Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نماینده ولی فقیه در کردستان ضمن قدردانی از مجموعه انتظامی استان گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه سبب حفظ و تقویت امنیت پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور و کردستان شده است. - اخبار استانها -

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در حاشیه مرحله دوم رزمایش «کمک‌های مومنانه» انتظامی استان کردستان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج، ضمن قدردانی از متولیان برگزاری این اقدام خیرخواهانه و خداپسندانه اظهار داشت: کمک‌های مونانه توصیه قرآن، پیامبر گرامی اسلام(ص)، بزرگان دین و در این زمان هم نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پس از بیانات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی مبنی بر برگزاری رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به نیازمندان، بلافاصله همه مردم سراسر کشور در ماه رمضان به فرامین معظم‌له لبیک گفته و به صحنه آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: اکنون نیز، از آنجا که مردم در ماه محرم نذورات مختلفی برای عزاداری امام حسین(ع) داشتند، امسال نذوراتشان را به کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی تبدیل کرده‌ و همه با هم به فکر حل مشکلات نیازمندان هستند.

تسنیم گزارش می‌دهد؛ «کمک‌های مومنانه» در دیار مهربانی‌های کردستان تمامی نداردگزارش‌|"مواسات، همدلی و کمک مومنانه" ‌کردستانی‌ها در ماه رمضان / توزیع 15 هزار ‌بسته معیشتی بین نیازمندان + فیلم

وی با تقدیر از مجموعه انتظامی استان که همواره در همه زمینه‌ها از تأمین نظم و امنیت و ارائه خدمات گرفته تا حوزه‌های مختلف، مردم را پشتیبانی می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری مرحله نخست و دوم رزمایش کمک مومنانه انتظامی کردستان از ارزش مضاعفی برخوردار بوده چراکه این بسته‌های معیشتی توسط خود کارکنان تهیه و در این ایام، نذر حسینی کرده‌اند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه امیدواریم که خداوند به همه کسانی که در راستای حل مشکلات نیازمندان و برگزاری کمک‌های مومنانه قدم برداشته، خیر و برکت عطا کند؛ یادآور شد: این رزمایش مواسات و همدلی و کمک‌های مومنانه انسجام و همبستگی ملت ایران را به دنیا نشان و سبب حفظ و تقویت امنیت پایدار و کاهش آسیب‌های اجتماعی در کشور و استان کردستان شده است.

انتهای پیام/486/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT1 بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوزستان آغاز شد ملایی: رزمایش کمک مومنانه ادامه مکتب شهید سلیمانی است برگزاری رزمایش کمک مومنانه از سوی بسیج اساتید دانشگاه آزاد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در خوزستان آغاز شد ملایی: رزمایش کمک مومنانه ادامه مکتب شهید سلیمانی است برگزاری رزمایش کمک مومنانه از سوی بسیج اساتید دانشگاه آزاد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۳ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۴ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی ۵ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۶ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۷ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۸ لرستان| اهالی روستای سیل‌زده "ملاوی" پلدختر زمین مسکونی دریافت می‌کنند مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن افزایش تلفات و خسارات سیل در افغانستان/ دستکم ۳۵۰ نفر کشته و زخمی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه کمک های مومنانه دوم رزمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • خلیج فارس باعث تقویت وفاق ملی در ایران شده است
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود