Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفدهمین هفته پویش سراسری الف ب ایران و به دستور وزیر نیرو، ۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال افتتاح شد.  به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین هفته پویش سراسری هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت و به میزبانی استان البرز، همزمان با دیگر شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونان این شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و طی آن ۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال در قالب پویش الف ب و به دستور وزیر نیرو افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعداد دو هزار و ۲۳۰ پروژه در عرصه توزیع برق به ارزش سه هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان با مدت زمان اجرایی هفت ماه در این آئین به بهره برداری رسید. از مجموع طرح‌های یاد شده، تعداد ۶۲ طرح با سرمایه گذاری ۶۵۱ میلیون و ۳۳۲ هزار ریال مربوط به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بود که همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو در این ارتباط ویدئو کنفرانسی ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دولت و شهید جاودان وزارت نیرو شهید عباسپور، ساخت و ساز موفق و کارآمد در عرصه ملی را متضمن دو هدف افزایش تاب آوری جامعه و مقاوم سازی اقتصاد و همچنین افزایش امید و نشاط در میان مردم به ویژه جوانان به عنوان سرمایه‌های ملی دانست.

رضا اردکانیان با اشاره به ارتباط وسیع وزارت نیرو با اقشار و گروه‌های مختلف مردم، قابلیت‌های این وزارت را بسیار بیشتر از آنچه که تا کنون محقق شده است برشمرد.

وزیر نیرو با تأکید بر سخنان رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید خاطرنشان ساخت: در روز‌های باقیمانده از دولت تدبیر و امید فعالیت‌ها و ساخت و ساز‌های ارزنده‌ای به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی با ظالمانه دانستن تحریم‌های حاضر، بر اهمیت استفاده خردمندانه از این موانع و محدودیت‌ها در جهت تحکیم استقلال و تحقق خودکفایی و خودباوری با هدف دستیابی هر چه بیشتر به آرمان‌های انقلاب اسلامی، تأکید کرد.

اردکانیان به پیشرفت‌های چشمگیر در صنعت آب و برق در طول دولت دوازدهم اشاره کرد و یادآور شد: تنها گوشه‌ای از تلاش‌های دست اندارکاران حوزه توزیع انرژی برق در آیین گرامیداشت هفته دولت به نمایش گذاشته شده و این در حالی است که خدمات ارزنده بسیار بیشتری از سوی این تلاشگران انجام شده است.

در پایان اردکانیان به اهمیت مسئله مدیریت مصرف، همسنگ با حوزه تولید پرداخت و خاطرنشان کرد: این مسئله با جدیت در قالب ساز و کار‌های پویش هر هفته الف ب ایران دنبال خواهد شد.

در پایان ویدئو کنفرانس هفدهمین پویش سراسری هر هفته الف-ب-ایران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و تبریک هفته دولت و روز کارمند، با قدردانی از تلاش تمامی همکاران در حوزه توزیع برق استان بوشهر یادآور شد: ۶۲ طرح با سرمایه گذاری ۶۵۱ میلیون و ۳۳۲ هزار ریال در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت به بهره برداری رسیده است.

مذکوری از جمله دستاورد‌های شاخص این پروژه‌ها را تأمین برق مطمئن و پایدار و برق‌رسانی به متقاضیان جدید در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خانگی دانست و ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی‌های مدون، پروژه‌های در دست اقدام سال ۱۳۹۹ با همت تلاشگران این حوزه باهدف تحقق جهش تولید و در راستای تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده، با جدیت دنبال شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بر اهمیت و اولویت تحقق خدمات سبز از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و به صورت یکپارچه با تمامی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور تأکید کرد.

وی با تکریم جایگاه مردم استان بوشهر خاطرنشان ساخت: خدمات سبز این شرکت در حوزه‌های مختلف به منظور عدم نیاز به مراجعه حضوری و رفاه مردم به ویژه در ایام محدودیت‌های ناشی از کرونا، در آغاز مهرماه سال ۹۹ به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر نیرو افتتاح طرح های عمرانی رضا اردکانیان وزارت نیرو شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر هفته الف ب ایران بهره برداری هفته دولت وزیر نیرو ۶۲ طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است

ابوطالب شفقت  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیرو‌های به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کار‌ها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهر‌ها با شهرداران است و راهبرد کلان آنها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شورا‌ها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبود‌ها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • استخدام ۲۰۲ نفر نیروی در دهیاری‌های استان بوشهر
  • ۷۲ هزار میلیارد تومان از بدهی تولیدکنندگان برق پرداخت شد
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان