Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@23:59:02 GMT

اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۴۵۱

اعمال ثبت تخلف برای تاکسیرانان بدون ماسک

خبرگزاری آریا - معاون نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اعمال ثبت تخلف برای رانندگان بدون ماسک و افرادی که فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند، خبر داد.
به گزارش شهر، امیر هنجن، معاون نظارت سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران با بیان اینکه از 15 تیرماه که استفاده از ماسک الزامی شد، طی ابلاغیه ای استفاده از ماسک توسط راننده و مسافران در تاکسی نیز اجباری شد، گفت: علاوه بر استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز در تاکسی ها الزامی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با بیان اینکه در بیش از 50 پایانه تاکسیرانی پایتخت نیز بنرهای مقابله با بیماری کرونا برای تاکسیرانان و مسافران نصب شد، افزود: علاوه بر آن در راستای کنترل هر چه بهتر ابلاغیه، روزانه بیش از 40 تیم عملیاتی نیز پایانه های تاکسیرانی و تاکسی های گردشی شهر تهران را تحت رصد دارند.
هنجن با تاکید بر اینکه خوشبختانه شاهد رعایت استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در تاکسی ها هستیم و این روند هر روز بهبود می یابد، ادامه داد: البته در این مدت شاهد تماس های مردمی با 137 و 1888 بودیم که از عدم رعایت پروتکل ها در برخی تاکسی ها انتقاد داشتند، البته خوشبختانه تعداد این شکایات بسیار کم است اما با این حال این تخلف رانندگان در کارنامه آنها ثبت و از آنها تعهد اخذ شد. همچنین تیم های نظارتی هم در سطح شهر مستقر هستند که هم بر اجرای فاصله گذاری و هم استفاده از ماسک در تاکسی ها نظارت دارند.
به گزارش شهر و به نقل از ایسنا، او با بیان اینکه محلول ضدعفونی کردن دست و سطوح در اختیار رانندگان قرار گرفته و از آنها درخواست کردیم حداقل روزانه سه مرتبه درون خودرو را ضدعفونی کنند، افزود: خوشبختانه شاهد بهبود رعایت پروتکل های بهداشتی در تاکسی ها هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: استفاده از ماسک تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض

ایلان ماسک با انتشار یک نظرسنجی در ایکس، قانون عجیبی برای برخورد با دانشجویان معترض در آمریکا پیشنهاد داده است.

به گزارش مشرق، ایلان ماسک در ایکس نوشت:«قانون پیشنهادی: اگر کسی پرچم آمریکا را پایین کشیده و پرچم دیگری را به جای آن نصب کند، آن شخص باید یک سفر یک طرفه رایگان (اما اجباری) به کشور آن پرچم داشته باشد.»

ایلان ماسک این نظر سنجی را در اعتراض به حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا منتشر کرده است. این نظرسنجی با پاسخ مثبت حدود ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان مواجه شده است.

ماسک همچنین ضمن اشاره به بودجه فدرال برخی دانشگاه‌های آمریکا که در آن‌ها اعتراضات صورت گرفته، نوشت: «منطقی نیست که مالیات‌دهندگان آمریکایی مجبور به تامین مالی فعالیت‌های ضد آمریکایی باشند.»

ماسک پیشتر موضع‌گیری‌های متفاوتی علیه اقدامات ارتش اسرائیل در نوار غزه داشت. او در حساب کاربری خود در شبکه ایکس کشتار مردم فلسطین را غیرقابل قبول دانسته بود.

وی همچنین در یکی از اقدامات خود تیک آبی حساب «افیخای ادرعی» از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی در شبکه ایکس را حذف کرده بود؛ این شخص مدام اقدام به انتشار ادعاها و اخبار دروغ کرده بود که بارها اعتراض کاربران را به همراه داشت.

ماسک در تبادل نظرهای ایکس نیز مستقیماً گفته بود که اسرائیلی ها و اقلیت‌ها پیام‌ها و دیدگاه‌های ضدسفیدپوستان منتشر می کنند.

این مواضع روی منافع تجاری ماسک تاثیر گذاشت و بسیاری از کمپانی‌های بزرگ آمریکایی مانند «دیزنی»، «اپل» و «آی‌بی‌ام‌»، تبلیغات خود در ایکس را به حالت تعلیق در آورده بودند. او در جواب به این شرکت ها گفته بود بروید به جهنم.

در این میان قانونگذاران آمریکایی هم گفتند ماسک از تبلیغات ضد اسرائیلی سود می برد. از طرفی دیگر بازرس شهر نیویورک نیز ماسک را به خاطر مواضع ضد اسرائیلی تهدید کرد و گفت هیأت مدیره تسلا باید برای ماسک روشن کند که باید اقداماتی مانند حذف پست خود و عذرخواهی برای آن را انجام دهد و اگر ماسک نتواند این کار را انجام دهد، هیأت مدیره تسلا باید اقداماتی مانند کسر دستمزد، تعلیق یا فسخ او را در نظر بگیرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد جنجالی ایلان ماسک علیه دانشجویان معترض امریکا | نتایج نظرسنجی میلیونی‌اش را ببینید
  • پیشنهاد عجیب ایلان ماسک در مورد معترضینی که پرچم آمریکا را پایین می‌کشند
  • عکس| پیشنهاد عجیب و غریب ایلان ماسک به حامیان فلسطین
  • پیشنهاد عجیب ماسک برای برخورد با دانشجویان معترض
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • دوربین‌های هوشمند جاده‌ای چگونه تخلف و سرعت خودرو‌ها را ثبت می‌کنند؟
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است
  • غول جدید ماهواره‌ای به رقابت با ایلان ماسک می‌رود