Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی از تعطیلی بسیاری از آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای انتقاد کرد و گفت: این مهم تعیین تکلیف شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست با مدیران دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور پناه معاون وزیر اظهار داشت: بسیاری از آموزشگاه‌های آزاد و فنی و حرفه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد بنا به دلایلی از جمله نبود رشته‌های مورد نیاز، عدم استقبال یا بالا بودن هزینه‌ها برای فراگیران تعطیل شده‌اند که باید به‌فکر راه اندازی مجدد آن‌ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار راه اندازی بانک اطلاعاتی بیکاران با محتوای سن، جنسیت، سواد و مهارت آنان شد و عنوان کرد: بدون شک در صورت ایجاد این بانک اطلاعاتی امکان برنامه‌ریزی صحیح و دقیق فراهم می‌شود.

روشنفکر با انتقاد از غیر فعال بودن انجمن‌های صنفی کارگران، ابراز کرد: کارگران نیاز به امور رفاهی و خدمات تامین اجتماعی دارند که هرگونه کم کاری در این حوزه پذیرفتنی نیست.

یک اتفاق بزرگ در سنگ‌های قیمتی با اشتغال 500هزارنفری/ غریب‌پور: برای رفع دغدغه رهبری در خام‌فروشی از 9ماه پیش اقدام شدنظارت بر تسهیلات اشتغال روستایی/ 600 میلیاردتومان پس گرفته شدمعاون وزیر کشور: در همراهی کارآفرینان برای اشتغال خساست صورت نگیرد

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخی از بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات این سازمان اطلاعات دقیقی ندارند، افزود: برخی معترض جریمه‌های کارفرمایان بوده که در صورت آشنایی با ضوابط کمتر دچار خطا می‌شوند و بسیاری از مشکلات پیش نمی‌آید.

روشنفکر با تاکید بر اینکه تامین اجتماعی نباید در خصوص مشاغل سخت و زیان آور نگاه منافع محوری داشته باشد، ادامه داد: آنچه از برخی مراجعه کنندگان برداشت کردم این است که خدمات درمانی تامین اجتماعی با استانداردهای تایید شده فاصله دارد.  

وی خواستار ارتقای تعاون، کار رفاه اجتماعی شهرستان دنا از نمایندگی به اداره شهرستان شد و گفت: برای تعاونی‌های نیمه فعال و راکد، تسهیلاتی درنظر گرفته شود تا از این حال و هوا بیرون بیایند.

  روشنفکر خاطرنشان کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و همچنین صنعت، معدن و تجارت در زمینه صدور برخی مجوزها ناهماهنگی،هایی وجود دارد که باید تدبیری شود.

انتهای پیام/ 541/ی

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط بحران بیکاری و اشتغال پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۴ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۵ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۶ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند گزارش|تیشه واردات کالاهای مشابه داخلی به ریشه تولید است/ نظارت دقیق مجلس برای جلوگیری از واردات رئیس کمیسیون بهداشت مجلس: عدم تخصیص ارز موردنیاز برای تأمین دارو بحران‌زا است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال بحران بیکاری و اشتغال تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان

محمد قورزایی  در جلسه تخصصی حمایت از مهارت آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای که با هدف تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" برگزار شد، اظهار کرد: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مناسب‌ترین راهکار برای تحقق شعار سال و ایجاد اشتغال پایدار است.

وی با اشاره به مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهدای وحدت در حاشیه شهر زاهدان، افزود: کارگاه‌های آموزشی کم سرمایه‌بر و زود بازده مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مانند؛ تولیدات نان و شیرینی‌جات و دارو‌های گیاهی بستری مناسب برای اشتغال جوانان سیستان و بلوچستان است.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سپاه سلمان از آموزش‌های مهارتی در بحث تولید و اشتغال گفت: عرصه مهارت آموزی، پروسه اشتغال و درآمد را برای جوانان این استان هموار کرده است و کمک سازمان‌های مختلف مانند بسیج سازندگی این امر را تسریع می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • حمایت بسیج سازندگی از مهارت آموختگان آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • وجود بیش از ۱۹ هزار واحد کارگری و کارگاه‌های تولیدی در کردستان
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان