Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط بین الملل فدراسیون فوتبال در خصوص حضور چهار تیم ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیرو جلسات و مکاتبات متعدد برگزار شده میان فدراسیون فوتبال با مدیران ارشد 4 باشگاه پرسپولیس،استقلال،سپاهان و شهر خودرو امروز آخرین فرصت این باشگاهها جهت ارسال مدارک مربوط به فهرست کاروان،رومینگ لیست و سایر مدارک مربوطه برای حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با توجه به تاکیدات کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر پایان مهلت قانونی در روز جاری و عدم تمدید آن موکدا تاکید می گردد این 4 باشگاه می بایست جهت ارسال نقصی مدارک مربوطه اقدامات لازم را حداکثر تا پایان وقت اداری امروز پنجشنبه ۹۹/۶/۶ به عمل آورند.
بدیهی است پس از وصول کلیه مدارک دپارتمان بین الملل می تواند نسبت به ثبت نام باشگاهها اقدام کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • نحوه بارگذاری مدارک پذیرفته‌ شدگان آزمون آموزگاری + لینک بارگذاری و مدارک لازم
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد