Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این طرح شامل سه فاز است که فاز نخست آن به طول ۲۱.۵ کیلومتر به عنوان خط اصلی با هزینه‌کرد ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در پنجمین روز هفته دولت افتتاح شد.

فاز دوم به طول ۳۲.۵ کیلومتر اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۹ میلیارد تومان برای آن تامین اعتبار شده است.

فاز سوم طرح نیز در حوزه چاه زرد خواجه منجیکو است که برای اجرای ۲۷ کیلومتر این فاز ۱۴ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است و بعد از اتمام فاز دوم عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای مجموع طرح آبرسانی پایدار منطقه عشایری نهبندان ۳۹ محله عشایری در قالب ۶۲۰ خانوار و بیش از چهار هزار نفر و در افق طرح نیز ۶۵ هزار راس دام از آب سالم برخوردار خواهند شد.

برای اجرای فاز نخست این طرح اقداماتی از قبیل حفر، تجهیز، احداث شبکه برق چاه تمام ده، اجرای لوله‌گذاری با لوله پلی اتیلن به قطر ۵۰ تا ۲۰۰ میلیمتر به طول ۲۱.۵ کیلومتر اجرا شده است.

همچنین احداث مخزن تعادلی بتنی ۲۰۰ مترمکعبی، اجرای  سنگ و ملات در محل گذر از رودخانه‌ها به میزان ۷۰ مترمربع، احداث عملیات ساختمانی و تهیه و نصب شیرآلات اتصالات حوضچه‌های مسیر خط، احداث عملیات ساختمانی و تهیه و نصب شیرآلات، اتصالات و تجهیزات اتاق سرچاه تمام ده، احداث ایستگاه برداشت آب و سرویس بهداشتی و آبشخور در محله چاه زیران از دیگر مشخصات این پروژه است.

همزمان با هفته دولت امسال هفت پروژه با هزینه‌کرد ۸.۵ میلیارد تومان در حوزه عشایر استان افتتاح می‌شود که ۳۷۷ خانوار شامل ۲ هزار نفر از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی امروز برای افتتاح طرح‌های پنجمین روز هفته دولت به شهرستان نهبندان سفر کرد و معاون استاندار، نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه نهبندان، وی را همراهی می‌کنند.

محمد صادق معتمدیان در سفر به نهبندان در جمع مردم روستای حسین‌آباد رزاق زاده نیز حضور یافت.

وی در مسیر رسیدن به محل اجرای پروژه‌های اداره کل امور عشایری در جمع مردم روستای حسین آباد رزاق زاده حاضر شد.

استاندار خراسان جنوبی ضمن گفت و گو با چند تن از اهالی این روستا به بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداخت و درخصوص تحقق مطالبات مردم، دستورات لازم را صادر کرد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی یک هزار و ۵۱۵ پروژه یا طرح با اعتباری بیش از چهار هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان از دوم شهریور همزمان با شروع هفته دولت در استان خراسان جنوبی آغاز شد که از این تعداد یک هزار و ۸۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی ۴۳۵ پروژه نیز در مناطق شهری و روستایی استان آغاز می‌شود.

مرکز شهرستان مرزی نهبندان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

برچسب‌ها زندگی عشایری هفته دولت توسعه ایران نهبندان آب و فاضلاب خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری هفته دولت توسعه ایران نهبندان آب و فاضلاب خراسان جنوبی زندگی عشایری هفته دولت توسعه ایران نهبندان آب و فاضلاب خراسان جنوبی میلیارد تومان خراسان جنوبی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها

شهردار شهرستان رباط کریم از آغاز عملیات اجرایی احداث مترو این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه متروی بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق محقق شد و ان‌شاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت متروی تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک متروی تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده، تصریح کرد:  شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت متروی تهران صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج