Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@13:48:40 GMT

سوارس سکوت خود درباره آینده‌اش در بارسلونا را شکست

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۰۹۹۴

سوارس سکوت خود درباره آینده‌اش در بارسلونا را شکست

‍‍‍‍‍‍

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا به حرف‌و‌حدیث‌هایی که درباره آینده‌اش در این تیم شکل گرفته است واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد که لوئیس سوارس مشغول سپری کردن آخرین روزهای خود به عنوان بازیکن بارسلونا است. در واقع صرف نظر از رخ دادن اتفاقی غیرمنتظره، همه چیز در حال حرکت به سمتی است که مهاجم اروگوئه‌ای را از آبی‌و‌اناری‌ها جدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که رونالد کومان سرمربی جدید آبی‌و‌اناری‌ها از طریق تماس تلفنی به سوارس اعلام کرده که جایی در برنامه‌های او ندارد و باید به دنبال تیمی جدید باشد. سوارس اما تا امروز (پنجشنبه) حرفی درباره این خبرها نزده بود. این در حالیست که او در یکی از مصاحبه‌‌های اخیرش با نشریه «ال‌پائیس» اسپانیا تأکید کرده بود که دوست دارد به کارش در بارسلونا ادامه دهد.

سوارس اکنون سکوت خود را درباره آینده‌اش شکسته و این کار را با گذاشتن یک پست در صفحه شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی انجام داده است. البته او در این پیام چیزی درباره آینده‌ یا وضعیتش نگفته است و صرفاً سعی در آرام کردن جو داشته است.

آغاز مذاکرت سوارس با اینتر میامی

 

مهاجم بارسلونا در یک استوری در اینستاگرام گذاشته نوشته است:« یکسری مردم هستند که درباره من یا به از طرف من حرف می‌زنند در حالی که چندین سال است که من با آنها هیچ رابطه‌ای ندارم. خودم و فقط خودم زمانی که وقتش شود حرف خواهم زد. هر چیزی واقعیت ندارد».

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لوئیس سوارز بارسلونا بیشتر بخوانید... اورمارس: آژاکس شانس کمی برای به خدمت گرفتن سوارس دارد کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت/ مهاجم اروگوئه جایی در برنامه‌های سرمربی جدید بارسلونا ندارد سوارس: اگر بارسلونا مرا نمی‌خواهد، بارتومئو مستقیم به خودم بگوید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اورمارس: آژاکس شانس کمی برای به خدمت گرفتن سوارس دارد کومان آب پاکی را روی دست سوارس ریخت/ مهاجم اروگوئه جایی در برنامه‌های سرمربی جدید بارسلونا ندارد سوارس: اگر بارسلونا مرا نمی‌خواهد، بارتومئو مستقیم به خودم بگوید واژه های کاربردی مرتبط لوئیس سوارز بارسلونا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ مسی مقصد بعدی‌اش را به نیمار اعلام کرد ۳ ذوالفقارنسب: رادوشوویچ نشان داد که نمی‌تواند نقطه اتکای پرسپولیس باشد ۴ مسی به صورت رسمی خواهان جدایی شد/ هیئت مدیره بارسلونا جلسه اضطراری برگزار کرد ۵ فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت/ عبدی به جای اوساگونا بازی می‌کرد، ۲ گل می‌زد ۶ تراکتور با ۳ غایب به مصاف استقلال می‌رود ۷ فریبا: برد استقلال در دربی، کمتر از قهرمانی لیگ نبود/ پرسپولیس با توانایی‌اش قهرمان شد، اما برخی آمارها هواداران را بدبین کرد ۸ مسی دوشنبه هفته آینده به تمرینات بارسلونا برمی‌گردد/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز منچسترسیتی به لئو مهمترین اخبار ورزشی سعادتمند: شفر به استقلال تخفیف نداد، استراماچونی گفت باید فکر کند/ زمان سفرم به ایتالیا مناسب نبود/ متوجه منظور گل‌محمدی نمی‌شوم فریبا: برد استقلال در دربی، کمتر از قهرمانی لیگ نبود/ پرسپولیس با توانایی‌اش قهرمان شد، اما برخی آمارها هواداران را بدبین کرد فنونی‌زاده: پرسپولیس مقابل استقلال ۳ اشتباه تاثیرگذار داشت/ عبدی به جای اوساگونا بازی می‌کرد، ۲ گل می‌زد ذوالفقارنسب: رادوشوویچ نشان داد که نمی‌تواند نقطه اتکای پرسپولیس باشد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لوئیس سوارز بارسلونا لوئیس سوارز بارسلونا مهاجم اروگوئه درباره آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد

11 تیم تاکنون صعودشان به لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی شده است.

طرفداری | شاگردان ژاوی جایگاه‌شان را در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده رزرو کردند.

دیدار دو تیم بارسلونا و والنسیا دقایقی پیش با پیروزی 4-2 آبی‌اناری‌ها به پایان رسید تا ژاوی و تیمش علاوه بر پس گرفتن جایگاه دوم خود از ژیرونا، حضورشان را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 قطعی کنند. رئال مادرید به عنوان اولین تیم از لالیگا حضورش را در لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی کرده بود و حالا بارسلونا دومین تیمی است که به همراه رئال مادرید، جایگاهش را در تورنمنت فصل آینده چمپیونز لیگ که با شکل و شمایلی جدید هم برگزار می‌شود، رزرو کرده است.

بیشتر بخوانید: بارسلونا 4-2 والنسیا؛ هت‌تریک لوانگُلفسکی بلای جان خفاش‌های 10 نفره! چه تیم‌هایی تا به الان به لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 راه یافته‌اند؟

تا به امشب، 11 تیم به لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 راه یافته‌اند. این باشگاه‌ها عبارتند از:

آرسنال منچسترسیتی رئال مادرید بایرلورکوزن بایرن مونیخ اینتر میلان پاری سن ژرمن آیندهوون فاینورد بارسلونا تیم‌هایی که سهمیه قطعی لیگ قهرمانان اروپای 25-2024 را بدست آورده‌اند

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!