Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@10:13:55 GMT

دانشگاه آزاد اسلامی از برکات نظام است

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۹۵۱

دانشگاه آزاد اسلامی از برکات نظام است

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بابل، حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل صبح امروز به مناسبت هفته دولت در دیدار با دکتر سید میر الله حسینی رئیس واعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تسلیت و تعزیت ایام محرم اظهار کرد: انگیزه حرکت سیدالشهداء استفاده از دستورات دینی و احیای اسلام ناب محمدی از طریق تشکیل دولت اسلامی و ولایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش امامت و ولایت در جامعه اشاره کرد و افزود: برای اصلاح و شکوفایی جامعه از آشفتگی حضور ولایت ضروریست، نقش امامت و ولایت در حکومت زمینه پویایی و شکوفایی تمام ابعاد در یک جامعه را فراهم می کند.

امام جمعه بابل بیان کرد: به بر کت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تلاش مسئولان دلسوز دانشگاه امروز دانشگاه آزاد اسلامی به یک مجموعه بسیار عظیم علمی و فرهنگی تبدیل شد و کمتر از وزارت علوم نیست.

روحانی توضیح داد: در شرایط کرونایی، تحول و فراهم کردن زیرساخت کلاسهای فضای مجازی در دانشگاه برای آموزش و ارتقای کیفت علمی دانشجویان یک ضرورت است انجام این کار سبب پیشرفت دانشگاه می شود.

این استاد حوزه و دانشگاه به نقش استادان و مسئولان علمی دانشگاه اشاره کرد و گفت: شیوه و روش آموزش باید با تدبیر بیشتر و تلفیقی از مجازی و حضوری باشد تا خدای نکرد در در سطح دانشگاه و مراکز علمی با رکود علمی و پژوهشی مواجه نشویم.

امام جمعه بابل ادامه داد: در فضای کرونایی کشور فعالیت های فرهنگی بیشتری صورت گیرد و ارتباط و انتقال مباحث دینی و مذهبی به دانشجویان از طریق فضای مجازی شیوه مناسب و اثرگذار است، واحد بابل به حمدالله در سطح منطقه برای فعالیت های علمی، پژوهشی، مالی و فرهنگی خوش درخشید و انتظاریم این که هست بیشتر شود.

روحانی تاکید کرد: روش های آموزشی نوین دینا می تواند الگوی مناسب برای تعالی و اهداف آموزش موثر باشد، نوگرایی و نوسازی آموزشی و فعالیت های علمی بالندگی و تراز علمی دانشگاه را ارتقاء می دهد.

وی افزود: شهرستان بابل دارای شخصیت های علنی و حوزوی بزرگی است می طلبد دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاههای استان تراز علمی و فرهنگی بالای برخوردار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با ارائه گزارش از عملکرد آموزشی و فرهنگی و فعالیت های انجام شده در حوزه مرکز تحقیقات رجه گفت: مهمترین رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در جامعه ارائه خدمات علمی، فرهنگی و اجتماعی است، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در اعتلای علمی و فرهنگی و تعلیم و تربیت نسل جوان در سطح کشور موفق عمل کرد و جز واحدهای علمی و شاخص است.

سید میرالله حسینی بیان کرد: مهمترین اولویت کاری و سرلوحه برنامه بلند مدت ما در حوزه فرهنگی است با کمک بسیج سه گانه و استادان و کارکنان به ویژه دانشجویان در تبیین رهنمودهای رهبری و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب حرکت خواهیم کرد.
رئیس واحد بابل تصریح کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل می تواند حل مسئله کند و در شهرستان بابل با همکاری دانشگاه نوشیروانی و اداره محیط زیست و حمایت امام جمعه و همراهی شهرداری نسبت به معضل و مشکلات فاضلاب شهری، زباله بیمارستانی به ویژه زباله انجیل سی بابل را با نشست مشترک و بکار گیری استادان شیمی حل کند.

انتهای پیام/

31 / 320 امام جمعه بابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امام جمعه بابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل امام جمعه بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن میرشریفی بعداز ظهر دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر که به‌مناسبت گرامیداشت روز شوراها انجام شد، ضمن تبریک، روز شوراها اظهار کرد: شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند.

وی افزود: شوراها به‌عنوان مردمی‌ترین نهادی که از بطن مردم برخواسته است نمی تواند اجازه دهد جز ماهیت خدمات رسانی به مردم هدف دیگری برای آن تعریف شود.

میرشریفی ادامه داد: تکیه بر شورا نه تنها از زاویه نمایش مردم سالاری بلکه از زاویه عمل به فرامین و دستورات دینی نیز حائز اهمیت است، چرا که تکیه بر شور و مشورت در کلام خدا نیز مورد تأکید است.

بر اساس این گزارش در این دیدار صمیمی، هادی صفی خانی رئیس شورای اسلامی شهر آبسرد نیز ضمن تشکر و خیر مقدم به امام جمعه و مسئول دفتر ایشان اظهار کرد: حس وحدت، وفاق و همدلی باعث می‌شود، ما در مأموریت‌های محوله موفق‌تر عمل کنیم.

کد خبر 6092505

دیگر خبرها

  • حجاب و عفاف یک مقوله فرهنگی و سیاسی است
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاه‌هاست
  • حریت، آزادگی و تضارب آرا لازمه دانشگاهاست
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند