Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@13:53:31 GMT

۹ کشته و مجروح بر اثر تصادف اتوبوس و تریلر

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۷۷۲

۹ کشته و مجروح بر اثر تصادف اتوبوس و تریلر

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در اثر برخورد اتوبوس با یک دستگاه تریلر در محور بروجن به اصفهان ۳ نفر کشته و ۶ نفر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین پورقیصری، امروز، پنجشنبه ۶ شهریورماه ۹۹ گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس که از بروجن به سمت اصفهان در حرکت بوده با یک دستگاه تریلر ولوو که از سمت اصفهان به سمت بروجن حرکت می‌کرده در محلی به نام گردنه قامیشلو تصادف می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۱۳ کشته بر اثر خالی کردن ترمز تریلر

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: در این حادثه راننده ۲۷ ساله و سرنشین تریلر و یکی از سرنشینان اتوبوس در دم فوت و ۶ نفر از مسافران نیز مجروح شدند، علت حادثه در دست بررسی است.

وی ادامه داد: توصیه‌های پلیس راه استان اصفهان با توجه بر تأکیدات مسؤولان پزشکی و درمانی کشور و استان، مبنی بر کاهش حداکثری سفرها در تعطیلات پیش رو برای جلوگیری از ابتلای هرچه بیشتر هموطنان به بیماری کرونا است.

پورقیصری با تأکید بر این‌که از هم استانی‌ها تقاضا داریم از سفر بپرهیزند، زیرا شلوغی و ازدحام سبب جابجایی ویروس کرونا می‌شود و خطر ابتلا برای خود مسافران را در پی خواهد داشت، عنوان کرد: در صورت ضرورت سفر، شهروندان موازین ایمنی و تمامی توصیه‌های فنی رانندگی به ویژه سرعت مجاز و بستن کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه حین رانندگی را رعایت کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین اخبار حوادث اصفهان تصادف تصادف مرگبار تصادفات رانندگی تصادف خودرو تریلی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد

جانشین پلیس راهور استان خراسان رضوی گفت: سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه‌روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت و در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی پلیس، سیدرضا اسدنژاد با بیان اینکه سوانح رانندگی کلانشهر مشهد در شبانه روز گذشته ۸۲ مصدوم برجا گذاشت، اظهار کرد: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابان‌ها و معابر مشهد رخ داده است.

وی افزود: مرتکبان ۶۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که ۱۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی عنوان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه‌ساز، روز گذشته ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

کد خبر 751180

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۳۰ تاکسی ون در مناطق کم‌برخوردار اهواز
  • ترجیح اتوبوس‌های برقی برای چیست؟
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون