Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@09:12:18 GMT

موزه هنرهای معاصر فلسطین میزبان نمایشگاه نقاشی هم‌پای نور شد+عکس

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۵۷۷

موزه هنرهای معاصر فلسطین میزبان نمایشگاه نقاشی هم‌پای نور شد+عکس

‍‍‍‍‍‍

تازه‌ترین نمایشگاه نقاشی‌های عبدالحمید قدیریان با عنوان «هم‌پای نور» با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری در موزه هنرهای معاصر فلسطین افتتاح شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، موزه هنرهای معاصر فلسطین روز گذشته میزبان افتتاح تازه‌ترین نمایشگاه آثار نقاشی عبدالحمید قدیریان؛ هنرمند و محقق هنر دینی بود؛ در آئین افتتاحیه این نمایشگاه، چهره‌های مختلف فرهنگی و هنری از جمله» غلامعلی حدادعادل؛ رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه نقاشی که «هم‌پای نور» نام دارد، مشتمل بر 25 اثر از جدیدترین آثار قدیریان است که در آنها به ابعاد مختلف «نور» پرداخته شده است.

در بیانیه‌ای که عبدالحمید قدیریان به مناسبت برگزاری این نمایشگاه نگاشته، آمده است: «آن زمانی که روح خدا(ره)، برایمان از نور خدا می‌گفت و اینکه  نور خدا در کشور ایران، تجلی یافته؛ انگار بی‌تاب این بودیم تا تأثیراتش را بیابیم، ماجراهای مهمی در خلال دوران گام اول انقلاب، واقع شد که جز با چنین نگاهی، نمی‌توانستیم توصیفشان کنیم. از ماجرای طبس که دست نورانی خدا، شن‌ها را به سوی دشمن روانه کرد و محاسبات و نقشه‌هایشان را به هم ریخت تا امروز که بارها و بارها، رهبرمعظم انقلاب از دست قدرت الهی در ماجراهای مهم کشور، می‌فرمایندک ه عموماً هم صحنه‌های تجلی این نور در شدائد بود. اما حتی وقتی‌که به ظاهر هم ماجرائی درپیش نباشد، فکر و ذهن شیفتگان روح خدا و خلف صالحش، آرام و قرار ندارد؛ چون توجهشان به سوی مقوله‌ای جلب شده تا به آن نرسند، آرام نمی‌یابند؛ اینکه منبع آن نور کجاست، از کدام دریچه و در کدام زمان‌ها، بیشتر می‌تابد؟ چطور می‌توان با آن نور، آشنا شد؟ انس گرفت؟ همراه شد؟ و چه بسا به توفیق الهی، هم­پا شد؛ «هم­پای نور»

نمایشگاه نقاشی «هم‌پای نور» تا 19 شهریور ماه جاری هر روز به غیر از ایام تعطیل از ساعت 10 الی 15 میزبان مخاطبان است. علاقهمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی: خیابان ولیعصر(عج)، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان برادران شهید مظفر، پلاک 72 مراجعه کنند.

نقاشی حسن روح الامین دیوارنگاره عاشورایی میدان ولیعصر(عج) شد+عکسآثار بزرگان نقاشی قهوه‌خانه‌ای از امروز به نمایش درمی‌آیدنقاشی‌ یکی از اعضای کانون برگزیده نمایشگاه بین‌المللی بلوتنبرگ آلمان شدشجاعی طباطبایی برنده جایزه بهترین کاریکاتور از جشنواره بین‌المللی مونته‌نگرو شدکتیبه آئینی عصر صفوی توسط کانون هنر شیعی بازسازی شد+عکسپوستر| «خشت‌هایی برای بهشت»+عکسمجموعه پوستر «مریدان حسین» منتشر شد+عکسپوسترهای جدید به مناسبت سومین روز از ماه محرم+عکسانتشار 4 پوستر جدید به مناسبت دومین روز ماه محرم+عکسپوسترهایی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم+عکس

انتهای پیام/

R1527/P/S4,37,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط عکس موکب تسنیم نقاشی عاشورا امام حسین (ع) ماه محرم هنرهای تجسمی بیشتر بخوانید... شیخ‌الحکمایی: مجسمه‌سازان ما به ایثار و شهادت نگاه متفاوتی دارند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شیخ‌الحکمایی: مجسمه‌سازان ما به ایثار و شهادت نگاه متفاوتی دارند واژه های کاربردی مرتبط عکس موکب تسنیم نقاشی عاشورا امام حسین (ع) ماه محرم هنرهای تجسمی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقتی "حاج قاسم" روضه می‌خواند/ روایت "شهید سلیمانی" از رؤیای صادقانه شهیدی و ملاقاتش با امام حسین(ع) ۲ اختصاصی تسنیم|چهارپایه‌خوانی محمود کریمی در پنجمین شب محرم/ نسیم به پرچم می‌خوره+فیلم ۳ امرالله احمدجو: عشق میرباقری به اهل‌بیت، "مختارنامه" را ماندگار کرد/ ماجرای دادکشیدن سر خسرو شکیبایی ۴ مداحی بنی‌فاطمه در شب پنجم محرم ۹۹ ۵ پخش ۷۰ فیلم از پنجشنبه تا عاشورا/ تلویزیون "مختارنامه" و "معصومیت از دست رفته" را فیلم سینمایی کرد ۶ روایت امام سجاد (ع) از ابراز وفاداری «طفلان مسلم» به اباعبدالله ۷ وقایع روز هفتم محرم| شروع قطع آب بر حضرت سیدالشهدا(ع) و کاروان آن حضرت ۸ خاطره شنیده‌نشدۀ حجت‌الاسلام انصاریان از "شهید سلیمانی" مهمترین اخبار فرهنگی وقایع روز هفتم محرم| شروع قطع آب بر حضرت سیدالشهدا(ع) و کاروان آن حضرت پخش ۷۰ فیلم از پنجشنبه تا عاشورا/ تلویزیون "مختارنامه" و "معصومیت از دست رفته" را فیلم سینمایی کرد عفو مشروط قاتل «جان لنون» برای یازدهمین بار رد شد روایت امام سجاد (ع) از ابراز وفاداری «طفلان مسلم» به اباعبدالله مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عکس موکب تسنیم نقاشی عاشورا امام حسین ع ماه محرم هنرهای تجسمی عکس موکب تسنیم نقاشی عاشورا امام حسین ع ماه محرم هنرهای تجسمی نمایشگاه نقاشی ترین اخبار ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است

در گفتگوی ویژه خبری موضوع توسعه روابط تجاری مورد بررسی قرار گرفت و مهدی ضیغمی معاون وزیر سمت و رئیس سازمان توسعه تجارت و علی چاغروند، رئیس کمیته ششمین جشنواره توانمندی‌های صادراتی اتاق بازرگانی به سوالاتی پاسخ دادند.

ضیغمی گفت: ما ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ داریم که اکثر آنها تجار هستند. همچنین ۵۰ مقام عالی رتبه اقتصادی، تجاری و سیاسی داریم که در راس هیئت‌های تجاری به کشور آمده اند. ما از ۱۲۳ کشور برای این رویداد برزرگ ثبت نام داشتیم و ورود مقامات همچنان ادامه دارد. در حال حاضر نیز حدود ۸۰۰ شرکت یا در نمایشگاه حضور دارند و یا در برنامه‌های به همرسانی شرکت می‌کنند.

او افزود: در این رویداد تمرکز ما بر کشور‌های همسایه بوده و هست و کشور‌های منطقه مثل عراق، افغانستان و پاکستان و کشور‌های حوزه اوراسیا مورد توجه بوده اند، اما بر آفریقا و آسیای شرقی توجه ویژه داشته ایم. تصور ما این است که ۲ تا ۵ میلیارد یورو ارزش مبادلات ناشی از رویداد دستاورد‌های ملی باشد. این دومین تجربه ما در این ابعاد کیفی و کمی است. این نمایشگاه برای بخش خصوصی است و دولت صرفا نقش تسهیلگر داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته حدودا ۱۰ حوزه را در نمایشگاه داشتیم، اما امسال این حوزه‌ها را کمتر و البته تمرکز خود را بیشتر کرده ایم. پتروشیمی، فولاد، صنایع غذایی و بسته بندی، حوزه کشاورزی و ماشین آلات کشاورزی، تجهیزات پزشکی و دارویی در نمایشگاه امسال حضور دارند. ما باید گروه‌های کالایی دارای ارزش افزوده و دانش بنیان را باید افزایش دهیم.

چاقروند گفت: سال گذشته ۱۳۰۰ تاجر برای رویداد اکسپو وارد کشور شد که امسال این رقم افزایش قابل توجهی داشته است. اتاق‌های بازرگانی متعددی با کشور‌های مختلف داریم که اکنون ۲۰ مورد از ان‌ها غرفه دار هستند. یکی از مواردی که باید برای صادرات مستمر رعایت کنیم، بحث دسترسی به زنجیره ارزش است. برای بهبود فرصت‌های صادراتی باید سرمایه‌ها را جذب کنیم و سرمایه گذاری را بهبود ببخشیم که این در سایه ثبات اقتصادی مهیا می‌شود.

او افزود: قبات اقتصادی به این معنا که مرتبا قوانین و مقراات را تعییر ندهیم. ما باید اولویت‌های سیاسی تجاری خود را در کنار اولویت‌های تجاری ببینیم و به جای مدیریت هزینه باید به سمت مدیریت درامد پیش برویم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند