Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@07:57:01 GMT

نماز جمعه این هفته کاشان به‌دلیل تداوم شیوع کرونا برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۲۸۴۹

نماز جمعه این هفته کاشان به‌دلیل تداوم شیوع کرونا برگزار نمی‌شود

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها - رئیس ستاد اقامه نماز جمعه کاشان از عدم ‌برگزاری نماز جمعه فردا هفتم شهریورماه به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

علی کاشانی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تداوم وضعیت قرمز در شهرستان کاشان اظهار داشت: ضمن اشاره به تداوم شرایط هشدار کرونا در شهرستان کاشان اظهار داشت: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و تصمیمات نهایی بر اساس بررسی ابعاد مختلف از سوی مسئولان مقرر شد نماز جمعه مورخ هفتم شهریور در کاشان برگزار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سلامت شهروندان برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: تصمیمات اتخاذ شده به منظور حفظ سلامت شهروندان اتخاذ شده است و ما نیز تابع تصمیمات مسئولان به ویژه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کاشان و مقامات بالاتر هستیم.

جزئیات برگزاری نماز جمعه این هفته استان کرمان اعلام شدنماز جمعه در سه نقطه استان یزد برگزار می‌شودنماز جمعه در 2 نقطه قرمز استان اردبیل برگزار نمی‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان کاشان با بیان اینکه پیش از این نیز نماز جمعه کاشان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در حداقل زمان برگزار می‌شد ابراز داشت: امید است نمازگزاران با بهتر شدن شرایط منطقه کاشان از نظر ویروس کرونا از فیض نماز عبادی سیاسی جمعه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست داریم تا توصیه‌های مسئولان بهداشت و درمان را به صورت کامل رعایت کنند گفت: تمامی متخصصان امر طبابت تاکید دارند تا به هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و از این رو از تمامی شهروندان درخواست داریم تا از ماسک در خارج از منزل استفاده کنند.

انتهای پیام/803/س

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... نماز جمعه این هفته در ۲۲ شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شود نماز جمعه ۳۱ مرداد در ۶ شهر استان گلستان اقامه می‌شود نماز جمعه کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماز جمعه این هفته در ۲۲ شهرستان خراسان رضوی برگزار می‌شود نماز جمعه ۳۱ مرداد در ۶ شهر استان گلستان اقامه می‌شود نماز جمعه کاشان به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۳ آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم ۴ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۵ ۲ کشته در انفجار معدن آق دربند سرخس/ علت حادثه در دست بررسی است ۶ معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد ۷ فراهم‌شدن شرایط صادرات کالاها از بندر کاسپین گیلان؛ تخلیه و بارگیری در این بندر ۵ برابر شد ۸ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: خانه‌دار شدن برای جوانان تبدیل به رویا شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن تلاش آمریکا درباره بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل نافرجام است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز جمعه این هفته شود نماز جمعه نماز جمعه کاشان برگزار نمی شود شهرستان کاشان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر چراغیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت معلم ۴۰ برنامه شاخص فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: همزمان با هفته معلم در بیش از ۲۰۰ مدرسه سطح شهرستان زنگ سپاس معلم نواخته شد و با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلمین تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرهنگیان، طبیعت گردی و برگزاری مراسم تکریم، جشن سپاس معلم، مسابقه کتابخوانی در طی هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور اخذ سه چمن مصنوعی گرفته شده که دو زمین چمن آن در دو مدرسه سطح شهرستان افتتاح و یک چمن دیگر نیز در دبیرستان شهید مفتوحی بزودی افتتاح خواهد شد.

چراغیان از توسعه فضای مدارس خبر داد و گفت: محیط تعداد ۷ مدرسه در سطح شهرستان نیز کف سازی و آسفالت شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان اینکه هدایت دانش آموزان به هنرستان‌ها رشد قابل قبولی داشته است، گفت: با ساخت و تجهیز کاردانش شهید هنرور ۴۳ درصد از دانش آموزان در هنرستان‌ها و مابقی نیز در رشته‌های نظری مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان تعداد ۶۰ نماز خانه داریم و با حضور ۴۰ روحانی نماز جماعت در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 6094554

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران