Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@22:17:02 GMT

فرار به جلو آقای بی جنبه

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۵۱۹

فرار به جلو آقای بی جنبه

ایسکانیوز - سعید سرفرازیان/ یحیی گل محمدی که نیم فصل اول هدایت شهرخودرو را به عهده داشت و با جدایی کالدرون در نیم‌فصل سرمربی پرسپولیس شد، توانست سرخپوشان تهرانی را قهرمان لیگ کند اما در جام حذفی شرایط برای او و تیمش به نحو دیگری پیش رفت و پرسپولیسی‌ها در بازی نیمه نهایی قافیه را به رقیب سنتی‌شان باختند و با پذیرش شکست مقابل استقلال دستشان از تکرار دبل کوتاه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این مسابقه یحیی گل محمدی علت حذف تیمش را عوامل بیرون از زمین مسابقه معرفی کرد و در این خصوص اظهاراتی عجیب به زبان آورد. هرچند طبق اتفاقات رخ داده در این بازی صحنه ای که منجر به اخذ تصمیم بحث برانگیز از سوی داور وجود نداشت، در این مطلب نگاهی می اندازیم به آنچه باعث شد پرسپولیس نتیجه دلخواهش را به دست نیاورد.

اشتباهات تاکتیکی آقا یحیی

در شکست پیروزی برابر استقلال رد پای اشتباهات سرمربی سرخ‌پوشان و کادر فنی‌اش بسیار واضح و روشن است.

ارنج ابتدایی و تعویض زود هنگام شیری و کامیابی نیا، تعویض علی‌پور و بشار رسن در دقایق پایانی بازی که به نوعی معادلات پنالتی زنان تیمش را بهم ریخت و در نهایت انتخاب اوساگونای بی روحیه و انگیزه به عنوان پنالتی زن تماماً نشان داد گل‌محمدی‌ برای رویارویی با اندیشه‌های فرهاد مجیدی کم آورده است. یحیی در ذهن خود بازی را برده بود و به فکر نمایش و مانور در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی بود تا باد در غبغب بیندازد و از توانایی های بکرش فخر بفروشد.

معمای تعویق دربی

یحیی به صراحت اعلام کرده که خواهان تعویق دیدار دربی بوده اما مسئولان باشگاه موافق نبوده‌اند و او به ناچار تن به برگزاری دربی در این تاریخ را داده است، اعتراف گل‌محمدی‌ نشان داد جو سازی رسانه‌ها و مطبوعات و القا موضوع موافقت و تلاش فرهاد برای تعویق دیدار دربی یک دروغگویی کثیف و بازی رسانه‌ای بوده، حالا که خود یحیی گل‌محمدی اعلام کرده که او تنها کسی بوده که راضی به برگزاری دربی در پنجم شهریور ماه نبوده است منتظر اعلام نظر رسانه‌ها می‌مانیم تا ببینیم جرأت اعتراف به اشتباه خود دارند یا باز هم مثل همیشه از دیوار حاشا بالا می‌روند و در افق بی انصافی محو می‌شوند، رسانه‌هایی که همیشه در مورد استقلال بی انصاف هستند و حقیقت موجود را وارونه جلوه می دهند.

اخلاق مداری گل‌محمدی‌، شعاری بیش نیست

نمیدانم واقعاً آقای اخلاق و رفتار که یحیی گل‌محمدی باشد و یک عمر چون چماق بر سر سایر اهالی فوتبال کوبیده شده است و حتی رسانه‌های داخل کشور در صدد القا اخلاق مداری یحیی گل‌محمدی به طرق هستند و او را تافته‌ای جدا بافته میان مربیان وطنی می‌پندارند چگونه چشم روی حقیقت می‌بندد و به راحتی راست را دروغ می‌پندارد و دروغ را واقعیتی روشن،

آقای گل‌محمدی‌ نه داور و نه کسی دیگر در باخت شما به استقلال نقشی نداشت حتی باید ممنون دار داور باشید که از خطای واضح پنالتی روی اسماعیلی چشم پوشی کرد چون معلوم نبود که اگر گل دوم استقلال در آن شرایط به ثمر می‌رسید چه سرنوشتی در انتظار تان بود. اوساگونایی که قرار بود به شهر خودرو برود اما چون جنابتان قصد نارو زدن به تیم مشهدی داشتید رأی این بازیکن را زدید و او را با خود به تهران و پیروزی آوردید تا در بزنگاه حساس جام حذفی اوساگونا اسلحه‌ی پنهان انتقام از شما و رفتار ناجوانمردانه‌ات با شهر خودرو شود. آری باخت به استقلال نصف و نیمه با نبود چند بازیکن کلیدی و شاخص و یک علی کریمی مصدوم و بدون تمرین خیلی سخت است و باید هم باعث شود تا شما بهم بریزید و حتی نتوانی کلمات را از لحاظ املایی صحیح یادداشت کنید و یا ضرب المثل آب در هاون کوبیدن را از بیخ و بن غلط بنویسید.

داد و بیداد های شما و شاگردانت برای تاثیرگذاری روی داور جوان مسابقه و خطاهای ناجوانمردانه‌ای که بازیکنان تیمت روی قایدی و فرشید اسماعیلی انجام می‌دادند که حتی منجر به مصدومیت فرشید اسماعیلی و ترک میدان مسابقه از سوی او شد روی دیگر سکه‌ی بی ارزش تدبیرتان برای برد در دربی بود‌.

دوگانه گویی از نوع گل‌محمدی‌

بیانیه، دل نوشته و یا هر چیز دیگری که می‌خواهید نام‌گذاری کنید که به قلم شما در فضای رسانه‌ای و مجازی کشور منتشر شده فارغ از غلط های املایی فاحش سرشار از دوگانه گویی‌ها و تناقضاتی است که بیشتر ما را به یاد ضرب‌المثل دروغگو کم حافظه است می‌اندازد.

برای بازنده شدن در میدان مسابقه چندان حرجی به شما نیست اما باختن اخلاق و به در و دیوار کوبیدن برای این که این باخت را به عوامل غیر فنی ربط دهید عین بی انصافی و رفتار غیر حرفه‌ای شماست که قبل‌تر هم در ذوب آهن و شهر خودرو بارها و بارها از خود بروز داده بودید.

آقا یحیی گل‌محمدی، به خلوت برو و کلاه خود را قاضی قرار بده جریان مسابقه دربی را از ابتدا تا انتها که ارسلان تیر خلاص را شلیک می‌کند به نظاره بنشین و مثل یک مرد و دور از چیپ گویی و چیپ زدن، باخت را بپذیر.

104 / 351 یحیی گل محمدی پرسپولیس دربی استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس دربی استقلال یحیی گل محمدی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست

به گزارش همشهری آنلاین بحث بازگشت یحیی گل محمدی به لیگ برتر فوتبال ایران، سوژه داغ و مهمی است که در ماه های اخیر بارها و بارها، اخبار متفاوتی درخصوص آن منتشر شده است. فولاد نخستین باشگاهی بود که تمایل داشت تا این سرمربی موفق را به عنوان جانشین مارتینز معرفی کند.

در شرایطی که فولادی ها گام های مثبتی برای استخدام گل محمدی برداشته بودند، اما برخی مشکلات مانع از حضور او در اهواز شد و در نهایت نیز مدیران این باشگاه با عبدالله ویسی به توافق رسیدند. پس از آن بود که پای تراکتور به ماجرا باز شد و اما این بار، همه چیز به شکل متفاوت تری پیش رفت.

تراکتور با خود گل محمدی به توافق رسید و برخی موانع باعث شد تا حمید مطهری به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند و تا زمانیکه مشکلات یحیی حل شود، این مطهری باشد که وظیفه هدایت تیم را برعهده گرفته و تمامی مسائل فنی زیر نظر او انجام گیرد.

اما روز گذشته بود که یکی از خبرگزاری ها مدعی شد علت عدم حضور گل محمدی در تراکتور، امضا نکردن تعهدنامه ای از سوی سرمربی سابق پرسپولیس است. موضوعی که اکنون یحیی در گفتگو با آنا رد کرده است.

گل محمدی در این گفتگوی کوتاه اعلام کرده است: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

کد خبر 849647 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • معمای مشکل غیرفوتبالی گل‌محمدی و تراکتور؛ پای تعهدنامه‌ نهاد خاص مخالف او وسط است؟
  • گل محمدی: تعهد کتبی برای کار در تراکتور دروغ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • درخواست از امام جمعه تبریز برای یحیی گل‌محمدی
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود