Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات همزمان با هفته دولت افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از محلات، مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات با همکاری مدیرکل بهزیستی استان مرکزی همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در این مراسم گفت: چهارمین مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی راه‌اندازی شده و این مرکز در سه سطح  سلامت و  روان جامعه، سطح عمومی و سطح خصوصی فعالیت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا امینی اضافه کرد: مشاوره در زمینه‌های مختلف از جمله خانواده‌، دانش‌آموزان، مشاوره تحصیلی،  اعتیاد، همسرداری، فرزندپروری، تربیت فرزند و تحکیم بنیان خانواده و ارائه آموزش‌های پیش از ازدواج به جوانان، ارائه آموزش‌های برقراری ارتباط، حل تعارض و فرزندپروری به زوجین جوان، ارائه خدمات مشاوره‌ای به زوجین متقاضی طلاق به منظور کنترل و کاهش طلاق، ارائه آموزش‌های بدو ازدواج به جوانان، آموزش مهارت‌های زندگی و ... در مرکز مشاوره انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ارائه خدمات  رایگان مشاوره تلفنی از طریق خط 1480 به‌صورت سه‌ شیفت و مشاوره حضوری به آحاد جامعه درباره کاهش  اضطراب، آموزش و خدمات روانشناختی مورد نیاز، ارائه خدمات روانی و حمایتی در بلایا و بحران‌ها به افراد آسیب‌دیده، اجرای برنامه‌های مرتبط با پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کنترل و کاهش خشونت مهم‌ترین اقدامات مرکز مشاوره خواهد بود.

ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی محلات در زمینه روانشناسی

محمد باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات نیز در این مراسم بیان کرد: با افتتاح مرکز مشاوره در این دانشگاه امیدواریم بتوانیم خدمات تخصصی خوب با توجه به ظرفیت بسیار قوی در رشته‌های روانشناسی و علوم تربیتی، کارگاه‌های آموزشی، همایش‌ها و سخنرانی‌های علمی در زمینه‌های مختلف روانشناسی، تربیتی و مذهبی در این مرکز ارائه کنیم.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی نیز از راه‌اندازی مرکز مشاوره توسط دانشگاه و بهزیستی شهرستان محلات ابراز خرسندی کرد.

به گزارش آنا، مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات با دو عضو هیئت علمی، یک استاد حق‌التدریس، دو پرسنل و یک مددجوی کارشناسی ارشد کار خود را در سطح شهرستان‌های محلات و نیمور آغاز کرده است.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی،  مریم سلیمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان محلات، محمدرضا ناظری معاون سیاسی و امنیتی فرماندار محلات و محمد باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: مرکز مشاوره علیرضا سلیمی محمد باقری دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات زهرا امینی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فتحی آشتیانی، در مراسم گرامیداشت روز روانشناس که در کمیته امداد برگزار شد، با اشاره به ارتباط نزدیک کمیته امداد و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره گفت: کلینیک‌های مشاوره رز با مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کرده‌اند.

وی افزود: کلینیک‌های رز تا امروز خدمات بسیار خوبی در حوزه مشاوره به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

فتحی آشتیانی از همکاری بیش از هزار روانشناس و مشاور در قالب کلینیک‌های راه زندگی خبر داد و اضافه کرد: این اتفاق خوبی است که سبب گسترش خدمات مشاوره و ارتقای سطح بهداشت روحی و روانی اقشار کم برخوردار شده است.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هرگونه کمکی که کمیته امداد در حوزه تخصصی این سازمان نیاز داشته باشد، آمادگی همکاری دارد.

وی با اشاره به فعالیت ۳۱ مرکز مشاوره راه زندگی در مراکز استان‌ها تاکید کرد: در هر کلینیک تعدادی از مشاوران و روانشناسان در حال ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف کمیته امداد هستند.

فتحی با بیان اینکه تعرفه خدمات مشاوره برای خانواده‌های نیازمند بالا است، گفت: این خدمات در مراکز کلینیک رز به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

کد خبر 6091485

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد