Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیزی بیان کرد: توجه به نقش مدیریتی بانوان در دولت تدبیر و امید تقویت شد چون در گذشته هیچ سازمان مردم نهاد که مسئولیتش برعهده یکی از بانوان باشد را نداشتیم اما امروز بانوان نقش مهمی را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ۵۰ پروژه شاخص ورزشی در دولت تدبیر و امید شامل ۱۰۰ هزار متر مربع در این استان به بهره‌برداری رسید و موجب ارتقای سرانه فضای ورزشی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن عزیزی  افزود: بخش بزرگ افزایش سرانه فضای ورزشی در خراسان جنوبی طی سال‌های اخیر مربوط به احداث و افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی در نقاط مختلف استان است که تقدیم جوانان این دیار شد.

وی اظهار داشت: ۳۰ زمین چمن مصنوعی فوتبال تاکنون افتتاح شده و هفت سالن ورزشی بزرگ به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جوبی از افتتاح سه استخر سرپوشیده ورزشی در این مدت خبر داد و گفت: پروژه‌های ابتکاری متعدد در حوزه ورزش کشور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم ایجاد و اجرا شد که ثمرات آن در بخش‌های مختلف قابل مشاهده است.

وی برگزاری مسابقات ویژه روستائیان و عشایر و مسابقات جام خوشه چین را دیگر اقدامات دولت برشمرد و افزود: برگزاری این مسابقات موجب شد یک میلیون نفر از اقشار نوجوان و جوان روستایی کشور در مقوله ورزش حضور یابند و به توسعه نشاط اجتماعی کمک کرد.

عزیزی گفت: احداث خانه جوانان از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید است چون در دولت‌های قبل پرداختن به این موضوع کمرنگ بود و در این دولت تقویت شد.

وی اضافه کرد: در خراسان جنوبی امروز سه پروژه در حال احداث خانه جوان داریم و چهار خانه جوانان هم به شکل استیجاری در چهار شهرستان خراسان جنوبی فعال است.

وی گفت: توسعه نهادمند مشارکت‌های اجتماعی جوانان در دولت جایگاه خاص خود را پیدا کرد در حالی که این تشکل‌ها در گذشته فعالیت خاصی نداشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید، توجه مدیریت جوانان و بانوان در جامعه بوده و در همین چارچوب با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان، بستر مناسبی در حوزه توجه به نخبه‌گزینی و پرورش مدیران فراهم شد.

وی بیان کرد: توجه به نقش مدیریتی بانوان در دولت تدبیر و امید تقویت شد چون در گذشته هیچ سازمان مردم نهاد که مسئولیتش برعهده یکی از بانوان باشد را نداشتیم اما امروز بانوان نقش مهمی را در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی ایفا می‌کنند.

عزیزی از افزایش ورزشکاران سازمان یافته ورزش قهرمانی و همگانی در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: خانم نجمه خدمتی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم به عنوان تنها نماینده خراسان جنوبی در بزرگترین آوردگاه جهان یا المپیک حضور داشته است.

بهره‌برداری از ۱۱ پروژه ورزشی خراسان جنوبی با متراژ ۱۶ هزار و ۴۲۰ متر مربع و اعتبار ۶۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی در هفته دولت امسال (دوم تا هشتم شهریور) آغاز شد.

هدف‌گذاری تا پایان دولت دوازدهم بهره‌برداری از ۳۷ پروژه ورزشی در استان است و در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به خراسان جنوبی هم تعداد ۱۳ پروژه شاخص به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش عزیزی دولت تدبیر و امید ورزش و جوانان خراسان جنوبی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت، امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات مهموئی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، مرزی و محروم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است، اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم با همه توان در راستای رفع مشکلات مردم گام برمی‌دارند و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

وی با اشاره به ویژگی هم‌افزایی و هم‌گرایی مدیران در استان خراسان‌جنوبی، افزود: رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردم به طور ویژه در دستور کار مدیران استان قرار دارد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه این جلسه پیرو مسائل مطرح شده در مراسم اعطای لوح سپاس ستاد عتبات عالیات به مردم روستای مهموئی برگزار شده است، اظهار داشت: کار مردم مهموئی و اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه که منجر به کسب عنوان روستای نمونه کشور و استان برای این منطقه شد، بسیار حائز اهمیت و قابل تقدیر است.

وی با تشکر از مردم روستای مهموئی، متذکر شد: رفع مشکلات این روستا کمترین کار ممکن در قبال این اقدام بزرگ و قابل توجه مردم در این منطقه است.

قناعت با ذکر این نکته که رفع برخی مشکلات، زمان‌بر است، گفت: با همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی، برای رفع مشکلات این روستا برنامه‌ریزی می‌شود.

وی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی کمک به عتبات عالیات و ایجاد رقابت مثبت بین مناطق مختلف استان، در هر روستا یا شهری که در زمینه مشارکت در توسعه اعتاب مقدسه پیشتاز باشد، طی مراسم ویژه‌ای از مردم تقدیر و در کنار آن برای رفع مشکلاتشان برنامه‌ریزی می‌شود.

در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در خصوص راهکارهای رفع مشکلات روستای مهموئی همچون بهسازی راه، توسعه و بهینه‌سازی شبکه برق، روشنایی اطراف آرامستان و گلزار شهدا و زمین چمن بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایمنا، روستای مهموئی از توابع بخش مرکزی شهرستان بیرجند است که به جهت اخذ بالاترین میزان مشارکت در بازسازی اعتاب مقدسه به عنوان روستای نمونه کشور و استان معرفی شده است، سال گذشته به‌طور میانگین هر نفر از مردم این روستا با ۷۵۰ نفر جمعیت، مبلغ ۴۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان به عتبات کمک کرده‌اند که در سطح استان و کشور یک رکورد است.

کد خبر 750791

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال