Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@21:21:55 GMT

ادعای عجیب؛ مسی در آستانه انتقال به منچستر سیتی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۰۷۷

ادعای عجیب؛ مسی در آستانه انتقال به منچستر سیتی

کواترو مدعی شد که لیونل مسی با پیشنهاد باشگاه منچسترسیتی برای حضور در این تیم موافقت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یعنی لیونل مسی به سران این باشگاه درخواست جدایی داده است؛ خبری که کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده و حالا گمانه‌زنی‌ها درباره آینده مسی به تیتر یک تمام مطبوعات و خبرگزاری ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین گفته شد که باشگاه منچسترسیتی محتمل ترین گزینه برای آینده لیونل مسی خواهد بود و به نظر می رسد که خود این فوق ستاره آرژانتینی نیز با توجه به حضور پپ گواردیولا در این تیم، مایل به نهایی شدن این انتقال است.

 

 

 



در همین رابطه کواترو دقایقی پیش ادعای عجیب و مهمی را مطرح کرد. بر اساس ادعای این منبع فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا با پیشنهاد منچسترسیتی برای حضور در این تیم موافقت کرده است. کواترو همچنین مدعی شده که سران باشگاه انگلیسی به زودی راهی بارسلونا خواهد شد تا مذاکرات نهایی را برای جذب مسی انجام دهند.

بارسلونا منچستر سیتی لیونل مسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا منچستر سیتی لیونل مسی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا

ژاوی به خواسته‌اش می‌رسد: تمدید قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، سرجی روبرتو در آستانه تمدید قراردادش با بارسلونا قرار دارد. این مدافع 32 ساله که بازوبند کاپیتانی تیمش را نیز به بازو می‌بندد، در نوامبر ۲۰۱۰ اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان بارسلونا انجام داد و تا به این لحظه، موفق به کسب تمامی افتخارات ممکن به همراه آبی و اناری پوشان شده‌است. 

توافق بارسلونا و ژاوی بر سر ادامه همکاری، احتمال ماندن روبرتو در جمع آبی و اناری پوشان را بیشتر کرد و حالا تنها یک امضا تا محقق شدن این اتفاق باقی مانده‌است. با توجه به تمایل هر دو طرف به تمدید، به نظر می‌رسد که فرایند امضای قرارداد جدید چندان طول نکشد و اعلام رسمی آن طی روزهای آینده انجام شود. 

سرجی روبرتو تاکنون ۳۶۹ بازی برای بزرگسالان بارسلونا انجام داده و آمار ۱۹ گل و 42 پاس گل را به ثبت رسانده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بارتون: مسی تغییر ژنتیکی داده شد!
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی