Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: با اجرای پروژه‌های هفته دولت در حوزه کشاورزی استان ۲۳هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند. - اخبار استانها -

غلامرضا قوسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند ، اظهار داشت: در سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی برای هفته دولت 164 پروژه با هزینه‌کرد 75 میلیارد تومان آغاز شد که با اجرای این پروژه‌ها 23هزار خانوار بهره‌مند می‌شوند و برای 293 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با اجرای این پروژه‌ها برای 5 هزار و 30 نفر تثبیت شغل می‌شود و بیشترین پروژه‌ها در بخش آب و خاک است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: 100 پروژه در بخش آب و خاک، 29 پروژه در بخش آبخیزداری، 19 پروژه در بخش تولیدات دامی است و بیشترین پروژه‌ها در سربیشه، طبس و بشرویه اجرا می‌شود.

قوسی بیان کرد: عملیات اجرایی بخشی از این پروژه‌ها آغاز شده و تلاش می‌شود پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شده هرچه زودتر به سرانجام برسد اما یکی از پروژه‌های تولیدی اشتغال‌زا که برای توسعه کشاورزی مهم است، نهضت گلخانه‌ای است که در دو روز گذشته با حضور استاندار در شهرستان زیرکوه و سرایان کلنگ زنی شد.

50 درصد طرح نهضت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی انجام شد گزارش| استارت طرح "نهضت گلخانه‌ای" در خراسان جنوبی برای تحقق "جهش تولید"

وی گفت: سال گذشته تفاهم نامه‌ای توسط شرکت شهرک‌های کشاورزی استان با استانداری منعقد شد و در آن راستا قرار شد 700 هکتار گلخانه احداث شود که با پیگیری‌های انجام شده شناسایی زمین صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از صدور مجوز برای واگذاری یک هزار و 51 هکتار خبر داد و افزود: نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی وارد فاز اجرایی شده و در خوسف نیز حفاری چاه انجام شده و از برنامه مدون در نظر گرفته شده برای نهضت گلخانه‌ای جلو هستیم که این یکی از پروژه‌هایی است که زمینه اشتغال زیادی را فراهم می‌کند.

قوسی ظرفیت اشتغال در نهضت گلخانه‌‌ای را در خراسان جنوبی 8 هزار نفر دانست و بیان کرد: با ایجاد اشتغال و به کارگیری فارغ التحصیلان کمک بزرگی به اشتغال می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در طرح نهضت گلخانه‌ای در خراسان جنوبی ظرفیت تولیدی مجتمع‌ها 280 هزار تن است که بیشتر محصولات صادرات محور مدنظر است و برای سرمایه گذارانی که تمایل دارند در این راستا سرمایه گذاری کنند مسیر هموار است؛ ما نیز کمک می‌کنیم تا تسهیلات مورد نظر برای سرمایه گذاری فراهم شود تا در راستای افزایش تولید و جهش بتوان گام مهمی برداشت. در حال حاضر نیز از ظرفیت پیشرفت فیزیکی موجود در نهضت گلخانه‌ای راضی هستیم.

انتهای پیام/254/س

R41348/P/S6,56/CT1 بیشتر بخوانید... استاندار خراسان جنوبی: نگاه انتفاعی به نهضت گلخانه‌ای ممنوع است طرح نهضت گلخانه‌ای در استان خراسان جنوبی اجرایی می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار خراسان جنوبی: نگاه انتفاعی به نهضت گلخانه‌ای ممنوع است طرح نهضت گلخانه‌ای در استان خراسان جنوبی اجرایی می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۳ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۴ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۵ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۶ معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد ۷ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۸ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: خانه‌دار شدن برای جوانان تبدیل به رویا شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن افزایش تلفات و خسارات سیل در افغانستان/ دستکم ۳۵۰ نفر کشته و زخمی شدند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی طرح نهضت گلخانه ای خراسان جنوبی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان

محمد برزعلی ضمن اعلام آمادگی استان برای برداشت محصولات کشاورزی، افزود: پیش بینی می‌شود امسال در بیش از یک میلیون تُن گندم و ۱۱۰ هزار تُن کلزا و یکصد هزار تُن جو در استان برداشت شود.

علی اکبر مهقانی، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی گلستان نیز از کشاورزان خواست: محصولات خود را فقط به مراکز مجاز تحویل دهند.

مریم برزنونی رئیس اداره فناوری و مکانیزه جهادکشاورزی گلستان هم با بیان اینکه سه هزار کمباین آماده برداشت محصولات کشاورزی در استان است، خاطرنشان کرد: پیش بینی سوخت کمباین‌ها از هم اکنون انجام شود.

وی تاکید کرد: حمل محصولات در ماشین‌های بدون کاور ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند