Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@13:39:35 GMT

احداث میدان در تقاطع منصورآباد درمیان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۱۳۷

احداث میدان در تقاطع منصورآباد درمیان

سالاری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این میدان به منظور ساماندهی و جلوگیری از حوادث احتمالی و خسارت‌های جانی و مالی در تقاطع منصورآباد درمیان احداث شده است.

او با بیان اینکه مساحت این میدان ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع است، افزود:  برای زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری این میدان مبلغ ۸۰۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری  ادامه داد: با توجه به درخواست‌های مردمی ساماندهی تقاطع منصورآباد به شکل میدان طراحی و اجرا شده است.

بیشتر بخوانید

افتتاح و بهره برداری از ۱۸ پروژه راه و شهر سازی خراسان جنوبی

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان درمیان گفت: این پروژه به منظور روانسازی ترافیک، بهبود وضعیت عبور و مرور، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش سرعت ایمن بیشتر اجرا شده است.

سالاری عنوان کرد: عملیات خط کشی این میدان نیز انجام شده و عملیات تامین روشنایی آن در دست اقدام است.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی حمل و نقل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: برنامه ۴ ساله شهرستان بندرلنگه در طرح نهضت ملی مسکن، ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است که برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرلنگه، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه 4 ساله شهرستان ساخت سه هزار و 939 واحد است، برای یک هزار و 966 واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و 324 واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر 635 واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان ‌اینکه بیش از یک هزار و 385 نفر از متقاضیان آورده 40 میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: 12 هزار و 765 نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر 2 هزار و 552 نفر تأیید نهایی شدند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • بودجه امسال شورای شهر اراک ۶ هزار میلیارد تومان هدفگذاری شد
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد