Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:56:19 GMT

مسی به لیگ برتر بیاید بازهم توپ طلا را می برد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۱۰۱۷

مسی به لیگ برتر بیاید بازهم توپ طلا را می برد

برترین گلزن تاریخ منچستریونایتد آمدن مسی را به نفع لیگ برتر و بازیکنان انگلیس دانست و مدعی شد که فوق‌ستاره بارسلونا می‌تواند هفتمین توپ طلای خود را در جزیره بدست آورد.

به گزارش مشرق،‌ وین رونی از آمدن لیونل مسی به لیگ برتر انگلیس استقبال کرد و مدعی شد که او می تواند توپ طلای دیگری با حضور در جزیره کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وین رونی در خصوص انتقال جنجالی مسی به لیگ برتر انگلیس گفت:‌ می‌دانم که مسی روز به روز سنش بالاتر می‌رود ولی چیزی که ما در گذشته از او دیدیم منحصربفرد است. مسی همه چیز دارد،‌ می‌تواند گل بزند،‌گل‌ بسازد و بازی را رقم بزند. مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

گلزن‌ترین بازیکن تاریخ منچستریونایتد اظهار داشت:‌ مسی و رونالدو یک سطحی را ایجاد کردند که فکر کنم دیگر در فوتبال چنین چیزی را نبینیم. برای من مسی در سطح دیگری است.


مسی مقابل تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا ۲۴ گل به ثمر رسانده است

رونی که پس از بازی در منچستریونایتد و اورتون راهی لیگ آمریکا شد در خصوص انتقال احتمالی مسی به MLS گفت:‌ ایالات متحده نباید ذهنش هم خطور کند که مسی به آمریکا بیاید زیرا او بسیار خوب است. او می‌تواند به لیگ برتر انگلیس برود و به احتمال یک میلیون درصد به بازیکن سال لقب گیرد.

از منچسترسیتی و منچستریونایتد به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی مسی نام می‌برند که شانس گواردیولا برای به خدمت گرفتن فوق ستاره بارسلونا بیشتر است.

رونی در خصوص مسی ادامه داد: اگر او در کنار خود برونو فرناندز یا کوین دی‌بروین را ببیند به نظرم می‌تواند هفتمین توپ طلای خود را بدست آورد که یک چیز خارق‌العاده است.

اندرو تاون‌زند،‌ ستاره کریستال پالاس در خصوص آمدن مسی اظهارنظر کرد و این اتفاق را یک افتخار دانست.

رونی در خصوص این مسئله و اظهارات تاون‌زند هم گفت: برای هر بازیکنی مثل خودم قرار گرفتن مقابل مسی در زمین مسابقه یک اتفاق فوق‌العاده خواهد بود. این مسئله مثل چیزی است که بعداً می‌توانید برای فرزندان و نوه‌هایتان تعریف کنید. اگر او به لیگ برتر انگلیس بیاید نه فقط لیگ برتر بلکه برای همه بازیکنان جزیره اتفاقی عالی است.

وی ادامه داد: به نظرم در هر بازی باید ۶ یا ۷ بازیکن مسی را بگیرند و او را دنبال کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین لیگ برتر انگلیس بارسلونا منچستریونایتد وین رونی لیونل مسی منچسترسیتی لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • خلاصه بازی منچستریونایتد 4-2 شفیلدیونایتد (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی اورتون 2-0 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز