Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جماعت روستای ابوالفضل(ع) اهواز به ارائه توضیحاتی پیرامون درگیری روز گذشته، پنجم شهریورماه نیرو‌های انتظامی و عوامل اجرائیات شهرداری اهواز با اهالی این روستا می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز گذشته، پنجم شهریورماه بین نیرو‌های انتظامی و عوامل اجرائیات شهرداری اهواز و اهالی روستای ابوالفضل(ع) اهواز درگیری پیش آمد و عده‌ای زخمی شدند و آسیب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سیدیوسف موسوی، امام جماعت روستای ابوالفضل (ع) در خصوص ای ماجرا می‌گوید: روز گذشته اختلافی بین اهالی روستا و نیرو‌های انتظامی و عوامل اجرائیات شهرداری اهواز پیش آمد که علت آن تخریب برخی خانه‌های روستا بود.
امام جماعت روستای ابوالفضل (ع) می‌افزاید: این عوامل بدون هماهنگی با اهالی و بنده به عنوان نماینده اهالی روستای ابوالفضل (ع) به روستا آمدند و قصد تخریب داشتند. چون جزئیات تخریب برای اهالی مبهم بود، همین مسئله باعث شد درگیری بین مردم و نیرو‌های انتظامی پیش آید.
نماینده اهالی روستای ابوالفضل (ع) ابراز می‌کند: هدف اهالی از پخش کردن کلیپ‌های مربوط به این درگیری در رسانه‌ها و فضای مجازی، لطمه به نظام نبوده و قصد داشتند از این طریق مظلومیت خود را به گوش مسئولان برسانند. این مسئله به خاطر بی تدبیری برخی مسئولین اتفاق افتاده که بدون هماهنگی و اطلاع قبلی اقدام به تخریب کردند.
وی بیان می‌کند: مشکل اهالی روستای ابوالفضل (ع) باید حل شود و نیاز است برای رفع این مسئله، جلسه‌ای با حضور مقامات مسئول برگزار شود تا این مشکل ریشه‌ای حل شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی توضیحات امام جماعت روستای ابوالفضل اهواز در خصوص درگیری مردم با نیروی انتظامی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روستای ابوالفضل ع اهواز بنیاد مستضعفان مناطق محروم شهرداری اهواز اهالی روستای ابوالفضل نیرو های انتظامی اهالی روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

اجتماع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مقابل مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه -هفتم اردیبهشت- پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 748134

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تخریب بند خاکی دوازده امام روستای نوده
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت