هم سجاد محقق و مخاطب آن، گروه سنی جوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کتایون رجبی، مدیر نشر نسیما با اعلام این خبر گفت: با وجود مراسم های بسیار و متعدد مذهبی که هرسال درماه محرم برگزار می شود هنوز خیلی ها نمی دانند که نام هرشب محرم چیست و به کدامیک از شهدای کربلا تعلق دارد به همین دلیل فکر کردیم کتابی با این مضمون منتشر و درخصوص نامگذاری هرشب محرم و اینکه به چه کسی تعلق دارد اثری  برای مخاطب نشرمان که جوان و نوجوان است تهیه کنیم.

وی افزود: برای این کار نزد حجت الاسلام زائری رفتیم که ایشان فرزندان محمدجواد محقق را برای نوشتن این اثر پیشنهاد دادند؛ البته بنده پیش از این هم با قلم این دو برادر آشنا بودم. پس از جلسات متعددی که با برادران محقق با حضور آقای زائری گذاشتیم قرار شد که این دو برادر راجع به موضوعی که اشاره کردم بنویسند و متون را برای آقای زائری بخوانند تا ایشان اگر ایراد و اشکالی داشت رفع کنند؛ به عبارت دیگر کارشناس مذهبی این دو اثر حجت الاسلام زائری است.

رجبی ادامه داد: متن این دو اثر بسیار ساده و بی پیرایه است و برای ایام محرم امسال که به خاطر شرایط کرونایی پویش های مختلف روضه های خانگی در حال اجراست بسیار مناسب است.

مدیر نشر نسیما در پایان اضافه کرد: تصویرساز اثر«از کوفه تا کربلا» محمد حسین صلواتیان و طراح گرفیک آن هم شاپور حاتمی است.تصویرجلد کتاب «ده قدم، ده نام» هم توسط حسن روح الامین اهدا شده و طراح گرافیک آن هم ابوالفضل منوچهری است.

«از کوفه تا کربلا» با قیمت ۱۲ هزار تومان و «ده قدم، ده نام» با قیمت ۱۶ هزارتومان توسط نشر نسیما روانه بازار نشر شده است.

کد خبر 5010055

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم 99 محمدرضا زائری معرفی کتاب محرم 99 محمدعلی تسخیری معرفی کتاب ویروس کرونا کنفرانس بین المللی ماه محرم و صفر سازمان تبلیغات اسلامی ابن سینا عاشورا مراسم عزاداری ماه محرم امام حسین ع پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پیام تسلیت کوفه تا کربلا ده قدم ده نام دو اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رشید العبایجی تولیت آستان قدس حسینی افزود: میزان پیشرفت در فرودگاه بین‌المللی کربلا اکنون به هفتاد و پنج درصد رسیده است و بیشتر ساختمانها و امکانات و فیلدهای هوایی و زمینی تا حدود نود درصد تکمیل شده‌اند.

وی ادامه داد: تمامی تجهیزات لازم برای فرودگاه فراهم شده است و کارکنان از دو سال پیش دوره‌های پیشرفته را در کشورهای خارجی دیده‌اند و در حال حاضر برای انجام وظیفه آماده هستند.

لازم به ذکر است که اقدامات لازم در فرودگاه بین المللی کربلا وابسته به آستان قدس حسینی با سرعت بالا و بدون توقف ادامه دارد و افتتاح و بهره برداری از فرودگاه به طور کلی به افزایش جهش اقتصادی و گردشگری در عراق کمک می‌کند.

کد خبر 6091018 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • عکس| میثم مطیعی هشدار داد: کربلا رخ می‌دهد، نه ظهور
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان