Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلم آبادی گفت: در طرح اطعام حسینی در ماه محرم بیش از ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا سلم‌آبادی» پیش از ظهر امروز (۶ شهریور) در مراسم آغاز نهضت کمک مومنانه در خراسان جنوبی اظهار کرد: پس از تاکید رهبر انقلاب بر رزمایش کمک مومنانه موج وسیعی از لبیک به این رزمایش در سراسر کشور به خصوص استان خراسان جنوبی ایجاد شد و گروه‌های  مختلف از مردم مثل همیشه آستین همت را برای کمک به افراد نیازمند بالا زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی افزود: در گام دوم رزمایش کمک مومنانه تاکنون ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی در استان جمع‌آوری شده است.

 

وی از توزیع ۵۹ سری جهیزیه در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در استان خبر داد و افزود: برای تهیه این جهیزیه ها برای زوج های نیازمند استان مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

سلم آبادی با بیان اینکه طی دو مرحله تاکنون ۶۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است، عنوان کرد:در ماه محرم و در این مرحله از رزمایش ۴۰۰ هزار غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی طبخ و بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد که تاکنون ۱۳۵ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در آستانه سال تحصیلی جدید توزیع هشت هزار بسته تحصیلی با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بین دانش آموزان نیازمند استان پیش بینی شده است.

 

وی با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ هزار بسته بهداشتی (ماسک) و یک هزار و ۱۰۰ بسته لباس و کفش توزیع می شود، گفت: از عید غدیر تاکنون  ۴۶۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال با مبلغ بیش از پنج میلیارد تومان به مددجویان پرداخت شده است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اطعام حسینی رزمایش کمک مومنانه توزیع غذای گرم بین نیازمندان مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی خراسان جنوبی کمک مومنانه غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام

اصغر باباخانی با بیان اینکه فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان برداشت شده که فایل ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه ثبت و به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ایلام یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه ای و ارسال فایل های خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک است.

باباخانی بیان کرد: فایل های گندمکاران به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندمکاران ارسال شده است.

وی یادآور شد: امسال مطالبات گندمکاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: تا این لحظه هیچگونه پرداختی برای مطالبات گندمکاران در استان ایلام انجام نشده است و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می کند.

باباخانی ادامه داد: بر اساس قیمت مصوب در سال زراعی جاری هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و گندم دُرم ۱۸۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • گلیسون برمر، استاد گلزنی با ضربه سر
  • ۸۲ درصد میانگین بارندگی استان بوشهر تحقق یافت
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • طرز تهیه غذای هندی چوله پالک + فیلم
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • التماس کودکان فلسطینی برای یک کاسه غذای گرم