Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از کنفرانس خبر دیدار دربی و انتقادات تند یحیی گلمحمدی از مدیریت باشگاه و ضعف در نقل وانتقالات شایعات مختلفی در خصوص سرمربی پرسپولیس شکل گرفت اماحالا باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از کادر فنی تعهد داده که خواسته های یحیی را برآورده کند.

در این بیانیه آمده است: یک بار دیگر فوتبال روی دیگرش را در شبی تلخ به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ما شاهد درخشش پرسپولیس در آوردگاهی سخت بودیم اما وقتی کار به ضربات پنالتی می‌رسد، هیچگاه این ضربات تعیین کننده شایستگی یا عدم شایستگی تیمی نیستند.

همانطور که بارها در بازی‌های مهم حتی در فینال جام جهانی نیز شاهد شکست تیم‌های بزرگ بوده‌ایم که مستحق آن نبوده‌اند.

اما اینجا باشگاه پرسپولیس است و همچنان استوار و محکم به سوی آینده روشن خود همچون سال‌های اخیر، حرکت می‌کند.

پرسپولیس امسال با درایت کادر فنی، تلاش و همت بازیکنانش و همینطور حمایت همیشگی هواداران فصل موفقی را پشت سر گذاشت و علیرغم بحران‌سازی‌های متعدد به ویژه در دو سال اخیر، با برنامه‌ریزی یک‌پارچه و به ویژه درایت کادر فنی بار دیگر بر قله فوتبال ایران ایستاد و رکوردی را ثبت کرد که تا سالیان سال دست نخورده می‌ماند.

پوکر قهرمانی و ثبت چندین رکورد تاریخی در این فصل مرهون برنامه‌ریزی و تلاش کادر فنی و بازیکنان بوده و باشگاه پرسپولیس برای ثبت چنین موفقیت بزرگی از آنها تقدیر می‌کند. اکنون زمان آن رسیده است که یک بار دیگر تاکید کنیم کادر فنی و کلیه بازیکنان شایسته پرسپولیس مایه افتخار باشگاه بوده و تحت حمایت کامل قرار دارند و می‌دانیم هواداران دلسوز پرسپولیس عاشقانه تیم خود را دوست داشته و از تیمشان حمایت خواهند کرد.

پس باز هم دست در دست هم، منسجم و به دور از حواشی و همچون سد یک‌پارچه در مقابل کسانی که استمرار این موفقیت‌ها را دوست ندارند می‌ایستیم و از آنجایی که فصل نقل و انتقالات از امروز رسما آغاز شده، ضمن تاکید مجدد بر حفظ حداکثری سرمایه انسانی موجود، بر اساس فهرست مورد تایید سرمربی، بازیکنان واجد شرایط را جذب خواهیم کرد و تا قبل از اعزام تیم به دوحه، لیست پرسپولیس برای فصل بعد کامل خواهد شد.

صبوری و حمایت پیشکسوتان عزیز و هواداران فهیم از باشگاه، کادر فنی و بازیکنان، برگ برنده ما در مقابل رقیبان (به هر شکل و با هر نامی) خواهد بود.

کد خبر 544223 برچسب‌ها یحیی گل محمدی - فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: یحیی گل محمدی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)

 تیم فوتبال استقلال تمرینات خود برای بازی با تراکتور را جدی تر از قبل دنبال می کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر جمعه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)