Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر محمدحسین صومی در حاشیه بازدید از روند اجرای درمانگاه ترک بخش کندوان میانه اظهار کرد:  ۵۳ طرح دیگر در حال اجراست که درمانگاه ترک نیز با پیشرفت ۸۵ درصدی جزو آنهاست و تا سه ماه آتی به بهره برداری خواهد رسید.

وی علت تاخیر در تکمیل ۵۳ پروژه موجود را افزایش قیمت مصالح در زمان شروع و عدم عمل به تعهدات تامین اعتبار ۵۰ درصدی از سوی منابع استانی و خیرین عنوان کرد و افزود:  این پروژه ها تنها با ۵۰ درصد اعتبارات وزارت بهداشت و درمان از طریق دانشگاه علوم پزشکی در حال اجراست که در جهت تکمیل و بهره برداری از آنها از تسهیلات  نیز استفاده می کنیم تا در سه ماه آتی شاهد بهره برداری از آنها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از پیشرفت ۹۵ درصدی در ۳۰ پروژه در حال اجرا خبرداد.

صومی با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در استان گفت: در هفت شهرستان مراغه، میانه، هشترود، سراب، جلفا، اهر و آذرشهر، وضعیت قرمز در هفت شهرستان اسکو، بناب، هریس، ورزقان، کلیبر، شبستر و مرند وضعیت زرد و در چهار شهرستان تبریز، بستان آباد، عجب شیر و هوراند وصعیت نارنجی و در سه شهرستان چاراویماق، ملکان و خداآفرین وضعیت سفید است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به کاهش آمار فوتی های استان نسبت به یکماه اخیر بیان کرد:  خوشبختانه با توجه به مراعات نسبی پروتکل های بهداشتی در استان در آمارهای کرونایی به اوج نرسیدیم و وضعیت نیز تحت کنترل است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران میانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران میانه آذربایجان شرقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست