Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی با اشاره به اینکه در اجرای طرح اقدام ملی یک تعداد از واحدهای مسکن مهر در حال تکمیل به طرح مذکور انتقال می یابند تا با استفاده از آن ظرفیت تکمیل شوند، گفت: احتمال می رود در خراسان شمالی حدود دو هزار واحد مسکونی مهر با استفاده از طرح اقدام ملی مسکن تکمیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری در نشست خبری که شش شهریور ماه در محل مدیریت شعب بانک استان برگزار شد، در ارتباط با طرح اقدام ملی مسکن در این استان اظهارکرد: طی هماهنگی های صورت گرفته حدود هفت هزار و ۷۰۴ نفر در استان برای اجرای این طرح معرفی شدند که از این تعداد یک هزار و ۲۲۶ فقره افتتاح حساب صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از یک هزار و ۲۲۶ نفر نیز فقط ۳۲۳ نفر در کل استان به بانک ها مراجعه داشته و رقم ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومانی که باید واریز می کردند را واریز کرده اند.

ناصری در ادامه در ارتباط با تعیین تکلیف مسکن های مهر در این استان نیز بیان کرد: در مسکن های مهر شهری تعداد شش هزار و ۱۰۰ پروژه با تعداد ۲۶ هزار و ۳۸۳ فقره تسهیلات باید پرداخت شود که رقم ارائه تسهیلات شش هزار و ۵۵ میلیارد و ۱۵۷ میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از این واحدها تکمیل شده است، توضیح داد: از ۲۶ هزار و ۳۸۳ فقره، سه هزار و ۸۳۰ فقره باقی مانده که تکمیل و تحویل داده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش مسکن روستایی نیز ۱۰ هزار و ۴۳۵ فقره تسهیلات روستایی با رقم یک هزار و پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال بوده که تکلیف ۹ هزار و ۶۶۳ فقره تعیین شده است و در حال بهره برداری است و ۵۷۲ فقره نیز باقی مانده است.

انتهای پیام

         

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پرداخت تسهیلات بانک مسکن طرح اقدام ملی مسکن مسكن مهر خراسان شمالي طرح اقدام ملی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی