Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: تبلیغات شهری در دور دوم انتخابات مجلس در اهواز وجود ندارد و دو نامزد به‌صورت "مجازی" حق فعالیت تبلیغاتی دارند. - اخبار استانها -

علی‌حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه اهواز،کارون، حمیدیه و باوی جمعه 21 شهریور ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از انتخابات که بین دو نامزد برگزار می‌شود، نامزدها حق تبلیغات شهری و تشکیل اجتماعات شهری و ستاد انتخاباتی ندارند.

انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه «میانه» شهریورماه برگزار می شودانتخابات دور دوم حوزه انتخابیه اهواز 21 شهریور ماه برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: با توجه به شیوع کرونا در کشور، در این دوره از انتخابات با نظر دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های لازم طراحی و ابلاغ شده و با رعایت همه این ضوابط برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پشتیبانی مناسب از برگزاری انتخابات، تدارک لازم دیده شده و در حال ارزیابی وضعیت عوامل اجرایی هستیم. همچنین دوره‌های آموزشی لازم برای عوامل اجرایی در نظر گرفته شده تا انتخابات با دقت بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام/341/س

R41468/P/S6,57/CT1 بیشتر بخوانید... یزد | اصلاح قانون انتخابات شوراها به صورت جدی در دستور کار مجلس است اطلاعیه شماره ۱ ستاد انتخابات: زمان استعفای مقامات اعلام شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... یزد | اصلاح قانون انتخابات شوراها به صورت جدی در دستور کار مجلس است اطلاعیه شماره ۱ ستاد انتخابات: زمان استعفای مقامات اعلام شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۳ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۴ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۵ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۶ معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد ۷ گزارش ویدئویی| تداوم ورود کالاهای اساسی به بنادر ایران/ ۱۴میلیون و ۳۹۰هزار تن کالا ‌صادرات داشتیم ۸ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: خانه‌دار شدن برای جوانان تبدیل به رویا شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن تلاش آمریکا درباره بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل نافرجام است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد انتخابات برگزار می شود دور دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز شد.

به گزارش ایسنا، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی ، فعالیت های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳ /۰۲ /۱۴۰۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ /۰۲ /۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب  می‌شوند.

در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه  تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

البته رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفته است که انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود.

در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد