Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به تلاش برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران ادامه می‌دهد.

گابی اشکنازی، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی با والتر فرانک اشتاین مایر رئیس‌جمهور آلمان در آلمان دیدار کرد.

وی در توئیتر خود در مورد این سفر و دیدار نوشت: از آلمان می‌خواهم به تلاش مشترک جهانی علیه تهدیدهای ایران و تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه این کشور ملحق شود و از آن حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار مرتبط قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی ایران رای نیاورد روسیه: آمریکا یاد گرفت که قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجراست/ دلیلی برای تحریم تسلیحاتی ایران وجود ندارد هدف ترامپ از تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از زبان دستیار جان کری محکومیت تلاش آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران از سوی یک مقام روس آخرین تلاش های آمریکا برای تحریم تسلیحاتی ایران از زبان برایان هوک درخواست شورای همکاری خلیج فارس از سازمان ملل برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران قطعنامه آمریکایی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در شورای امنیت رای نمی‌آورد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا آلمان رژیم صهیونیستی تحریم تسلیحاتی ایران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تمدید تحریم تسلیحاتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد

به گزارش ایرنا، عباس علی آبادی روز سه شنبه به همراه رئیس جمهور در بازدید از ایرانخودر و سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه ابراز امیدواری کرد که ناترازی ها در صنعت خودرو رفع شود.

وی افزود: حال تولید خوب است و امیدواریم بهتر از این ها شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت 1403 در سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حضو یافت.

رئیس‌جمهور با همراهی عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدای لوح و تندیس ویژه از جمعی از کارگران نخبه و گروه‌های کارگری تقدیر کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • گاریباشویلی قطعنامه پارلمان اروپا علیه گرجستان را رد کرد