Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@04:30:48 GMT

نماز جمعه بندرعباس برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۳۶۴

نماز جمعه بندرعباس برگزار خواهد شد

امام جمعه شهرستان بندرعباس و نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: نماز جمعه شهرستان بندرعباس در تاریخ هفت شهرویور ماه برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام «محمد عبادی‌زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس،‌با اعلام خبر برگزاری نماز جمعه در تاریخ  هفتم شهریور اظهار کرد: مطابق هفته گذشته این نماز جمعه با حفظ و رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان از مومنین نمازگزاران خواست در خانه وضو بگیرند و تصریح کرد: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری منحوس کرونا برای حضور در مسجد از ماسک، دستکش، مهر و سجاده شخصی استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده ادامه داد: بانوان برای حضور در نماز جمعه از چادر شخصی و مخصوص خود استفاده کنند.

 

وی با بیان این نکته که صحن وشبستان مسجد جامع نیز به منظور پیشگیری از کرونا قبل و بعد از برپایی نماز جمعه ضدعفونی خواهد شد، بیان داشت: هماهنگی لازم بین ستاد و دستگاه های اجرایی همچون استانداری، فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، بهداشت ، اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی، بسیج وسپاه امام سجاد علیه السلام و دیگر دستگاه ها و سازمان های ذی ربط جهت در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای حضور مومنان نمازگزار انجام شده است.

 

امام جمعه شهرستان بندرعباس خاطرنشان کرد: به جهت حفظ سلامتی نماز گزاران از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده نخواهیم کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی زاده از نمازگزاران خواست که فرزندان خردسال خود را به همراه نیاورند و ادامه داد: زیرا مهد آدینه ستاد نماز جمعه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود. افراد سالخورده نیز به جهت حفظ سلامتی خود از آمدن به مسجد جامع در روز جمعه پرهیز کنند.

 

وی تشریح کرد: مومنین نماز گزار باید درنظر داشته باشند که قبل و بعد از نماز از مصافحه و دست دادن به یکدیگر خودداری کنند و در صورت مشاهده علائم بیماری از حضور در مسجد بپرهیزند.

 

گفتنی است؛ استاندار هرمزگان به‌مناسبت هفته دولت سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته خواهد بود.

پایان پیام/711

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی فقیه در هرمزگان حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماز جمعه نماز جمعه خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه فرا رسیدن ایام شهادت ششمین امام شیعیان و رییس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سوگواره شعر «صادقانه ها» با حضور شاعران برجسته و مطرح آیینی کشور و استان قم در مسجد اعظم برگزار می شود.

در این سوگواره استاد محمد علی مجاهدی، استاد علی انسانی، حجت الاسلام جواد محمد زمانی، احمد علوی، محسن ناصحی، فراز ملکیان، مجید تال و سید حمیدرضا برقعی در رثای صادق آل محمد (ص) به شعرخوانی خواهند پرداخت.

این برنامه با اجرای نجم الدین شریعتی. مداحی امیر کرمانشاهی از مداحان اهل بیت علیهم السلام همراه خواهد بود.

این سوگواره روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه بعداز اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093621

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود