Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال، محمد دانشگر در جمع استقلالی ها ماندنی شد.

پس از اتفاقاتی که برای محمد دانشگر، مدافع استقلال پس از دیدار این تیم با پیکان در هفته بیست ‌و نهم لیگ برتر افتاد و این بازیکن توسط فرهاد مجیدی اخراج شد، بحث انتقال او به یک تیم عربی به میان آمده بود ولی احمد سعادتمند اعلام کرد که این مدافع در تیم استقلال می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در آستانه دربی و با عذرخواهی دانشگر از فرهاد مجیدی و هواداران استقلال، این بازیکن قبل از دربی به تمرینات اضافه شد. احمد سعادتمند، در گفتگو با تسنیم اعلام کرد که دانشگر در استقلال ماندنی است و جایی نخواهد رفت.

محمد دانشگر روز گذشته در دربی نیمه ‌نهایی جام حذفی موفق شد گل تساوی استقلال را در وقت‌ های تلف شده نیمه دوم به ثمر برساند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد دانشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!

ملوان و هوادار به تساوی رضایت دادند

طرفداری | در یکی از بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر، ملوان با هدایت مهدی تارتار میزبان هوادارِ مسعود شجاعی بود.

نکته جالب این بازی گلزنی بابک مرادی برای هوادار و محمد عمری برای ملوان بود. بابک مرادی بازیکن سابق استقلال و محمد عمری، بازیکن سابق پرسپولیس نقش اساسی در یک امتیاز تیم های شان در این بازی داشتند.

ملوان با این نتیجه 40 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند و هوادار نیز با 29 امتیاز به ادامه روزهای خوب با مسعود شجاعی ادامه داد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازنده های سربلند، محمد ربیعی و مردانش
  • استقلال یک - پرسپولیس یک در سن سیروس!
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود