Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:34:54 GMT

تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۸۶۶

تمدید قرارداد سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری

ایسنا/خوزستان باشگاه ملی حفاری با کیاوش علاسوند برای هدایت تیم فوتسال این باشگاه تمدید کرد.

طی جلسه ای که امروز (ششم مردادماه ) در باشگاه ملی حفاری با حضور محمدنیا مدیرعامل باشگاه و کیاوش علاسوند برگزار شد، علاسوند برای یک فصل دیگر قرارداد خود را با این باشگاه برای هدایت تیم فوتسال ملی حفاری تمدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، ملی حفاری در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور، عملکرد پر فراز و نشیبی داشت و اگرچه به سختی توانست به پلی آف راه پیدا کند اما با قبول شکست در هر دو دیدار رفت و برگشت، از دور مسابقات کنار رفت.

باید دید ملی حفاری امسال می تواند نتایج ضعیف فصل قبل را تکرار کند یا همچون فصل گذشته روزهای سختی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان فوتسال ملی حفاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد اوسمار باید تمدید شود

کارشناس فوتبال با بیان اینکه پیروزی آلومینیوم برابر پرسپولیس شگفتی جام حذفی بود، گفت: تعویض های اوسمار روی نتیجه به دست آمده تاثیر داشت و امیدوارم از این بازی درس گرفته باشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

محمود شافعی کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با این بازی اظهار داشت: بازی برای هر دو تیم شرایط حساس و مهمی داشت و با توجه به اینکه پرسپولیس یکی از دو مدعی اصلی قهرمانی است، بازیکنان این تیم تمرکز کافی را در جریان بازی نداشتند و پیروزی آلومینیوم یک شگفتی در جام حذفی این فصل بود. مجتبی حسینی با اینکه تیمش دو بار عقب افتاد اما به خوبی توانست بازیکنان خود را به بازی برگرداند.

تعویض‌های اوسمار عملکرد خوبی نداشتند

او ادامه داد: «اوسمار» فکر کرد که تیمش پیروز میدان است و تعویض‌هایی که انجام داد گواه این موضوع بود. به نظرم در کنار اوسمار باید یک مربی ایرانی با دانش کافی نسبت به حریفان حضور داشته باشد تا در چنین مواقعی، نکات مهم را به او یادآوری کند. بلایی که سر پرسپولیس در بازی با آلومینیوم افتاد ممکن است در رقابت‌های لیگ برتر نیز گریبان گیر این تیم شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: اوسمار خیلی زود بازیکنان باتجربه را از زمین خارج کرد و بازیکنانی هم که وارد زمین شدند نتوانستند آن طور که باید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اتفاقات این بازی می‌تواند درس بزرگی برای اوسمار باشد و از الان به بعد باید به دیدار با سپاهان فکر کند.

نباید عملکرد اوسمار را با دیدار با سپاهان سنجید

شافعی در رابطه با دیدار حساس پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: قطعاً سپاهان یکی از تیم‌های خوب و پُر مهره در لیگ برتر است و همچنان شانس قهرمانی را در این فصل دارد. در برخی از خبرها خواندم که ماندن اوسمار در پرسپولیس به این بازی بستگی دارد، من جای مدیریت باشگاه بودم هرگز چنین کاری نمی‌کردم که بخواهم با یک بازی عملکرد سرمربی تیم خودم را زیر سوال ببرم. به عنوان مثال تیم بارسلونا در این فصل نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و ال‌کلاسیکو را هم واگذار کرد اما مدیران باشگاه با یک برنامه‌ریزی صحیح تصمیم به تمدید قرارداد با ژاوی گرفتند.

او تصریح کرد: پرسپولیس از زمانی که زیر نظر اوسمار بوده از لحاظ تاکتیکی به ثبات رسیده است و بازیکنان خیلی زیبا بازی می‌کنند. همچنان بازیکنان جوان پرسپولیس هم می‌توانند در کنار سایر نفرات به کار گرفته شوند تا در فصل آینده تیم بهتری را از پرسپولیس شاهد باشیم. امیدوارم پرسپولیس ۶ بازی باقی مانده خود را پیروز شود تا بار دیگر عنوان قهرمانی در لیگ برتر را به دست آورد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • کونسیسائو تا ۲۰۲۸ در پورتو ماندنی شد
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!