Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:20:35 GMT

دیواره سنگ نوردی الیگودرز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۱۸۳

دیواره سنگ نوردی الیگودرز افتتاح شد

در مراسمی به مناسبت هفته دولت دیواره سنگ نوردی شادروان امان الله جوکارالیگودرز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ روز پنج شنبه  در مراسمی به مناسبت هفته دولت  با حضورسید علی کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ، محمد خدابخشی  نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، گودرز امیری معاون عمرانی استانداری لرستان ،و جمعی دیگر  از مدیران استانی و شهرستانی  دیواره سنگ نوردی الیگودرز در مجموعه ورزشی ملی این شهرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل ورزش وجوانان لرستان در حاشیه این مراسم ، اظهار کرد: این پروژه ورزشی در مجموعه ورزشی شهید ارسالان گودرزی الیگودرز در مساحتی به اندازه 250 متر مربع وبا صرف اعتباری  در حدود 500میلیون از منابع ملی  احداث شده است .

سید علی کریمی  ادامه داد: دیواره سنگنوردی الیگودرز کاملترین دیواره سنگنوردی سالنی استان لرستان  است  که در3 رشته بولدرینگ،سرطناب ،سرعت احداث شده است.

او  همچنین یادآورشد: امروز به مناسبت هفته دولت 5  پروژه ورزشی در شهرستان الیگودرز مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح هفته دولت الیگودرز دیواره سنگنوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هلث دی نیوز، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

دیگر خبرها

  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • پله نوردی باعث افزایش طول عمر می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود