Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:40:30 GMT

کمیسیون تبلیغات انتخابات در ایلام تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۵۶۴

کمیسیون تبلیغات انتخابات در ایلام تشکیل می‌شود

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری ایلام، محمد نوذری در نشست مشترکی که با حضور رئیس هیات نظارت استان و صدا و سیمای مرکز ایلام افزود: نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز استان برای تبلیغات استفاده کنند.

وی ادامه داد: تبلیغات ستاد با حضور رئیس ستاد انتخابات استان و رئیس هیئت نظارت استان و همچنین رئیس صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌تواند از امکانات صدا و سیما به طور مساوی برای تبلیغات استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می توانند برنامه ای را به مدت ۳۰ دقیقه (۵ دقیقه تیزر و ۲۵ دقیقه فیلم انتخاباتی) تهیه و تنظیم کنند که بعد از تصویب در کمیسیون تبلیغات انتخابات استان در صدا و سیمای مرکز استان پخش شود.

وی تاکید کرد: تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی بیشتر به خاطر شیوع کرونا از طریق فضای مجازی و همچنین رسانه ملی و رسانه استانی انجام می شود و هیچگونه فعالیت انتخاباتی در سطح شهرها از جمله تجمعات انتخاباتی وجود نخواهد داشت.

نوذری با اشاره به اینکه روز و ساعت پخش برنامه ها بر اساس قرعه و با حضور نمایندگان آنها توسط کمیسیون تعیین می شود، اضافه کرد: فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات هشت روز قبل از روز اخذ رای (پنجشنبه ۱۳ شهریور) شروع و تا ۲۴ ساعت قبل از اخذ رای (ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ شهریور ماه ) ادامه خواهد داشت.

رییس دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام نیز گفت: ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران آماده برگزاری دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

یوسف امیدی اظهارداشت: از این تعداد ۱۴۳ شعبه اخذ رای ثابت شهری و روستایی و ۶۴ شعبه سیار است.

وی افزود: تعداد عوامل اجرایی هر شعبه ثابت بین ۱۵ تا ۱۷ نفر است و در شعب سیار تعداد عوامل اجرایی کمتر خواهد بود.

امیدی گفت: پنج نفر ناظر، هفت نفر عوامل اجرایی، سه نفر نیروی انتظامی و ۲ نفر بازپرس هستند که روند اجرا، نظارت، امنیت و بازرسی هر شعبه را بر عهده دارند و نامزدها هم مجاز به استقرار یک نفر نیروی ناظر خود در هر شعبه هستند.

با توجه به اطلاعیه شورای نگهبان برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ شهریورماه خواهد بود و در استان ایلام هم ۲ نامزد حوزه انتخابیه دهلران به دور دوم راه یافته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه جنوب قرار بود فروردین‌ماه برگزار شود که بدلیل شیوع کرونا به شهریورماه موکول شد.

در حوزه جنوب هیچکدام از نامزدها موفق به اخذ ۲۰ درصد آرای ماخوذه و ورود مستقیم به مجلس نشدند و بهزاد علیزاده با ۱۸ هزار و ۵۰۵ رای و صادق کرمی با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار شد.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی  است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

در حوزه شمال استان علی‌اکبر بسطامی با ۴۲ هزار و ۲۹۶ رای و سارا فلاحی با ۳۶ هزار و ۹۰۹ حائز بالاترین رای شدند که با تایید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان، به طور مستقیم به مجلس راه یافتند.

۴۵۱ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال بودند که این از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۱۳۴ هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

برچسب‌ها استانداری ایلام صدا و سیما استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری ایلام صدا و سیما استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی استانداری ایلام صدا و سیما استان ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی صدا و سیمای مرکز انتخابات استان استان ایلام اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند

 احمد وحیدی عصر سه‌شنبه در حاشیه آیین معارفه استاندار لرستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: با پشت سرگذاشتن مرحله نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب ۲۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه به دور دوم کشیده شد.

وی اظهار داشت: در این مرحله انتخابات در هشت حوزه انتخابات الکترونیکی است و حوزه‌هایی که بیش از یک نماینده انتخاب می‌شود مراحل انتخابات بصورت تمام الکترونیکی است.

وی ادامه داد:تمام مقدمات آماده شده است و در روز ۲۱ اردیبهشت مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود که از مردم دعوت می‌شود در این دوره از انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

وحیدی با اشاره به مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهور به لرستان گفت: مصوبات دور نخست سفر به لرستان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: موضوعات کلانی مانند سد معشوره کار یک روزه نیست و سدی بزرگ با حجم ۹۰۰ میلیون متر مکعب نیازمند مقدماتی است که انجام شده و منابع تامین خواهد شد.

او با اشاره به اجرای طرح راه آهن نیز ادامه داد:این طرح در سال‌های پیشین ۳۸ درصد پیشرفت داشت و در سال گذشته نیز ۱۳ درصد رشد داشته است که مشکلی ساده حقوقی در این طرح وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد و تمام مشکلات حقوقی مورد نظر مردم در دستور کار قرار دارد.

وزیر کشور ادامه داد: لرستان مورد توجه رییس جمهور و دولت قرار دارد و با حمایت جدی مبالغ و اعتبارات قابل توجهی برای استان مقرر خواهد شد و سرمایه گذاری بخش خصوصی و بستر سازی بسیار خوبی تا ۲۰ همت در لرستان در نظر گرفته شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای