Web Analytics Made Easy - Statcounter

واعظ آشتیانی می گوید مجیدی باید در خصوص استعفایش تجدید نظر کند.

امیررضا واعظ آشتیانی معتقد است که سعادتمند نباید قبل از بازی جام حذفی به استقلال می رفت.

به گزارش طرفداری، امیررضا واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفت و گوی رادیویی در خصوص وضعیت استقلال پس از دربی 93 گفت:

چند روز پیش راجب به این موضوع با خبرگزاری ها صحبت کردم و در عین حال هم این صحبت های بنده نشأت گرفته از از یک اتفاق تاریخی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل اول حضورم در استقلال در جام باشگاه های آسیا، یک بازی ای که شرایطش برای کسب پیروزی مان مهیا بود منجر به باخت شد. این حادثه در فوتبال وجود دارد که تیم های ضعیف گاها تیم های قوی را می برند ولی جالب اینجا است که همان روز یک روزنامه نوشت استقلال در ایتالیا به دنبال یک مربی ایتالیایی است. در صورتی که تمام عوامل و کسانی که در استقلال نقش داشتند از این موضوع بی اطلاع بودند و یک شوی تبلیغاتی راه انداخته بودند. به استناد به همین موضوع، بنده در مصاحبه اخیرم گفتم ای کاش اگر برای گرفتن تخفیف می خواهند به ایتالیا بروند چقدر خوب بود که این موضوع را بعد از دربی می گذاشتند.

مجری در این خصوص گفت: آقای سعادمند گفته اند که من زمانی بلیت گرفتم که هنوز قرعه کشی جام حذفی انجام نشده بود. واعظ آشتیانی پاسخ داد:

حالا هر اتفاقی می افتاد، این مسائل برای استقلال و پرسپولیس ایجاد حاشیه می کنند حتی اگر فرد برای سیاحت می خواست به ایتالیا برود. متاسفانه این مسائل وجود دارد و مدیران باید توجه داشته باشند در دو باشگاهی فعالیت می کنند که هر موضوعی منجر به جرقه خاصی می شود لذا چقدر خوب می شد که این اتفاق نمی افتاد. اما براساس چیزی که آقای مجیدی در پست اینستاگرامی خود عنوان کرده که برای مذاکره رفته اند و رسانه های ایتالیایی نیز گفته اند استراماچونی فرصت خواسته تا فکر کند، باز هم فکر می کنم رسانه های ایتالیایی یا شیطنت کرده اند یا شاید اصلا واقعیت دارد، دو طرف قضیه را باید دید یعنی ما نمی توانیم مطلقا بگوییم این اتفاق رخ داده و یا رد کنیم آن را.

واعظ آشتیانی: استراماچونی هم فوقش می خواست نتایج مجیدی را بگیرد

وی در خصوص بحثی که مجیدی مطرح کرده و گفته رسانه های ایتالیایی حرفه ای گری کرده و قبل از دربی این اتفاق را عنوان نکرده اند، تصریح کرد:

در خصوص شفر، مثل این بود که کسی چکی انقضا شده داشته باشد و بخواهد پولش را بگیرد حالا بعد بگویند بیا این چک را به ما تخفیف بده. او که عرقی به ایران و استقلال ندارد که بخواهد تخفیف دهد و می خواهد پولش را بگیرد. شفر هم در خصوص تخفیف گرفتن گفته که از این موضوع بی خبر است. تناقض هایی هم وجود دارد. معاون وزیر ورزش می گوید ایشان بدون اطلاع رفته و از سویی دیگر می شنویم مدیرعامل باشگاه مدعی است با اطلاعات وزارت رفته ام. شخصا به عنوان کسی که کار مدیریتی کرده ام، این اشارات را نمی توانم تجزیه و تحلیل کنم که چه اتفاقاتی افتاده است. سوالی هم که به وجود می آید این است که با دلار 22 هزار تومانی فرض را بزاریم که استراماچونی می خواهد بیاید. این پول را آقایان از کجا می خواهند بیاورند؟ این یک موضوع و نکته مهمتر اینکه مگر آقای مجیدی نتایج قابل توجهی نگرفت. اگر استراماچونی هم بود فوقش می خواست نتایج مجیدی را بگیرد و بیشتر نمی توانست نتیجه بگیرد. شما یک رقم سرسام آوری را می خواهید بدهید به استراماچونی که همان نتایج را مجیدی گرفته است. این خودش دست مریزاد دارد و لذا فکر می کنم مقداری خامی در تصمیم گیری ها منجر به این شده که امروز آقای مجیدی دلخور شود و اینگونه استعفا دهد. برای من قابل پیش بینی بود که این اتفاقات با شرایطی دیگر پیش بیاید به این دلیل که این تجربه را قبلا داشته ایم و می دانستیم. این موضوع باز برای من قابل هضم نیست که آقای استراماچونی را بخواهند بیاورند، فرض کنیم استراماچونی با 1 میلیون دلار قبول کند، یعنی سالی 22 میلیارد تومان برای استراماچونی می خواهند کنار بگذارند؟ از کدام منبع و درآمد؟ حالا ما مبلغ را 1 میلیون فرض می کنیم ولی قطعا استراماچونی بیشتر از این ها در اروپا می تواند پول بگیرد و 1 میلیون دلار در اروپا برای یک مربی چیزی نیست. اگر یورو باشد که تا 30 میلیارد هم می رسد. اگر این 30 میلیارد را سرمایه کنیم برای تربیت یک مربی و آکادمی ها را فعال کنیم. اگر این مبلغ را برای یک مربی هزینه کنیم نشان می دهد هنوز در فکر نتیجه گیری هستیم حالا چه استقلال، پرسپولیس یا تیم های دیگر. بیاییم این پول ها را در یک فضای دیگر سرمایه گذاری کنیم تا سود آور باشند و ورزش ما به سوی سودآوری برود. امیدوارم فرهاد مجیدی تجدیدنظر کند و کادر مدریتی هم از او دلجویی کند و این موضوع را ختم به خیر کنند. ضمن اینکه ما فینال را در پیش داریم و قبل از فینال این فضاها زیبنده نیست و امیدوارم کادر مدیریتی سریعا به این موضوع واکنش نشان دهد و از مجیدی هم انتظار داریم و من هم به عنوان کسی که مدتی با آقای مجیدی کار کرده ام، از ایشان می خواهم تجدیدنظری در این قضایا کنند و در فضایی با آرامش به نتایج دلخواه استقلال در فینال برسند ضمن اینکه آقای مجیدی و کادرفنی ایشان، واقعا تیمی منسجم ساخته اند که توانسته اند استقلال را به این نتایج برسانند و هواداران را خوشحال کنند. 

واعظ آشتیانی در مورد استعفای مجیدی و اینکه این استعفا فقط یک شوک برای باشگاه بوده یا واقعا او انگیزه ای برای ادامه کار ندارد گفت:

اگر هر نیتی پشت این قضیه باشد، ما باید این حق را به مجیدی بدهیم تا از این اتفاقات حواشی ساز دلخور و نگران باشد. هفته پیش هم گفتم ای کاش این اتفاقات رقم نمی خورد. تا قبل از این اتفاق استقلال کارش را در آرامش پیش می برد و همه چیز خوب بود و مدیریت خوب کار کرده بود ولی به یکباره این سفر همه معادلات را به هم ریخت و یک جاهایی است که عوامل خودی اشتباهاتی می کنند. امیدوارم این مسائل دیگر در استقلال و باشگاه های دیگر تکرار نشود و تیم ها در فضای آرامش به کار خود ادامه دهند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: واعظ آشتیانی آقای مجیدی یک مربی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است

اسطوره بیانکونری می‌گوید برای او افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار رونالدو بازی کند.

طرفداری | جورجو کیه لینی اسطوره یوونتوس پس از بازنشستگی از دنیای فوتبال در مورد حضور فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در بیانکونری گفته است.

این مدافع ایتالیایی 39 ساله در پایان فصل گذشته مسابقات MLS کفش‌های خود را آویزان کرد و به دوران حرفه‌ای 24 ساله‌اش که با کسب 9 اسکودتو، 5 کوپا ایتالیا و قهرمانی اروپا با آتزوری همراه بود، پایان داد. کیه‌لینی پس از بازنشستگی به عضویت کادر فنی لس آنجلس اف‌سی درآمده و به عنوان مربی توسعه این تیم فعالیت می‌کند. بازگشت او به یوونتوس در آینده نزدیک به طور مرتب مطرح شده است، ایده‌ای که مورد حمایت بسیاری از هواداران در تورین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: جورجو کیه لینی از فوتبال خداحافظی کرد + آمار و افتخارات

حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس

کیه لینی که در یوونتوس با کریستیانو رونالدو هم‌بازی بوده از حضور و دلایل حضور اسطوره پرتغالی در این تیم ایتالیایی صحبت کرده است.

افتخار بزرگی بود که به عنوان کاپیتان یوونتوس در کنار او باشم. یک فرصت منحصربه‌فرد برای من بود تا او را به عنوان یک بازیکن بزرگ تحسین کنم. کریستیانو به خوبی در تیم جا افتاد و من هیچ نکته منفی از او ندیدم.

اسطوره فوتبال ایتالیا در مورد حضور کریستیانو در یوونتوس اظهار داشت:

او تقریباً وسواس خاصی به مراقبت از بدن و آماده‌سازی‌اش می‌پرداخت. او می‌خواهد گل بزند و پیروز شود، شخصیت کریس در بازی‌های سخت، من را تحت تأثیر قرار می‌داد. رونالدو میل دیوانه‌واری داشت تا دنیا را تکان دهد. او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است و ثابت کند که به خاطر رئال نیست که او به چنین بازیکنی تبدیل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است