Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:04:32 GMT

اجرای ۱۲ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری گلپایگان

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۴۰۵

اجرای ۱۲ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری گلپایگان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی سرلک عصر پنجشنبه در آئین آغاز به کار طرح هادی روستاهای فاقد دهیاری شهرستان گلپایگان در ادامه مهدی سرلک اظهار داشت: این طرح‌ها شامل بهسازی، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت است که از محل اعتبارات سال ۹۹ و سال گذشته انجام می‌شود.

بخشدار مرکزی شهرستان گلپایگان گفت: اعتبار طرح‌های هادی در چهار روستای شهرستان ۶۴۰ میلیون تومان و از طرح‌های ابلاغی وزارت کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای ۱۲ پروژه در روستاهای فاقد دهیاری شهرستان

در ادامه حسین یارمحمدیان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه ۱۲ پروژه در سال گذشته در روستاهای فاقد دهیاری اجرا شد، اظهار داشت: ۱۱ پروژه دیگر در چهار ماه آینده در دیگر روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اجرا می‌شود که در برخی از این روستاها از ابتدای انقلاب تا کنون هیچ پروژه‌ای اجرا نشده است.

وی افزود: اعتبار این پروژه‌ها یک سوم مالیات بر ارزش افزوده شهرستان گلپایگان است، پروژه‌ها در چهار روستا با بنیاد مسکن و باقی پروژه‌ها توسط شرکت تعاونی دهیاری‌ها انجام می‌شود.

اجرای طرح هادی در روستاهای هدف گردشگری گلپایگان

علیرضا ناطقی رئیس بنیاد مسکن گلپایگان نیز با بیان اینکه طرح‌های هادی چهار روستای عباس آباد، حاجیله، هرستانه، مرغ و غیره انجام می‌شود، گفت: این روستاها هدف گردشگری هستند و انتظار مهاجرت معکوس به این روستاها داریم و فعالیت طرح‌های روستایی با جذب ۲۷۰ میلیون تومان ادامه خواهد داشت.

کد خبر 5010173

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن معلولان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه شهرکرد گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی روستاهای فاقد دهیاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود
  • خاندوزی: سهمیه سوخت خودر‌وهای فاقد بیمه قطع شود
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • واریز ۷۱۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است