Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@18:51:36 GMT

رسانه‌های سعودی-لندنی به محاصره محرم درآمدند

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۱۳۹۶۳

رسانه‌های سعودی-لندنی به محاصره محرم درآمدند

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: معماران تابستان داغ ضد ایرانی، فکری برای محرم و صفر نکرده بودند حالا حداقل تا پنجاه روز دیگر در محاصره نیروهای اجتماعی نوظهور محرم خواهند بود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا مجتبی زارعی، عضو هیئت علمی اندیشه سیاسی اسلام دانشگاه تربیت مدرس و رییس بسیج اساتید کشور ضمن قدردانی از برگزاری سومین مرحله رزمایش مواسات و همدلی جنبش استادی بسیج دانشگاه آزاد اسلامی گفت: محرم و صفر به همان میزان که مقوم و نگاهبان ایران و اسلام بوده است به همان اندازه ضد انقلابیون بخصوص آمریکا، اروپا و آل سعود و رژیم جعلی اسرائیل را زمین گیر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همان‌گونه که با مبارزات نیروهای مومن، شیطان‌های درونی در ایام الله رمضان در غل و زنجیر قرار می‌گیرند؛ بخصوص هنگامی که رسانه‌های سعودی- لندنی و آمریکایی که بنا بود از میوه‌های خبیثه تابستان ضد ایرانی برداشت کنند در همین نقطه حساس به محاصره‌های نیروهای مردمی- انقلابی محرم درآمده‌اند و از حیث رسانه‌ای حداقل تا پایان صفر در بن بست خواهند بود.

زارعی اظهار کرد: کاخ سفید و وزارت خارجه آمریکا، منافقین و محور عربی - عبری در اوج حملات خود به دلیل عدم محاسبه محرم و صفر در مناسبات ایرانیان و ظرفیت‌های آن در محاصره ایام الله محرم قرار گرفته به نحوی که به نظر می‌رسد این محاصره تا پنجاه روز دیگر و تا پایان صفر تداوم خواهد داشت؛ زیرا ایرانیان علاوه بر اقتدار نظامی و تکنولوژی‌های پیشرفته، تنها کشور دارنده زرادخانه های نرم، یوم الله ها و ابرجنگ افزارهای نرم در جهان هستند.

زارعی گفت: محرم وصفر نه تنها رسانه های ضد ایرانی و فرماندهان سیاسی و نظامی تابستان باصطلاح داغ را زمین‌گیر کرده بلکه موجب تولید قدرت نرم و انباشت آن در این مقطع حساس نیز شده است چون محرم و صفر فرمول تبدیل تهدیدات و بحران‌ها و به مزیت سازی و فرصت‌ها است.

وی ادامه داد: در همین روزهای سخت اقتصادی، محرم رابطه مردم و رهبری و فرمول کهن امامت - امت را تقویت کرده است، جایگاه مرجعیت دین و علما را بخاطر به میدان آوردن ظرفیت عقلانیت اسلامی - شیعی و گسترانیدن آن بر سر چرخه ملی مهار کرونا جلوه گر کرده است.

وی ضمن تقدیر از نخبگان و نیروهای فراگیر و اجتماعی محرم و اعلام تشکر ویژه از محمود کریمی و افشین اعلاء بخاطر راه اندازی و تولید حسنیه سیار و به صحنه در آوردن بهنگام هنر ادبی علیه توافق ذلیلانه ارتجاع عرب با اسراییل گفت: یوم الله محرم، محراب‌ها، منبرها، خطبا و ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت را به میان مردم و به کوچه‌ها و خیابان‌ها آورده و در حال ترمیم برخی شکاف‌های مهارتی و روشی مابین این جریان با توده مردم است.

این استاد دانشگاه گفت: به‌رغم گرفتاری‌ها سفره‌ها و اطعام و مواسات و همدلی تا اندازه رزمایش ملی رونق پیدا می‌کند که همه اینها ثمره فناوری نرم محرم و صفر است.

وی افزود: به‌رغم ضدیت رسانه‌های دشمن و حسادت گروه‌های شکست خورده روشنفکری و بروکرات و ساختار شکن، فناوری محرم و عقلانیت دینی حاکم بر نخبگان و ملت امام حسین (ع)، اکنون در فضای کرونا زده کشور، این فناوری قابل تسری به دیگر بخش‌های نخبگانی، سلبریتی‌ها و نیروهای اجتماعی برای تغییر و بهبود رفتارهای اجتماعی در سختی‌ها و ازجمله در همه گیری کرونا است و باردیگر معلوم کرد فناوری‌های نرم اسلامی و ایرانی به دلیل درونزا بودن و فطرت بنیاد بودن و همسو بودن با خواست قلبی ایرانیان موجب آرامش ، برکت و نظم و انتظام در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با قدردانی از تلاش‌های شبکه اساتید متعهد و بسیحی در دانشگاه آزاد اسلامی برای تولید خدمات اجتماعی در زلزله، سیل و بحران کرونا و جریان سازی‌های اتقلابی و علمی آنها در سراسر کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که در حال برنامه ریزی‌های تحولی برای قوام علمی و انقلابی دانشگاه آزاد اسلامی است باید قدردان این شبکه عظیم استادان متعهد در واحدهای دانشگاهی باشد زیرا بدون همراهی نیروهای مومن و انقلابی و جنبش استادی بسیج، تحول در دانشگاه آزاد غیر ممکن است.

وی افزود: نباید برخی محافظه کاران که در روزهای واقعه برای حمایت از نظام در این دانشگاه دست به استخاره می‌زنند با مشورت غلط به مسئولان دانشگاه آزاد موجبات بی مهری را نسبت به بسیح استادی فراهم کنند.

زارعی اظهار کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خط مقدم و پیشران تحولات در دانشگاه آزاد بوده و تحولات کنونی نیز ثمره این شبکه از سرمایه انسانی در واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور بوده است.

وی گفت: بسیج اساتید در واحدهای دانشگاهی آزاد به دور از وابستگی‌های جناحی و فردی در این دانشگاه، صرفا همسو با تحولاتی است که رایحه آن از سوی رهبر حکیم نظام در این دانشگاه وزیدن گرفت و جنبش استادی خود را در پیشگاه ملت، همیار مدیرانی می داند که در این دانشگاه برای اعتلای علمی و انقلابی آن مجاهدت کنند.

انتهای پیام/4127

منبع: آنا

کلیدواژه: مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور رسانه های سعودی دانشگاه آزاد اسلامی بسیج اساتید محرم و صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه سعودی «الشرق»، ظهر امروز شنبه، به نقل از منابع خود توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را قریب‌الوقوع دانست.

این منبع نوشت: «توافق میان حماس و اسرائیل قریب‌الوقوع است؛ اگر موانع جدیدی ایجاد نشود.»   الشرق می‌گوید واشنگتن ضمانت‌های لازم را از طریق میانجیگران برای توقف جنگ و خروج نیروهای اسرائیلی از غزه داده است. به گفته این رسانه سعودی، توافق دست‌کم در سه مرحله انجام خواهد شد و آمریکا برای انجام این توافق ضمانت داده است. شبکه الشرق همچنین اضافه کرد در مرحله آتی، اقدامات در جهت یک توافق ملی برای اداره غزه و بازسازی آن متمرکز خواهد بود. این در حالی است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تا لحظه انتشار این گزارش واکنشی به این اخبار نشان نداده است.   با این حال، حماس دیشب اعلام کرد که برای تکمیل گفت‌وگوها هیئتی به قاهره اعزام خواهد کرد.   در بیانیه‌ای که حماس دیشب آن را منتشر کرد، اشاره شد که این جنبش با پیشنهاد ارائه‌شده برای آتش‌بس برخورد مثبتی داشته است.   شبکه «الجزیره» نیز، امروز، گزارش داد که هیئت قطری برای شرکت در مذاکرات آتش‌بس به مصر می‌رود. قطر یکی از میانجیگران اصلی میان دو طرف طی ماه‌های گذشته بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه سعودی: توافق آتش‌بس در غزه قریب‌الوقوع است
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • ۳۰۰ رشته در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان تدریس می شود
  • شیب داوطلبان ورود به دانشگاه در رشته‌های علوم انسانی بالاست/ کشور با خطر کمبود تکنسین مواجه است
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • حمایت دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از طرح نور