Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت: در راستای ایمن‌سازی آبراهه بندرترکمن و جزیره آشوراده ۲ مغروقه‌ای که با پسروی آب دریای خزر شناسایی شد، امسال از آب خارج می‌شود. - اخبار استانها -

اللهیار اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: بنادر گز و ترکمن که سال‌های نه چندان دور از نظر تجاری رونق داشت امروز به علت پسروی آب دریای خزر و خلیج گرگان، کاربری تجاری را از دست داده و اکنون به عنوان بنادر گردشگری مورداستفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سرمایه‌گذار بخش خصوصی اقدامات لازم را برای ساخت نخستین بندر تجاری در ساحل خواجه نفس استان گلستان طی سال‌های اخیر آغاز کرده و امیدواریم به زودی به نتیجه مطلوبی برسد.

اسکله شناوری مسافری و گردشگری کنگان با 49 میلیارد تومان ساخته می‌شود + تصاویروزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هواییپهلوگیری انواع شناورهای تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان افزود: سال گذشته مسیر قایقرانی بندرترکمن و آشوراده ایمن‌سازی شد. به علت پسروی آب در این مسیر دو مغروقه کشف شد که توسط واحد دریایی مختصات یوتی‌ام را به سازمان بنادراعلام کردیم و قرار شد پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، این دو مغروقه تا پایان سال از آب‌های ساحلی استان خارج شود.

وی بیان داشت: ارتقای ایستگاه رادیویی بندرترکمن از سال گذشته مطالعه شد و امسال اجرای آن در دستور کار قرار گرفت؛ این ایستگاه در زمان بحران و طوفان‌های شدید ارتباطات دریایی را تسهیل می‌کند.

اسعدی به نصب اسکله شناور پانتونی در آب‌های ساحلی استان اشاره کرد و افزود: در راستای ایمن‌سازی اسکله‌های گردشگری، سال گذشته اسکله پانتونی در ساحل بندرترکمن اجرا شد که دسترسی به خلیج گرگان و میانکاله راحت‌تر شده است.

انتهای پیام/581/ ع

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... عملیات جستجو ۲ مفقودی شناور مغروق بهبهان ادامه دارد اسامی ۷ سرنشین شناور مغروق ایرانی در آبهای عراق+ تصویر نجات‌یافتگان آخرین وضعیت کشتی مغروق ایرانی در عراق؛ تلاش برای یافتن ۲ خدمه مفقود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عملیات جستجو ۲ مفقودی شناور مغروق بهبهان ادامه دارد اسامی ۷ سرنشین شناور مغروق ایرانی در آبهای عراق+ تصویر نجات‌یافتگان آخرین وضعیت کشتی مغروق ایرانی در عراق؛ تلاش برای یافتن ۲ خدمه مفقود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ آرین غلامی: پیشنهاد آمریکا را نپذیرفتم/ خاک و پرچم ایران را با هیچ‌چیز عوض نمی‌کنم ۳ تابستانِ بارانی در سیستان و بلوچستان/ احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد ۴ توضیحات بنیاد مستضعفان درباره اتفاقات روستای ابوالفضل اهواز ۵ معاون وزیر خارجه: مراودات تجاری ایران با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد ۶ درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان/ بیش از یک تن مواد مخدر کشف شد ۷ اختصاصی| پیگیری دادستان کل کشور از منشا بدهی‌های هپکو/ تامین اجتماعی قول زنده شدن دوباره هپکو را داد ۸ بزرگترین رزمایش کمک‌های مؤمنانه کشور در حسینیه اعظم زنجان هدف‌گذاری شد/ تأمین ۱۱۰هزار بسته معیشتی مهمترین اخبار استانها خط و نشان پلیس برای اراذل و اوباش کشور، به گونه‌ای برخورد می‌کنیم نتوانید چنگال به دست گیرید + فیلم ۷۶۰۰۰ خانوار مرزنشین سیستان و بلوچستان در انتظار واریز پول سوخت / استاندار: به زودی واریز می‌شود + فیلم آیت‌الله علوی گرگانی: مقابله با اراذل و اوباش و هنجارشکنان مطالبه مردم و مسئولان است؛ پلیس احساس تنهایی نکند نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: خانه‌دار شدن برای جوانان تبدیل به رویا شده است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: رونق اقتصادی از اهداف دولت است برگزاری نشست ۳ کشور ضامن روند آستانه ‌و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه میشل عون: مبارزه برای اصلاحات را ادامه می‌دهیم/ علت انفجار بیروت کاملا روشن می‌شود شمارش معکوس برای آغاز سرنوشت‌ سازترین مرحله جنگ یمن تلاش آمریکا درباره بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل نافرجام است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مغروق ایرانی شناور مغروق ایمن سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن سازی شده است و ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد رفع شده است.

وی گفت: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های امانی، راهداری در حال رفع و ایمن سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه‌، هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها به شرح ایمن سازی انجام شده؛ در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام آبادغرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر ۱ نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرسنان کرمانشاه ۲ نقطه ایمن سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استاندارد سازی محورها تغییر کرده است، لذا باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر شناسایی و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آنها در اولویت قرار دارد زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

کهریزی در پایان افزود، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، دریافت شکایات می‌باشد.

کد خبر 6091012

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد