Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام طاهری گفت: ما در فریضه امر به معروف و نهی از منکر مامور به نتیجه هستیم یعنی باید کاری را انجام دهیم که نتیجه حاصل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «جواد طاهری» ظهر امروز (۶ شهریور) در مراسم مرحله دوم از گام دوم کمک مومنانه در استان که در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، گفت:  همدلی و کمک های مومنانه برای تحقق ارزش‌ها در درون خود و خانواده ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: خداوند در آیه ۲ سوره مائده اشاره به کمک‌های مومنانه دارد و می‌فرماید: باید با یکدیگر در نیکوکاری و تقوا کمک کنید نه بر گناه و ستمکاری.

 


وی با تاکید بر اینکه اهل بیت (ع) نمونه های مجسم کمک به نیازمندان بودند، ادامه داد: به امام سجاد (ع) عرض شد، که در بدن امام حسین (ع) آثار و زخم هایی مشاهده می شود که نه نشان از شمشیر و نه نیزه است اینها چیست، ایشان فرمودند: اینها آثار کمک ها و بارهایی است که پدرم بر دوش خود می کشید و به درب خانه نیازمندان می برد.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه جامعه اسلامی نباید نسبت به افراد نیازمند و آسیب دیده از شرایط موجود بی تفاوت باشد، بیان کرد: دست گیری از نیازمندان با فضیلت ترین اعمال است.

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکید بر اهمیت جهش تولید در کشور، عنوان کرد: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: سه چیز است که حجاب ها را پاره می کند و به پیشگاه عظمت خدا می رسد: صدای گردش قلم های دانشمندان به هنگام نوشتن، صدای قدم های مجاهدان در میدان جهاد و صدای چرخ نخ ریسی زنان پاکدامن.

 

وی افزود: رشد اقتصادی نیز یکی دیگر از ارکان جامعه موفق است که برای رسیدن به موفقیت در این زمینه و رفع مشکلات این حوزه باید همه تلاش کنیم.


 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه دهه اول ماه محرم به نام هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده،گفت: مرحوم شهید مطهری می فرماید: ما در فریضه امر به معروف و نهی از منکر مامور به نتیجه هستیم یعنی باید کاری را انجام دهیم که نتیجه حاصل شود.

 

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امر به معروف آب حیات جامعه است و اگر کسی در برابر جامعه بی تفاوت باشد همانند مرده متحرک است، افزود: برای از بین بردن منکرات در جامعه و اقامه معروفات باید آحاد جامعه برای رسیدن به این مهم بسیج شوند.

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مامور به نتیجه کمک به نیازمندان امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگوی معروف، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

پیشگوی معروف، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد

پرواز با بال‌های پارچه‌ای


تزیین کاغذ دیواری با ایده‌هایی جالب و زیبا


بیسکویت کره ای؛ یک میان وعده عالی برای کودکان


مازیار لرستانی از استایل جدیدش رونمایی کرد


پدرِ سنگدل، کلیه پسرش را فروخت
خبر خوش مَسکنی برای خانواده‌های دارای معلول

استایل خیابانی و شیک نانسی عجرم در قبرس


واکنش رسمی به استفاده جنجالی یک بلاگر از آمبولانس
استایل سنتی بازیگر زخم‌کاری جلب‌توجه کرد


هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال


تغییر چهره بازیگر سریال ستایش بعد از 15 سال


شوآف جدید محمدرضا گلزار با پرواز بیزینس کلاس


تغییر چهره دختربچه سریال «متشکرم» بعد از ۱۷ سال


سردار رادان: طرح نور ادامه خواهد داشت


نام جدید استادیوم خرم‌آباد جنجالی شد


توضیح عجیب تتلو درباره ترویج مواد مخدر در دادگاه


جزییات تازه‌ از تغییر سن و شرایط بازنشستگی
این نماینده زن مجلس متولد سال ۱۳۶۵ است
پیشگوی معروف، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد!

دیگر خبرها

  • لحظه هلاکت مامور موساد در مصر + فیلم
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • تمامی دستگاه ها، پای کار امر به معروف و نهی از منکر بیایند
  • یک گروه مصری مسئولیت قتل مأمور موساد را بر عهده گرفت
  • چرا تجربه شکست خورده را تکرار می‌کنید؟
  • پیشگوی معروف، تاریخ زلزله جدید را اعلام کرد
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • (تصویر) جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • عکس| جشن تولد بکام به همراه آشپز معروف!