Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که احمد سعادتمند برای مذاکره با وکلای استراماچونی به ایتالیا سفر کرده بود، رییس هیئت مدیره استقلال در تلاش بود پول شفر را در تهران فراهم کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند شنبه یک جلسه مهم در تهران داشته باشد و در این جلسه، بحث تهیه مبلغ لازم برای تسویه حساب با شفر را  پیگیری کند که حوالی ظهر خبر رسید سعادتمند به این جلسه نرفته و به ایتالیا سفر کرده تا با وکلای استراماچونی دیدار کند، این موضوعی است که مدیران وزارت ورزش و جوانان را به شدت شاکی کرده است تا جایی که حتی علی نژاد در مصاحبه ای مدعی شد مدیرعامل استقلال بدون هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان و بدون اخذ مجوز به این سفر رفته و باید پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اما سعادتمند در بازگشت به ایتالیا به مدیران وزارت ورزش و جوانان نامه فرستاده که او به خاطر شرایط ویژه ایتالیا و بحث کرونا ویزای ۵ روزه داشته و چاره ای جز رفتن به این سفر کاری برای جلب رضایت استراماچونی نداشته است. البته گویا همین نامه هم عصبانیت وزارت را بیشتر کرده چرا که آنها معتقدند سعادتمند می توانست به جای این پنج روز، دو هفته دیگر به ایتالیا سفر کند و ویزای پنج روزه را دو هفته دیگر از سفارت ایتالیا بگیرد!

اما در طول روزهایی که سعادتمند در ایتالیا حضور داشت اسماعیل خلیل زاده با کمک وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد پول شفر را فراهم کند تا استقلال را از خطر بزرگ محرومیت نجات دهد، در این بین شنیدیم رییس هیئت مدیره استقلال سرانجام چهارشنبه موفق شده دلارهای مورد نیاز برای جلب رضایت شفر را فراهم کند و به زودی این پول به حساب وی واریز خواهد شد. قرار است امروز پنجشنبه این خبر خوش به صورت رسمی به استقلالی ها اعلام شود. البته احتمالا به خاطر تعطیلات پول روز دوشنبه آینده به حساب باشگاه استقلال واریز می شود.

گفته می شود هم وزارت ورزش و هم اعضای هیئت مدیره استقلال به شدت از تصمیم سعادتمند مبنی بر سفر به ایتالیا عصبانی هستند چراکه آنها اعتقاد دارند پرونده شفر جلوتر از استراماچونی است و او باید در تهران می ماند و برای بستن این پرونده به دنبال تامین منابع مالی می گشت و بعد از حل مشکل شفر برای ملاقات با استراماچونی به ایتالیا می رفت. این که سعادتمند همراه قیم و نوروزی راهی ایتالیا شد و خلیل زاده به جای مدیران باشگاه، ماجرای تامین پول برای تسویه حساب با وینفرد شفر را دنبال کرد، در نوع خود عجیب است. حتی روز دوشنبه نزدیک بود در غیاب سعادتمند بحث تهیه کردن پول منتفی شود چون مدیرعامل باشگاه در ایران حضور نداشت و امکان امضای نهایی فراهم نبود اما با دخالت خلیل زاده این مانع برطرف شد و استقلال توانست کابوس شفر را از خود دور کند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان احمد سعادتمند وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال

کمتر از یک هفته بعداز واگذاری قطعی مالکیت استقلال به پتروشیمی خلیج فارس، حالا وزارت ورزش اولین دخالت را در تصمیم های این مجموعه در مورد باشگاه فروخته شده، انجام دادند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ درحالی که وزارت اقتصاد برای تغییر نام باشگاه استقلال توسط خریدار، اجبار قانونی قرار داده، معاون وزیر ورزش در واکنش به اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به نام استقلال گفت: «نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند.» او البته اضافه کرده که «خریداران مختارند».

از شب گذشته شایعه‌هایی درباره اضافه شدن پسوند «خلیج فارس» به باشگاه استقلال و حذف نام ایران منتشر شد. خبرگزاری های رسمی کشور این خبر را تایید کردند. اما روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس مالک باشگاه استقلال، چنین چیزی را رد کرد.

ساعتی بعد عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر پسوند استقلال خبر داد. نکته اینکه مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس، تایید کرد با افکار عمومی بازی کردند.

با این حال، شروین اسبقیان، معاون وزیر ورزش به یک برنامه تلویزیونی گفته «این شرکت‌ها مختار هستند که هیات مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت، چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.»

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • اختلاف دو وزارتخانه بر سر تغییر نام استقلال
  • ببینید | اولین واکنش وزارت ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)