Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور لبنان امروز از ادامه مبارزه برای اصلاحات لازم در کشورش سخن گفت و تصریح کرد که تمام حقیقت مربوط به انفجار اخیر بیروت برای افکار عمومی روشن خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت خبری العهد، ژنرال میشل عون رئیس جمهور لبنان امروز در سخنانی درباره انفجار مهیب اخیر در اسکله بیروت تصریح کرد: شبانه روز کار می کنیم تا تحقیقات درخصوص انفجار شفاف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همه حقیقت در دسترس لبنانی ها و افکار عمومی عربی و بین‌المللی قرار خواهد گرفت.

ژنرال عون درباره اصلاحات در لبنان گفت: ما به مبارزه برای تحقق این اصلاحات و برداشتن همه موانع پیش روی آن ادامه می دهیم.

رئیس جمهور لبنان گفت: مواضع فرانسه و دیگر کشورها درخصوص مرتبط کردن کمک ها به انجام اصلاحات واضح است.

وی درباره مبارزه با فساد در لبنان گفت: کلید طلایی مبارزه با فساد، بازخواست و مشخص کردن مسئولیت ها (در ارتباط با وقوع فساد) و مجازات (عاملان فساد) است.

نقشه راه فرانسه برای انجام اصلاحات در لبناندومین سفر ماکرون به لبنان از زمان انفجار بیروتلبنان|نشست شورای عالی دفاع لبنان / تأکید عون بر انجام اصلاحات لازم پس از انفجار بیروت

 

ژنرال میشل عون گفت: در بین اعضای خانواده من، کسی در فساد درگیر نیست.

وی افزود: در جریان اجلاس اخیر پاریس، از سازمان ملل خواستم تا برای شفافیت بر کمیته ویژه کمک ها نظارت کند.

رئیس جمهور لبنان تاکید کرد: نمی توان آرزوها و سفارش ها و تمایلات بین‌المللی را اینگونه تفسیر کرد که بر حاکمیت لبنان تاثیر می گذارد.

وی تاکید کرد: من از اینکه رئیس جمهور هستم هرگز پشیمان نیستم و هیچ گاه از مسئولیت فرار نکرده‌ام بلکه تا آخر آن را برعهده می گیریم.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ داماد جعبه سیاه متواری عربستان سعودی بازداشت و ناپدید شد ۲ معاون بایدن: ترامپ با شکست در شورای امنیت آمریکا را منزوی کرد ۳ دیپلمات روس: به‌خلاف ادعای آمریکا، ایران عامل بی‌ثباتی اوضاع عراق نیست ۴ گروسی: زمان راستی‌آزمایی آژانس از فعالیت‌های هسته‌ای ایران محرمانه است ۵ استقبال اتحادیه اروپا از توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۶ توضیحات مسکو درباره حادثه رخ داده در سوریه بین نظامیان روسیه و آمریکا ۷ روسیه: مکانیزم ماشه، آینده و پیگرد قانونی‌ ندارد ۸ چرا رسانه‌های صهیونیستی واژه «الخلیج الکبیر» را ترویج می‌کنند؟ مهمترین اخبار بین الملل شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن برهم صالح: نقض حاکمیت عراق از جانب ترکیه باید متوقف شود هنیه: سازش امارات، خیانت به ملت فلسطین است‎ برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن افزایش تلفات و خسارات سیل در افغانستان/ دستکم ۳۵۰ نفر کشته و زخمی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور لبنان انفجار بیروت بین الملل میشل عون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد

به گزارش "ورزش سه"، میشل امشب قهرمان خیروناست. تیم تحت هدایت او بارسلونا را با نتیجه 4-2 شکست داد و کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای اولین بار در تاریخ این باشگاه با قطعی کرد.

همچنین تیم او به رده دوم لالیگا صعود کرد و بارسا را به رده سوم رساند تا قهرمانی رئال مادرید را هم قطعی کند. میشل پس از این دستاورد بزرگ با میکروفون دازن صحبت کرد.

میشل گفت:"این اتفاق فوق العاده‌ای است، امیدوارم همه از آن لذت ببرید. من باور قوی‌ای دارم، باورنکردنی است، چهار بازی باقی مانده است. ما بعد از مادرید تیم دوم هستیم. این نتیجه یک پروژه زیبا از اهالی فوتبال است، حرفی ندارم."

او درباره برد مقابل بارسلونا در بازی رفت و برگشت فصل با نتیجه 4-2 گفت:"ما امروز به لیگ قهرمانان صعود کردیم و بارسا را ​​شکست دادیم، تیمی که در سال‌های اخیر همراه با اسپانیول زیر سایه آن بوده‌ایم. یک روز بالاتر از آن‌ها بودن اتفاقی است که لذتبخش است و جشن گرفتن دارد."

او درمورد جریان بازی گفت:"چالش ما این بود که ترسِ "تیم کوچک" بودن را از بین ببریم و از نگاه کردن به نتیجه نترسیم. بارسا تا هنگامی که نتیجه 2-2 بود، تیم بهتری بود. بدون شک ما چالش‌هایی برای ایجاد ذهنیت برنده داریم، در رده دوم هستیم و چهار بازی دیگر باقی مانده؛ این یک چالش است. باید برای آن بجنگیم، ببینیم توانایی نایب قهرمانی را داریم یا خیر."

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود